Al mijn TT's zijn briljantquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef gianni61 het volgende:
ik durfde hem niet te pakken omdat er geen briljante tt in me op kwam
Wil je beweren van niet dan?quote:
Kijk deze TTquote:
Checkquote:
Doe eens liefquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Kijk deze TTNou whooohooo briljant hoor
Boobs!quote:
Ik kan er niks aan doen dat de TT niet briljant is, don't shoot de messenger.quote:
Nog steeds een beetje kut?quote:
Ik val nog om van de slaap manquote:
Eigen schuld. Dat krijg je ervan als je mij mn bed uitwerktquote:
Ik zag het ja! Moet hem thuis maar eens bekijken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Boobs, op mn FB staat filmpje van buikje die te erg geniet van het kappertje spelen
Ik ben zo blij dat mn zoon zn haar eraf is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Moet hem thuis maar eens bekijken!
Dat zuigt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mn zoon zn haar eraf is.
Iedereen vindt dit beter staan bij hem behalve hijzelf
Even goed op hem inpraten dusquote:
Slaaplekker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik ga even slapen op zolder hier ofzo. truste!
Bemoedigend toespreken.quote:
Wakker worden, omdat werken zoquote:
Zoog het maar enz.quote:
Bijvoorbeeld.quote:
Dat zuigt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ben weer wakker hoor..
gaat nie werken om hier te slapen.
Of niet?quote:
dat dus...quote:
MDquote:
Ach, dan weet je hoe ik mij al 9 dagen achter elkaar voelquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ach, dan weet je hoe ik mij al 9 dagen achter elkaar voel
werkse mop!quote:
Awesome! Well donequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef gianni61 het volgende:
ik begin langzaam goed te worden in mn werk.
calculatie en offerte gemaakt die in 1 keer goed waren gekeurd door de baas zonder enige op of aanmerking
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:55 schreef gianni61 het volgende:
ik begin langzaam goed te worden in mn werk.
calculatie en offerte gemaakt die in 1 keer goed waren gekeurd door de baas zonder enige op of aanmerking
OEEHWWW goed idee......quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm BBQ recepten op de vroege ochtend bekijken op internet krijg je honger van
ps. Goeiemorgen
ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm BBQ recepten op de vroege ochtend bekijken op internet krijg je honger van
ps. Goeiemorgen
ja ik ga dit keer echt recepten uitvoeren ipv het voorgekruide vlees.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken het gevoel.
gaan straks naar de makro, dus net even de folder doorgekeken. staan altijd te veel lekkere dingen in
selderij en tijn lijkt me niet zo'n probleem. djinten heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga dit keer echt recepten uitvoeren ipv het voorgekruide vlees.
moet alleen ff kijken waar ik bepaalde ingredienten haal. tijm, djinten ,selderij bijvoorbeeld.
ohw, ook dat hebben ze wel bij de superquote:
AH heeft een redelijk compleet kruidengedeelte, zover ik weetquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga dit keer echt recepten uitvoeren ipv het voorgekruide vlees.
moet alleen ff kijken waar ik bepaalde ingredienten haal. tijm, djinten ,selderij bijvoorbeeld.
ja maar welke, de AH, c1000,hoogvliet,aldi, lidl. ik heb weinig zin om ze allemaal af te gaan hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ook dat hebben ze wel bij de super
nee joh, zelf kruiden is leuker, heb ik gister bij de nasi ook gedaan, was erg lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar welke, de AH, c1000,hoogvliet,aldi, lidl. ik heb weinig zin om ze allemaal af te gaan hehe
misschien toch maar het voorgekruide voedsel halen
ah dan ga ik daar toch maar even neuzen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
AH heeft een redelijk compleet kruidengedeelte, zover ik weet
AH inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dan ga ik daar toch maar even neuzen.
wil je verse tijm? dat is misschien wat lastiger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar welke, de AH, c1000,hoogvliet,aldi, lidl. ik heb weinig zin om ze allemaal af te gaan hehe
misschien toch maar het voorgekruide voedsel halen
ja dat hangt ervan af. ik ga niet stad en land af om verse tijm te halen. ik ga max 2 a 3 winkels in .quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je verse tijm? dat is misschien wat lastiger.
verder heeft elke a-merk supermarkt die ik ken ongeveer hetzelfde kruidenrek van versteegen
voor vandaag of voor eeuwig?quote:
Dat dusquote:
tjah daar komen we niet meer achterquote:
een ware leegloop van mensenquote:
zoals altijdquote:
helaas merk ik weinig van dat weer. Zit ziels alleen tegen me lamp aan te kijken in een dubbele bodem van een passagiers schipquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
en het is zulk lekker weer buiten.. ai fuck this
dubbele bodem??quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
helaas merk ik weinig van dat weer. Zit ziels alleen tegen me lamp aan te kijken in een dubbele bodem van een passagiers schip
je hebt internet op een lasapparaat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
helaas merk ik weinig van dat weer. Zit ziels alleen tegen me lamp aan te kijken in een dubbele bodem van een passagiers schip
Jaah de pakketten coke komen als warme broodjes voorbij gevlogenquote:
ik heb internet op me lasapparaat. Wat ze tegenwoordig allemaal wel niet verzinnenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt internet op een lasapparaat?
of hebben ook kantoren met computers in die dubbele bodem?
nee, maar ff serieus. wat ben je daar aan het doen. of wat zou je moeten doen ipv fokken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik heb internet op me lasapparaat. Wat ze tegenwoordig allemaal wel niet verzinnen
ik zou eigenlijk moeten lassen. Maar ben vandaag niet vooruit te branden. Alhoewel ik er bewust van ben hoe sneller ik me klaar ben hoe eerder ik er weer uit kan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ff serieus. wat ben je daar aan het doen. of wat zou je moeten doen ipv fokken?
een lasser die niet vooruit te branden is, is nooit grappigquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk moeten lassen. Maar ben vandaag niet vooruit te branden. Alhoewel ik er bewust van ben hoe sneller ik me klaar ben hoe eerder ik er weer uit kan.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
een lasser die niet vooruit te branden is, is nooit grappig![]()
hier nog 1quote:
nou, ze moeten binnenkort mn contract gaan verlengen, dus zo'n risico's ga ik niet nemen..quote:
Ik wil ook een ijsjequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
hier ook een
ijsjes eten helpt me een beetje vergeten
oh. Oke.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ze moeten binnenkort mn contract gaan verlengen, dus zo'n risico's ga ik niet nemen..
hier nog 1quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ze moeten binnenkort mn contract gaan verlengen, dus zo'n risico's ga ik niet nemen..
Ik heb gelijk een vast contract gekregenquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
hier nog 1. Nog 2 maandjes en dan hopelijk een vast contract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een vast contract gekregenspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Wat is er?quote:
ik ook maar aan t werkquote:
Same herequote:
ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
ATTENTIE ATTENTI! de hoogvliet ligt aardig vol met bbq dingen en gourmet schotels :d
Waar ligt die Hoogvliet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
ATTENTIE ATTENTI! de hoogvliet ligt aardig vol met bbq dingen en gourmet schotels :d
nee, ik ben ijsjes gaan halen toen zag ik dat.quote:
hier in sgravenzande. zit die zaak niet bij jullie ?quote:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier in sgravenzande. zit die zaak niet bij jullie ?
nee, is dat een supermarkt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik ben ijsjes gaan halen toen zag ik dat.
Ken jij de hoogvliet niet ?
Nee, 's Gravenzande ligt pak hem beet 90 a 100 km bij mijn woonplaats vandaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hier in sgravenzande. zit die zaak niet bij jullie ?
emte zit sowieso niet op veel plekken. Kende het neit voor ik in Nijmegen ging studeren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, is dat een supermarkt?
die zijn hier zowizo beperkt.
geen bas, dirk, digros, emte, super de boer.
plus is hier denkelijk wel de meestvoorkomende
emte heb ik tenminste wel eens gezien (in eindhoven)quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
emte zit sowieso niet op veel plekken. Kende het neit voor ik in Nijmegen ging studeren.
dirk bas en digros zitten heir ook niet. Ik kom toch alleen bij de c1000 en skraldiquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
emte heb ik tenminste wel eens gezien (in eindhoven)
de dirk, bas, digros ken ik alleen maar van verhalen
Kom je daar nu pas achter?quote:
Ik deed quote in plaats van edit.quote:
quote:
Zelfs de Skraldi niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ja degene die jullie opnoemen zitten hier weer niet. behalve de c1000 dan
Houd van je schatje, NTBquote:
En dat had je niet door?quote:
.quote:
zo die heb je echt al jaren niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
nee, zelfs nog nooit van gehoord.
de winkel die ik wel mis, is de konmar. die heb je hier niet meer
Jawel, daarom een edit naar 'Ik faal'quote:
triest toch. was een wereld winkelquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
zo die heb je echt al jaren niet meer
iig niet in de omgeving den haag
owjah tot morgen
ik ben klaar!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef Mc.Chicken het volgende:
Bijna klaar voor vandaag
Hoe gaat het met de rest?
Tot morgenquote:
laterssssquote:
Aldi jongehquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
nee, zelfs nog nooit van gehoord.
de winkel die ik wel mis, is de konmar. die heb je hier niet meer
Braaf ezjequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jawel, daarom een edit naar 'Ik faal'
Bijna.quote:
Ja, nog 2 nachten.quote:
Neeee gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna.
Moet je werken op goede vrijdag?
Werkloos hierquote:
Bitchass motherfucker. Ik moet goede vrijdag en paasmaandag werken.quote:
Paashaas?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bitchass motherfucker. Ik moet goede vrijdag en paasmaandag werken.
Ja.quote:
Wtf?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
Hm.. geblokkeerde nummer was schijnbaar vodafone..
maar waarom zouden ze geheim bellen? En mij een aanbeiding doen?
Call me paranoid but.. there's something icky about this!
Kutventquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
lol
ik naai em eruit.
ik peer hem.
ik smeer hem
en ik ga naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |