quote:En dan heb je ook nog van die mensen die hele dag in de chat hangen, op het fokforum enzo. Die hier ongeveer 24/7 per week rondhangen en hier door iedereen geliefd zijn, maar hoe zit dat dan in de real life bij hun? Doe gewoon normaal, Fok en chatten is niet alles, er bestaan ook nog ECHTE vrienden en vriendinnen.
Op 15 augustus 2000 16:47 schreef Armageddon het volgende:
Shit! goed gesproken! hier was ik al een hele tijd over na aan het denken en nu zeg jij het! bedankt!!!
[Dit bericht is gewijzigd door KoRn Freak op 15-08-2000 17:02]
quote:En dan heb je ook nog
Op 15 augustus 2000 17:01 schreef KoRn Freak 2 keer het volgende:
En dan heb je ook nog van die mensen die hele dag in de chat hangen, op het fokforum enzo. Die hier ongeveer 24/7 per week rondhangen en hier door iedereen geliefd zijn, maar hoe zit dat dan in de real life bij hun? Doe gewoon normaal, Fok en chatten is niet alles, er bestaan ook nog ECHTE vrienden en vriendinnen.
quote:Ik zei het niet direct tegen jouw, is al vaker gebeurt dat er enorm moeilijk over iets word gedaan.
Op 15 augustus 2000 16:56 schreef VixenFromHell het volgende:
ok ik ben een stom kutwijf die alleen maar aandacht wil en die alleen maar kan zeiken zo beter?!?!?!?!?!?
quote:Ik heb het over het algemeen, niet direct naar Vixen toe. JIJ doet dat wel direct naar mij toe!
Op 15 augustus 2000 17:03 schreef Herald het volgende:
En dan heb je ook nogwijsneuzen
die dubbelposten
en pluizige Vixentjes plagen
quote:Raad eens wie er nu moeilijk doet?
Op 15 augustus 2000 17:05 schreef KoRn Freak het volgende:
Ik zei het niet direct tegen jouw, is al vaker gebeurt dat er enorm moeilijk over iets word gedaan.
Ik voorspel een lange topic met veel heen en weer geschuif en ge fok is niet alles geouwehoer.
Ik zit hier net en heb er nou al genoeg van
Ik zeur wel gewoon
[Dit bericht is gewijzigd door basszje op 15-08-2000 17:08]
quote:ik ook, ik heb het over meerdere wijneuzen, dus tenzij je uit meervoud bestaat voelde jij je gewoon heel erg aangesproken.
Op 15 augustus 2000 17:07 schreef KoRn Freak het volgende:
Ik heb het over het algemeen, niet direct naar Vixen toe. JIJ doet dat wel direct naar mij toe!
quote:Ach, f*ck toch op! Ik snap wel waarom op GoT de sfeer beter is: daar lopen tenminste volwassenen rond i.p.v. kinderen!
Op 15 augustus 2000 17:08 schreef basszje het volgende:
Raad eens wie er nu moeilijk doet?Ik voorspel een lange topic met veel heen en weer geschuif en ge fok is niet alles geouwehoer.
Ik zit hier net en heb er nou al genoeg van
Ik zeur wel gewoon
quote:Net als Vixen dus...
Op 15 augustus 2000 17:11 schreef Herald het volgende:
En wie de schoen past...
quote:Nu je het over schoenen hebt, misschien zijn de neuzen van z'n schoenen ook wel wijs! Dan bestaat ie uit 3 wijsneuzen en dan issut meervoud!
Op 15 augustus 2000 17:11 schreef Herald het volgende:
ik ook, ik heb het over meerdere wijneuzen, dus tenzij je uit meervoud bestaat voelde jij je gewoon heel erg aangesproken.
En wie de schoen past...
quote:Dan ga jij toch met je volwassen kloons en volwassen Vixen getreiter naar GoT
Op 15 augustus 2000 17:12 schreef KoRn Freak het volgende:
Ach, f*ck toch op! Ik snap wel waarom op GoT de sfeer beter is: daar lopen tenminste volwassenen rond i.p.v. kinderen!
quote:Eehm, was jij nou 13 of was het 14?
daar lopen tenminste volwassenen rond i.p.v. kinderen!
quote:Goh, kijk voor de grap eens bij je geboorte datum
Ach, f*ck toch op! Ik snap wel waarom op GoT de sfeer beter is: daar lopen tenminste volwassenen rond i.p.v. kinderen!
quote:Leeftijd zegt niks daarover of je volwassen bent (alleen bij de wet), maar hoe je je gedraagt en je kennis van zaken!
Op 15 augustus 2000 17:14 schreef basszje het volgende:
Goh, kijk voor de grap eens bij je geboorte datum![]()
En de sfeer is hier heel goed en ik vind iedereen hier heel lief
quote:Ja , maar da's logisch
Op 15 augustus 2000 17:14 schreef basszje het volgende:
En de sfeer is hier heel goed en ik vind iedereen hier heel lief
quote:En jij verwijt mij van een gebrek van kennis van zaken ( en ik geef je helemaal gelijk, want dat is logisch ) .
Op 15 augustus 2000 17:17 schreef KoRn Freak het volgende:
Leeftijd zegt niks daarover of je volwassen bent (alleen bij de wet), maar hoe je je gedraagt en je kennis van zaken!
Toch wel leuk dat kinderen altijd volwassen wil lijken en volwassenen altijd kinderen ( verklaart het misschien )
quote:Gelukkig begint Big Brother bijna weer! Dan kunnen we het weer over belangrijke, volwassen zaken hebben!
Op 15 augustus 2000 17:27 schreef KoRn Freak het volgende:
heel Fokforum gaat al een tijd helemaal nergens (meer) over
quote:En anders kunnen we altijd nog naar Mirrorman of naar Het Gesprek van de Dag!
Op 15 augustus 2000 17:28 schreef Zanderrr het volgende:
Gelukkig begint Big Brother bijna weer! Dan kunnen we het weer over belangrijke, volwassen zaken hebben!
We kopen toch ook niet allemaal bij dezelfde winkel, we staan toch ook niet allemaal bij dezelfde bar, dus waarom mag je dan ook niet kiezen voor een eigen kanaal. Als je vindt dat #fok doodgaat, dan moet je er ook zelf moeite voor doen om hem levend te maken.
En in een vakantie is het meestal rustig hoor
* bazelaar heeft nu ook geen vrienden thuis
en nee je bent geen k*twijf, je moet je alleen niet aan kleine dingen ergeren. (maar dat is mijn mening, dus doe ermee wat je wilt)
quote:100% mee eens, dat bedoelde ik dus.
Op 15 augustus 2000 17:35 schreef bazelaar het volgende:
* bazelaar wil alleen nog toevoegen dat ie de laatste tijd veel zeur-, dat is de schuldige-, dit mag niet-, ik wordt weer buitengesloten-, laat ik maar weer ruzie maken- stukjes tegenkomt op het forum.We kopen toch ook niet allemaal bij dezelfde winkel, we staan toch ook niet allemaal bij dezelfde bar, dus waarom mag je dan ook niet kiezen voor een eigen kanaal. Als je vindt dat #fok doodgaat, dan moet je er ook zelf moeite voor doen om hem levend te maken.
En in een vakantie is het meestal rustig hoor
* bazelaar heeft nu ook geen vrienden thuis
en nee je bent geen k*twijf, je moet je alleen niet aan kleine dingen ergeren. (maar dat is mijn mening, dus doe ermee wat je wilt)
slotje dan maar!
Korn: hou je een beetje in, aan het "ik-kan-toch-harder-in-de-leegte-schreeuwen-dan-jij, en-daarom-heb-ik-gelijk" heb ik niet echt veel zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |