waar staat dat, ik heb alle letters maar zie het nergens staan.quote:Congratulations,you get a gift
Ah dat had ik wel gezien bedenk ik me nuquote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef shiznuts het volgende:
Is ook niet erg opvallend neergepletterd...
[ afbeelding ] (1e)
[ afbeelding ] (2e)
l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-l-n-a-a-d-quote:
Na 5 min vannochtend .. de Pquote:
quote:l-n-n-a-w-n-l-n-w-a-l-w-d-l-l-a-a-l-i-a-i-a-l-l-a-w-d-a-l-n-a-a-d-l-w-a-a-d-p-
Was een pagina terug en weer voorwaarts gegaan, dan had je ook twee keer pandawill.quote:
Dat zal niet mogelijk zijn. De kortingscodes/letters worden serverside gegenereerd.quote:
Dacht ik ook al.. wel jammer, anders nog even een paar brillen reregeld...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat zal niet mogelijk zijn. De kortingscodes/letters worden serverside gegenereerd.
Ik heb daarnet ook eindelijk de i gekregen...
En jack heeft een mooie Heli in de aanbieding gedaan, 10 dollar goedkoper dan focalprice/ebay...quote:
ik wil ook zo een snelle leveringquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef nielsvdplas het volgende:
ik moet ook nog alleen de i
btw ik kreeg een supersnelle ebay binnen, 12-04 besteld en vandaag binnen uit hongkong![]()
normaal duurt het altijd 3 weken of langer dus ik had het verdient dit keerquote:
wat heb je als je bepaalde letters heb? moet je pandawill kunnen maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef thecuriousone het volgende:
Aangezien er op de server zelf wordt bepaald welke letters je krijgt is het voor hen perfect mogelijk de ontbrekende letters achter te houden. Wat je dus kan doen is uitgelogd paaseieren zoeken en pas inloggen als je de ontbrekende letter te zien krijgt.
(ik heb misschien een beetje last van paranoia)
Het kan geen kwaad om dit topic en de reacties erin gewoon door te lezen. Staat alles in.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
wat heb je als je bepaalde letters heb? moet je pandawill kunnen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |