Ja, sorry. Ik vind het toch meer een FOK! ding dat ''verkapt blabla'' aangezien ik het nergens anders heb gezien. Ook snap ik je vergelijking niet dat ik wel goed Engels kan, maar niet weet wat verkapt betekent. Is het een Engels woord? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:56 schreef Bonzoo het volgende:
TS kan zo goed Engels maar weet niet wat er met verkapt wordt bedoeld...
NEDERLANDSE FILMS ZIJN KUTquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen die alleen Engelstalige films kijken
Zeker weten! Wordt het nog beter dan !quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:00 schreef -tape- het volgende:
Hihi. Je geniet al van je leven op je 16e?
Heb geen idee ik hoor alleen wat klanken en zou dan wel wat ondertiteling kunnen gebruiken evt. in het Engels. De Friezen hier op tv worden ook ondertiteld.quote:
Er is geen vergelijking, maar het feit dat je 16 bent en zo loopt te mierenneuken zegt al genoeg, en nee daar zit ook geen verband..quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:00 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik vind het toch meer een FOK! ding dat ''verkapt blabla'' aangezien ik het nergens anders heb gezien. Ook snap ik je vergelijking niet dat ik wel goed Engels kan, maar niet weet wat verkapt betekent. Is het een Engels woord? Volgens mij niet.
Oh sorry, ik naam aan dat je dus naast Engelstalige films Nederlandstalige films bedoeldequote:Op dinsdag 19 april 2011 01:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar wat heeft dat te maken met mijn post?
Of Brad Pitt in Snatch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Moet je eens een film als Trainspotting kijken. Dat plat Schots is lastig te verstaan, laat staan te volgen.
Reageer op me in de vlindertuin topic dannquote:
Excuse me?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:08 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Reageer op me in de vlindertuin topic dann
Nah, Duits, Frans, Koreaans (Oldboy bijvoorbeeld), etc.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:03 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Oh sorry, ik naam aan dat je dus naast Engelstalige films Nederlandstalige films bedoelde
Spaans, vorige week was een goede spaanse film op ned 2 rond middernacht, weet iemand nog hoe die heette?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nah, Duits, Frans, Koreaans (Oldboy bijvoorbeeld), etc.
Todo Sobre mi Madre?quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:10 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Spaans, vorige week was een goede spaanse film op ned 2 rond middernacht, weet iemand nog hoe die heette?
Nee man, eitje! En geniaal!quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Moet je eens een film als Trainspotting kijken. Dat plat Schots is lastig te verstaan, laat staan te volgen.
Nop, ging over mensen in barcelona (of een voorstad ervan) die samen kwamen in een restaurant.quote:
Hm, zegt me zo even niets.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:14 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nop, ging over mensen in barcelona (of een voorstad ervan) die samen kwamen in een restaurant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |