Ik ben ook meegegaan voor haar, had zelf zoiets van dat dat ook nog niet echt nodig is, maar heb echt veel geleerd daar en mn huwelijk is nog leuker gewordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef Barreltje het volgende:
Denk dat MD vooral bedoelt dat je het niet zo ver moet laten komen dat een van de twee vreemdgaat of zichzelf naast de spoorbaan terug vind..
Die APK is dan wel een goed idee..
al zou ik zelf niet bedenken dat je die al op zo'n jonge leeftijd nofdig hebt
en.. ik krijg BarMan NOOOIT zover dat ie dat wil
Tja, zo noem ik het, je kan het ook een grote beurt noemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
APKMijn man zal me alleen raar aankijken als ik daar mee aankom...
Hij zoudoen...
ze geloof op een of andere manier daar niet in (aangezien ze zichzelf niet echt als de schuldige partij zietquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap dat niet goedals dat toch hetgene is was je relatie weer n boost de goede kant op kan geven.. Waarom niet?
ahh! mijn godsdienst is ook niet meer wat het geweest is.. of.. naja.. ik geloof niet dat Jezus terug komt.. wel dat er een hemel is, niet dat er een hel isquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Als Jezus terugkomt houdt het leven hier op aarde ook op, dan wordt het eeuwig feesten in de hemel
![]()
Hmm, persoonlijk is mijn opvatting dat zo'n vorm van onderhoud ten koste gaat van de opvoeding van je kind. Volgens mij is het beter dat er iemand thuis is voor het kind, alleen dat is een andere discussie
[..]
Maar waarom zou mn vrouw vreemd gaan, als we samen goed aan ons huwelijk blijven werken, goed communiceren, open en eerlijk zijn, etc.? Het scheiden is een gevolg van het niet goed onderhouden van je huwelijk, mijns inziens. En dat onderhouden kost tijd en moeite...
[..]
Ik kan natuurlijk niet in de situatie kijken en probeer je beslissing ook te respecteren wok, begrijp me goed, maar ook dan geloof ik dat je er samen nog uit kan komen. Dat dingen kunnen veranderen en gewoonten erin kunnen slepen, dat geloof ik zeker, heb ik ook wel gemerkt (ook al ben ik nog maar 4,5 jaar getrouwd), maar volgens mij zijn huwelijken echt wel te redden. Ondanks pijn, bedrog en leugens.
waar er twee vechten.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze geloof op een of andere manier daar niet in (aangezien ze zichzelf niet echt als de schuldige partij ziet)
Maar nu echt weg, tozzo![]()
bij een grote beurt denk ik toch aan andere dingenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook meegegaan voor haar, had zelf zoiets van dat dat ook nog niet echt nodig is, maar heb echt veel geleerd daar en mn huwelijk is nog leuker geworden
[..]
Tja, zo noem ik het, je kan het ook een grote beurt noemen
Nee.. het is niet alleen DAT.. het is dat je dan ineens veeel meer van jezelf moet laten zien dan je kan/wil..quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar er twee vechten.....
ik refereerde aan het feit dat koen zn vrouw als de grote schuldige aanwees, imho ben je beide ' schuldig' als een relatie niet lekker loopt. Dan heb je er samen voor gekozen n destructieve weg in te slaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee.. het is niet alleen DAT.. het is dat je dan ineens veeel meer van jezelf moet laten zien dan je kan/wil..
Jezelf kwetsbaar opstellen is lastig!![]()
en jah.. er zijn veel mensen die zelfs in een jaaarenlange relatie NIET het achterste van hun tong laten zien.
Is er dan bij jou wel godsdienst geweest? Dat vind ik altijd leuk om te horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh! mijn godsdienst is ook niet meer wat het geweest is.. of.. naja.. ik geloof niet dat Jezus terug komt.. wel dat er een hemel is, niet dat er een hel isen ik weet nog wel wat andere godsdienstige dingen
Ik denk dat het het moeilijkst is als je vertrouwen in de ander weg is.. dat is ZO moelijk om weer terug te krijgenen .. hoe vind je de liefde weer terug?? ok, verliefdheid is vluchtig.. maar de liefde is toch wel belangrijk!
ohh en niks slaat op wok z'n situatie want die ken ik gewoon niet
Ow... dat dacht ik wel, daarom die woordspelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij een grote beurt denk ik toch aan andere dingen
Mja BarMan wil/kan sowieso z'n emoties en gevoelens niet tonen.. dus dan vind hij zoiets alleen maar lastig
Christelijk, ja! Ouderwets, nee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
MD, volgens mij heb jij echt een Christelijke en misschien zelfs wel enigszins ouderwetse kijk op het gezinsleven en trouwenNiet dat ik vind dat de vrouw full time moet werken of dat je maar gewoon moet scheiden als het even tegenzit, maar soms lopen mensenlevens zo dat een vrouw behoefte heeft aan een stukje eigen leven en dat een huwelijk zo loopt dat samen blijven geen optie is...
Bij mij wel. Vroeger zong ik in het kinderkoor in de kerk en zat ik er wekelijks. Inmiddels heb ik mijn geloof in een god wel een beetje verloren en ben ik in 2009 voor het laatst in een kerk geweest, toen ik op vakantie was en met interesse voor oude gebouwen een kerk inliep om het gebouw te bewonderenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is er dan bij jou wel godsdienst geweest? Dat vind ik altijd leuk om te horen
Krijg je ook praktijk lessen??quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is er dan bij jou wel godsdienst geweest? Dat vind ik altijd leuk om te horen
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar je geeft wel aan dat je in voor- en tegenspoed er zal zijn voor je partner. En tegenspoed is meestal niet makkelijk... kan er wel over mee praten...
Ik denk ook dat liefde een keuze is, dat je keer op keer weer voor je partner moet kiezen.
[..]
Ow... dat dacht ik wel, daarom die woordspelingGoede seks is ook een onderdeel van die cursus
![]()
![]()
Ja, dat hoor ik vaker, dat mannen het erg lastig vinden om emoties en gevoelens te delen, maar sinds dat ik dat ben gaan doen bij feMaleDuck, ben ik zoveel meer naar haar toegegroeid en het is gewoon heerlijk om gewoon open en eerlijk te kunnen zijn tegen elkaar ook over gevoelens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja.. jij hebt je ertoe kunnen zetten omdat te doen voor feMaleDuck..
Ik hoop dat ik BarMan ooit ook zo ver krijg.. nu is het vrij hopeloos..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben het wel met je eens dat er een hoop mensen zijn die te makkelijk opgeven in een huwelijk, maar ik denk ook dat ALS je het wel geprobeerd hebt en het lukt dan alsnog niet .. tsja.. dat je dan misschien beter je conclusies kan trekken..quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Christelijk, ja! Ouderwets, nee!Ik noem het liever 'anders', gezien de maatschappij van tegenwoordig.
dat een huwelijk zo loopt? En daar heb ik het dus over, dat heb je samen in de hand en kan je samen aan werken
nee, we zijn beiden schuldig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik refereerde aan het feit dat koen zn vrouw als de grote schuldige aanwees, imho ben je beide ' schuldig' als een relatie niet lekker loopt. Dan heb je er samen voor gekozen n destructieve weg in te slaan.
hier een beetje hetzelfde, al heb ik zelf nooit echt geloofd, ben gelovig opgevoed en sinds ik merkte dat dat n soort dwang werd wilde ik niet meer, en ik mis het ook niet echtquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij wel. Vroeger zong ik in het kinderkoor in de kerk en zat ik er wekelijks. Inmiddels heb ik mijn geloof in een god wel een beetje verloren en ben ik in 2009 voor het laatst in een kerk geweest, toen ik op vakantie was en met interesse voor oude gebouwen een kerk inliep om het gebouw te bewonderen.
Mogguh LLquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij wel. Vroeger zong ik in het kinderkoor in de kerk en zat ik er wekelijks. Inmiddels heb ik mijn geloof in een god wel een beetje verloren en ben ik in 2009 voor het laatst in een kerk geweest, toen ik op vakantie was en met interesse voor oude gebouwen een kerk inliep om het gebouw te bewonderen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Krijg je ook praktijk lessen??
Ik ben redelijk katholiek opgevoedgedoopt, comunnie, vormsel.. en ik merk de laatste tijd dat ik toch wel weer richting de godsdienst trek.. we trouwen dan wel niet in de kerk, maar hebben wel een bijbeltekst tijdens de ceremonie..
Nope, die horen bij het huiswerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja.. jij hebt je ertoe kunnen zetten omdat te doen voor feMaleDuck..
Ik hoop dat ik BarMan ooit ook zo ver krijg.. nu is het vrij hopeloos..
Hoe komt het dat je weer richting godsdienst trekt?
Ah, 1 Korinthe 13Dat gaat alleen maar over God
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
mogguh LLquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Christelijk, ja! Ouderwets, nee!Ik noem het liever 'anders', gezien de maatschappij van tegenwoordig.
dat een huwelijk zo loopt? En daar heb ik het dus over, dat heb je samen in de hand en kan je samen aan werken
Dat dus. Ik zeg dus ook niet dat scheiden altijd maar de beste optie is, maar ondanks dat iedereen dood ongelukkig is maar bij elkaar blijven.. Dat vind ik ouderwets jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat er een hoop mensen zijn die te makkelijk opgeven in een huwelijk, maar ik denk ook dat ALS je het wel geprobeerd hebt en het lukt dan alsnog niet .. tsja.. dat je dan misschien beter je conclusies kan trekken..
LLquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
Ik blijf weg uit de discussie te heavy om te volgen op werk en op de vroege ochtend.
[..]
Mogguh LL![]()
Maar waarom zeg je dan op je trouwdag: tot de dood ons scheidt? En niet: Zolang het nog met elkaar uit te houden is...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat er een hoop mensen zijn die te makkelijk opgeven in een huwelijk, maar ik denk ook dat ALS je het wel geprobeerd hebt en het lukt dan alsnog niet .. tsja.. dat je dan misschien beter je conclusies kan trekken..
De discussie heeft het hoogtepunt inmiddels wel gepasseerd...quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
Ik blijf weg uit de discussie te heavy om te volgen op werk en op de vroege ochtend.
[..]
Mogguh LL![]()
Ik mis de rituelen en het groepsgevoelquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier een beetje hetzelfde, al heb ik zelf nooit echt geloofd, ben gelovig opgevoed en sinds ik merkte dat dat n soort dwang werd wilde ik niet meer, en ik mis het ook niet echt
wat ik wel heb is dat ik altijd kerken graag wil bekijken als ik ergens ben, ik word rustig van die serene sfeer.
Omdat je daar op die dag van overtuigd bentquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan op je trouwdag: tot de dood ons scheidt? En niet: Zolang het nog met elkaar uit te houden is...
[..]
De discussie heeft het hoogtepunt inmiddels wel gepasseerd...
Dat is een keuze die je maaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan op je trouwdag: tot de dood ons scheidt? En niet: Zolang het nog met elkaar uit te houden is...
[..]
De discussie heeft het hoogtepunt inmiddels wel gepasseerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |