Ik ben niet eens zo'n fout ventjequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
deze heet heel fout ventje he, ipv alleen fout ventje, dat je het even weet
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo'n fout ventje!
Weer een belediging er achter aan heh Space!
Ik zit nog helemaal in de piratenstemming.quote:
Ja erg hequote:
Wat moet hij weten ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Patje kan jij Rensjebree helpen?
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja erg he![]()
Patje kan jij Rensjebree helpen?
Jaquote:
Hij wil draaien vanavond. Ik heb geen gegevens enz. Koelkast heeft vakantie dus dan moet het op een andere manierquote:
Ik zei toch geen Lars? Ook geen Sopsop.quote:
Oja ik DM hem welquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil draaien vanavond. Ik heb geen gegevens enz. Koelkast heeft vakantie dus dan moet het op een andere manier
Maar er is er maar 1 met extreem zachte haartjesquote:
Je bent de bestequote:
waarom weet iedereen dat behalve ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar er is er maar 1 met extreem zachte haartjes
quote:
Ik wil alleen maar helpenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei toch geen Lars? Ook geen Sopsop.
Dan moet je naar een meet gaan waar patje ook isquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
waarom weet iedereen dat behalve ik
I know babe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Ik wil alleen maar helpen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Ik wil alleen maar helpen
Ik geef je net een kusje, jonge, zeiksnorquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me gedisst door het hatelijke volk hier!
Niet door mij toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Noem je ons nou hatelijk?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef je net een kusje, jonge, zeiksnor
Trolinnnnnnn'quote:
Goed zo zonder geluid is beterquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:00 schreef NBT het volgende:
Hups, ik heb je filmpje ff snel gekeken zonder geluid
Nee man. Nu heeft ie een lekker koppie en zien mensen ook dat het een jochie isquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Trolinnnnnnn'
Ik vond die kleine van je er trouwens toffer uitzien met lang haar hoor!
Gewoon keihard terugkomen met een diss trackquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wanneer gaan we nou bier drinken dan?quote:
Ja dat is sowieso een goeiequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou bier drinken dan?
Doe je ook aan opsturenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog veel bier over.
Wie komt mij helpen opmaken?
Gemeen om dat te zeggen terwijl ik aan het werk benquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog veel bier over.
Wie komt mij helpen opmaken?
Amsterdam ga ik niet heen voor mijn plezier manquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso een goeie!
Laten we een keer op een zaterdag naar Amsterdam gaan of zo
Zaterdagmiddag mag ook als het mooi weer is.
Nee, hier opdrinken of nietsquote:
Het hoeft niet nu directquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gemeen om dat te zeggen terwijl ik aan het werk ben
Hmm waar dan heenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Amsterdam ga ik niet heen voor mijn plezier man
Hou je smoelwerk jij. Je gaat maar gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar Amsterdamquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit aardig volgepland deze week.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hier opdrinken of niets
[..]
Het hoeft niet nu direct
Ik kan niet beloven dat ik volgende week ook nog bier hebquote:
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
Amsterdam is gewoon gaar, de mensen daar zijn kut en het is gewoon een lelijke stad.
Jij hebt een rare smaakquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
Amsterdam is gewoon gaar, de mensen daar zijn kut en het is gewoon een lelijke stad.
Als een dag als deze chillen in het Vondelpark is zo kk chill manquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
Dat is niet zo mooi danquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat ik volgende week ook nog bier heb
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
Nee ik vind Amsterdam wel leuk hoor, behalve de ArenA wat een lelijk pleurisstadion is dat ook.
Ik vind het altijd wel bruut in de ArenAquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
Nee ik vind Amsterdam wel leuk hoor, behalve de ArenA wat een lelijk pleurisstadion is dat ook.
HMHquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel bruut in de ArenA
Of dat nou met een wedstrijd of een feest of concert is
Oja, en wij hebben de beuktempel van Nederland, de Heineken Music Hall
Jouw whatsappjes werden niet gewaardeerd zondagquote:
Concerten in de ArenA hebben wel bagger geluidquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben toen ook naar de opening geweest. Lelijk kutstadion. Ik ga altijd veel liever naar de kuipquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja gast, weet je hoe goed het geluid daar is ?quote:
Daar zou ik willen staan, ik hou van hoogtesquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe dan moet je echt geen dieptevrees hebben
[ afbeelding ]
Lol 8 mei tegen twente en dan 14 mei nog een keerquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben toen ook naar de opening geweest. Lelijk kutstadion. Ik ga altijd veel liever naar de kuip
Als het goed is ben ik daar ook te vinden als Ajax tegen Twente speelt voor den beker.
Hopelijk heb ik kaartjes voor de bekerfinalequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol 8 mei tegen twente en dan 14 mei nog een keer
Oh, dat ben ik met je eens... Bleghquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
Hmm wanneer is datquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben toen ook naar de opening geweest. Lelijk kutstadion. Ik ga altijd veel liever naar de kuip
Als het goed is ben ik daar ook te vinden als Ajax tegen Twente speelt voor den beker.
Twentequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm wanneer is dat?
Daar wil ik op zich ook wel heen, misschien kunnen we daar dat biertje dan doen.
Juich je dan voor Ajax of voor Twente?
Heb er maar 1 kunnen sturen omdat jullie toen gelijk maakte.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw whatsappjes werden niet gewaardeerd zondag
8 mei beker finalequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm wanneer is dat?
Daar wil ik op zich ook wel heen, misschien kunnen we daar dat biertje dan doen.
Juich je dan voor Ajax of voor Twente?
De akoestiek is daar echt bagger ja... Lelijk stadion, lelijk geluid. Niks goed aan dat gedrochtquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw whatsappjes werden niet gewaardeerd zondag
[..]
Concerten in de ArenA hebben wel bagger geluid
Ghehequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb er maar 1 kunnen sturen omdat jullie toen gelijk maakte.![]()
En heb je zelfs nog gefeliciteerd
Ik hoop het, zie het nog niet zo snel gebeuren. Dan moeten psv en twente wel heel slecht gaan spelen die laatste wedstrijdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk trouwens dat Ajax kampioen gaat worden
Als ik zo kijk 150 euroquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat wordt gezellig dan!
Wat kost zo'n kaartje ?
Hmm kan je niet nog 1 voor mij fixen danquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik zo kijk 150 euro!!!!!!
Maar ik kan aan 2 kaartjes komen voor 10tje per stuk
Wij rollen zondag PSV op voor jullie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop het, zie het nog niet zo snel gebeuren. Dan moeten psv en twente wel heel slecht gaan spelen die laatste wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |