Ik ga ook geen hoogstaande reply maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ga geen hoogstaande op maken en alleen maar roepen dat ik dit onzin vind.
Wat vind jij?
Eens een lekkere FA altijd een lekkere FA?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Eens een kutuser altijd een kutuser TS?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eens een lekkere FA altijd een lekkere FA?
Eens een slijmbal altijd een slijmbal?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eens een lekker gek mens altijd een lekker gek mens?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eens een groen monster altijd een groen monster?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens een slijmbal altijd een slijmbal?
Eens een combobreaker altijd een combobreaker?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef DuTank het volgende:
ik moet hier gepost hebben, voordat hij op slot gaat, zeker gezien het aantal modjes wat hier al rondbanjert
Eens een mod altijd een mod?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eens een combobreaker altijd een combobreaker?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:15 schreef DuTank het volgende:
ik moet hier gepost hebben, voordat hij op slot gaat, zeker gezien het aantal modjes wat hier al rondbanjert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
Severus Snape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
dat dan weer wel.quote:
Neem een kopje koffie...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eens een cultuurbarbaar, altijd een cultuurbarbaar
Want Harry Potter is cultuurquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eens een cultuurbarbaar, altijd een cultuurbarbaar
Jij maakt zo geen vrienden dame.quote:
Eens deze topic altijd deze topic?quote:
doe es aardig, op zich is het imo wel iets wat mensen te vaak/snel roepen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:47 schreef BELASTING het volgende:
Eens een aids topic altijd een aids topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |