ZOMG. Weer te snel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja slimmerik, na 30 dagen kom je in aanmerking voor een gratis handjob van Isabel.
Maak je een ticket aan op dag 28
Kijk, een slímme en handige chinees.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:30 schreef thecuriousone het volgende:
Hier volgt een lang verhaal over een positieve garantie ervaring met een ebay chinees.
In oktober vorig jaar kocht ik bij deze shop een setje xenon lampen met ballasts om daarvan 1 te gebruiken op mijn motorfiets.
Paar weken geleden kreeg ik problemen. Ik heb toen de 2e ballast van de set geplaatst en daarmee waren alle problemen opgelost. De ballast was dus kapot. Ik herinnerde me dat er op de verkooppagina stond vermeld dat hij 18 maand garantie gaf op zijn spullen.
Ik dus een eBay message gestuurd... Kreeg ik snel een vriendelijk antwoord, geen 'Dear fliend', maar in net Engels dat ik de defecte ballast mocht terugsturen en dat hij me dan een nieuwe ging opsturen.
Ik mailde terug dat terugsturen veels te duur ging zijn en dat ik dat niet zag zitten.
Hij deed me het volgende tegenvoorstel:
Ik diende "borg" voor een nieuwe ballast te betalen + $2 shipping cost. Hij zou me de vervangballast opsturen in zo'n hersluitbare envelop (touwtjessluiting).
Toen ik de ballast ontving heb ik de kapotte ballast terug in die envelop gestoken.
Ik heb die envelop aan de postbode gegeven met de melding dat ik de zending weigerde.
13 dagen later terug een vriendelijke mail dat hij de defecte ballast had ontvangen en dat hij de borg had teruggestort (dat had ik ondertussen al gezien aan de mail die ik van PayPal had gekregen).
Super dus!
Eerst dacht ik dat hij jou oplichtte, toen dat jij hem oplichtte en uiteindelijk licht niemand iemand op, of iedereen niemand.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:30 schreef thecuriousone het volgende:
Hier volgt een lang verhaal over een positieve garantie ervaring met een ebay chinees.
In oktober vorig jaar kocht ik bij deze shop een setje xenon lampen met ballasts om daarvan 1 te gebruiken op mijn motorfiets.
Paar weken geleden kreeg ik problemen. Ik heb toen de 2e ballast van de set geplaatst en daarmee waren alle problemen opgelost. De ballast was dus kapot. Ik herinnerde me dat er op de verkooppagina stond vermeld dat hij 18 maand garantie gaf op zijn spullen.
Ik dus een eBay message gestuurd... Kreeg ik snel een vriendelijk antwoord, geen 'Dear fliend', maar in net Engels dat ik de defecte ballast mocht terugsturen en dat hij me dan een nieuwe ging opsturen.
Ik mailde terug dat terugsturen veels te duur ging zijn en dat ik dat niet zag zitten.
Hij deed me het volgende tegenvoorstel:
Ik diende "borg" voor een nieuwe ballast te betalen + $2 shipping cost. Hij zou me de vervangballast opsturen in zo'n hersluitbare envelop (touwtjessluiting).
Toen ik de ballast ontving heb ik de kapotte ballast terug in die envelop gestoken.
Ik heb die envelop aan de postbode gegeven met de melding dat ik de zending weigerde.
13 dagen later terug een vriendelijke mail dat hij de defecte ballast had ontvangen en dat hij de borg had teruggestort (dat had ik ondertussen al gezien aan de mail die ik van PayPal had gekregen).
Super dus!
op dat beest aan de zijkant klikken of bij contactquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:18 schreef nielsvdplas het volgende:
Waar moet je bij bic een e-mail versturen over dat je een kapot product heb ontvangen?
Oke maar dan kan je er zeker geen foto bij doen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
op dat beest aan de zijkant klikken of bij contact
die zou je eventueel kunnen uploaden met imgur of tinypicquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef nielsvdplas het volgende:
[..]
Oke maar dan kan je er zeker geen foto bij doen?
Oke dankje! Doen ze er bij bic moeilijk over om een nieuwe gratis te versturen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die zou je eventueel kunnen uploaden met imgur of tinypic
Ja ik kwam ook op de site omdat ik googlede naar card readers voor een cent, die van DX kwam bij mij ook kapot aan en nu gebruik ik een andere van een centdeal, maar het is afwachten hoe langquote:Op zondag 24 april 2011 01:00 schreef marcel-o het volgende:
Die cardreader heb k wel eens bij DX gekocht.
4 stuks en ééntje deed t maar
voor 1 cent is t wel weer waard
ik krijg ook de error btw
Ja, ik dacht, laat die hier eens een broodje aap verhaal komen vertellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef mickeyD het volgende:
je pakje openmaken die je van de postbode krijgt, de goederen/inhoud verwisselen, en weer teruggeven onder het mom van "ik weiger de zending" ?!?
ik weet niet wie jouw postbode is? je broer ofzo?
want dat vindt ik een knap sterk verhaal en gaat normaal natuurlijk nooit op..
openmaken mag pas na het tekenen, en tekenen is bevestiging dat je het aangenomen hebt.
En dan neemt de postbode het gewoon weer mee? Ik dacht dat als je iets retour wilt sturen je het gewoon in een oranje brievenbus moest gooien.quote:Op zondag 24 april 2011 08:02 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, laat die hier eens een broodje aap verhaal komen vertellen![]()
Neen, de postbode is niet mijn broer.
De Chinees had speciaal niet aangetekend de zending in de hersluitbare verpakking gestuurd om op deze manier te kunnen terugsturen. Niemand kon zien dat de inhoud was verwisseld.
Aan de mail van de Chinees te zien wordt deze methode regelmatig toegepast
Onze postbode doet eerst onze kant van de straat, een dik half uur later passeert hij aan de overkant. Ik zat dus "op wacht" om hem het pakje terug te kunnen geven. Dat was GEEN ENKEL probleem.
Ik ga nu paaseieren verstoppen voor mijn dochters.
quote:To celebrate Easter we are offering a 10% storewide coupon at MP4 Nation:
4a54161d36
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |