Librije is gezakt naar plaats 46.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:03 schreef -tape- het volgende:
Neen. Wel laatst nog bij de Librije, met overnachting erbij. Ideaal. Met me ouders, maar hoop daar ooit nog te gaan eten met me vriendin.
En op 36 de hoogst geklasseerde (Nederlandse !!!) vrouw, Le Quartier Francais. In Zuid-Afrika, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:06 schreef heiden6 het volgende:
Twee Nederlandse restaurants bij de beste 50, dat is best netjes lijkt me zo.
Oud Sluis nog nooit geweest, we gaan wel steeds vaker naar de Bokkedoorns, meestal om te lunchen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Librije is gezakt naar plaats 46.
Zowel Oud Sluis als de Librije hebben wij wel al gegeten.
Valt reuze mee bij Noma:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die nog leven terwijl jij uit geboortejaar 1945 bent.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:13 schreef Stirneriaan het volgende:
Matig restaurant. Geef mij maar een menu van IN-N-OUT Burger.Het wachten was natuurlijk op de eerste puberale grapjas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Bejaarden die niet met een afwijkende mening om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wachten was natuurlijk op de eerste puberale grapjas.
Fok! profielquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat die nog leven terwijl jij uit geboortejaar 1945 bent.
Leuk dat je ouders jou die, blijkbaar bij hun ook aanwezige, liefde voor goede restaurants meegeven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:17 schreef -tape- het volgende:
Fok! profiel
Ben nu 20 jaar. Ga al sinds ik me kan herinneren uit eten met me ouders. Beste restaurant waar ik tot nu toe ben geweest (qua sfeer dan) was Château Neercanne, prachtig kasteel.
En ik zal nooit vergeten dat die vrouw naast ons 250 euro fooi gaf
Oke voor een topmenu valt dat nog wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het eerste menu op de kaart van Noma kost 1095 kroner. Da's zo'n 150 euro.
Ja, dat is goed vergelijkbaar met een 3-sterrentent.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
Oke voor een topmenu valt dat nog wel mee.
Maar doe mij toch maar een versgevangen scholletje of een portie mosselen van de kraam in Yrseke
Kwalitatief hoeft het niet onder te doen voor 3 sterren voedsel. Kwantitatief is het sowieso verreweg superieurquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is goed vergelijkbaar met een 3-sterrentent.
Ja vind het zeker tof, alleen begrijpt niemand van mijn vriendenkring dat wij (naja, me ouders) daar zo veel geld aan uitgeven. Ik denk dat het ook bijna niet uit te leggen is aan mensen die nooit op zo'n manier van eten genieten. Tuurlijk de prijzen zijn hoog, maar de ambiance waar je inzit, de gehele ervaring van het genieten in zo'n tent gaat veel verder als alleen de smaak van het eten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk dat je ouders jou die, blijkbaar bij hun ook aanwezige, liefde voor goede restaurants meegeven.
En helemaal leuk natuurlijk als zij het betalen.![]()
Ik lust ook graag een vers gevangen visje bij de afslag in IJmuiden, maar ga dat absoluut niet vergelijken met een sterrenrestaurant.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
Kwalitatief hoeft het niet onder te doen voor 3 sterren voedsel. Kwantitatief is het sowieso verreweg superieur
Waar denk je dat jouw sterrenkok zijn visje vandaan haalt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lust ook graag een vers gevangen visje bij de afslag in IJmuiden, maar ga dat absoluut niet vergelijken met een sterrenrestaurant.
Een kroket uit de muur is ook lekker, maar niet vergelijkbaar met een Holtkamp kroket, laat staan een menu van een sterrentent.
Je hebt veel in sterrententen gegeten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
Waar denk je dat jouw sterrenkok zijn visje vandaan haalt?
Je betaalt in dergelijke tenten louter voor een heleboel randzaken. Ambiance, locatie en het dikke salaris van de eigenaar.
Visje is precies hetzelfde.
Andersom.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:36 schreef Stirneriaan het volgende:
Het idee ook dat vis in Ijmuiden kwalitatief minder zou zijn dan de vis in een restaurant in de binnenstad van A'dam.
Alleen Parkheuvel hier in Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt veel in sterrententen gegeten?
Dat kan. Maar jij hebt het in ieder geval geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
Alleen Parkheuvel hier in Rotterdam.
Vond er weinig bijzonders aan. Maar misschien is dat hele verfijnde wel niet aan mij besteed hoor
Kloptquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan. Maar jij hebt het in ieder geval geprobeerd.![]()
Terwijl heel wat users die het niet begrijpen nooit in zo'n tent zijn geweest en toch hun commentaar geven en dan weer met cliché-matige posts over hamburgers komen.
Ook geweest met m'n collega's en aanhang (circa 60 personen). Was inderdaad impressive!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
Fok! profiel
Ben nu 20 jaar. Ga al sinds ik me kan herinneren uit eten met me ouders. Beste restaurant waar ik tot nu toe ben geweest (qua sfeer dan) was Château Neercanne, prachtig kasteel.
En ik zal nooit vergeten dat die vrouw naast ons 250 euro fooi gaf
los van het feit dat ik gf ook een lul vindquote:Op dinsdag 19 april 2011 01:15 schreef Stirneriaan het volgende:
Bejaarden die niet met een afwijkende mening om kunnen gaan.
Je loopt alleen maar met je eigen domheid te koop door overduidelijk niet aan te voelen waaarom ik hem 'bejaarde' noemde. Maar doe vooral nog eens een falende poging om de moraalridder uit te hangen. Triest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:40 schreef rubje het volgende:
[..]
los van het feit dat ik gf ook een lul vind,is hij geen bejaarde en mag je wel iets meer respect hebben gast.
Of gaat dat je puberale hersenpan te boven.
Kan me er wel iets bij van voorstellen als je kader al zo beperkt is dat je je tot dit soort domme opmerkingen moet verlagen.
![]()
Jij hebt veel ervaring met het bezoeken van sterrenrestaurants dat je deze ervaring over daarna bij de Febo gaan eten met ons wilt delen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:10 schreef Stirneriaan het volgende:
Na een bezoek aan zo'n nichterig sterren-restaurant, ben je toch altijd weer erg blij dat de Febo nog open is.
Want?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef mango_cream het volgende:
ik googlede op noma, nou geloof me, dan vergaat je eetlust wel...
Noma (Grieks νομη: grazen) is een ziekte waarbij zwerende, voortvretende wonden ontstaan, vooral in het gezicht. Het is een vorm van gangreen van de binnenkant van de mond die kan uitbreiden naar de rest van het gezicht.http://nl.wikipedia.org/wiki/Noma_(ziekte)quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:10 schreef Stirneriaan het volgende:
Na een bezoek aan zo'n nichterig sterren-restaurant,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |