abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:57:26 #251
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_95702303
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:48 schreef Barreltje het volgende:
Denk dat MD vooral bedoelt dat je het niet zo ver moet laten komen dat een van de twee vreemdgaat of zichzelf naast de spoorbaan terug vind..

Die APK is dan wel een goed idee..
al zou ik zelf niet bedenken dat je die al op zo'n jonge leeftijd nofdig hebt :@

en.. ik krijg BarMan NOOOIT zover dat ie dat wil ;)
Ik ben ook meegegaan voor haar, had zelf zoiets van dat dat ook nog niet echt nodig is, maar heb echt veel geleerd daar en mn huwelijk is nog leuker geworden *G*
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

APK _O- Mijn man zal me alleen raar aankijken als ik daar mee aankom...

Hij zou :') doen...
Tja, zo noem ik het, je kan het ook een grote beurt noemen ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:57:30 #252
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_95702306
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik snap dat niet goed :N als dat toch hetgene is was je relatie weer n boost de goede kant op kan geven.. Waarom niet?
ze geloof op een of andere manier daar niet in (aangezien ze zichzelf niet echt als de schuldige partij ziet :X)

Maar nu echt weg, tozzo :W :s)
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:58:30 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95702326
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

:N Als Jezus terugkomt houdt het leven hier op aarde ook op, dan wordt het eeuwig feesten in de hemel ;)

Hmm, persoonlijk is mijn opvatting dat zo'n vorm van onderhoud ten koste gaat van de opvoeding van je kind. Volgens mij is het beter dat er iemand thuis is voor het kind, alleen dat is een andere discussie ;)

[..]

Maar waarom zou mn vrouw vreemd gaan, als we samen goed aan ons huwelijk blijven werken, goed communiceren, open en eerlijk zijn, etc.? Het scheiden is een gevolg van het niet goed onderhouden van je huwelijk, mijns inziens. En dat onderhouden kost tijd en moeite...

[..]

Ik kan natuurlijk niet in de situatie kijken en probeer je beslissing ook te respecteren wok, begrijp me goed, maar ook dan geloof ik dat je er samen nog uit kan komen. Dat dingen kunnen veranderen en gewoonten erin kunnen slepen, dat geloof ik zeker, heb ik ook wel gemerkt (ook al ben ik nog maar 4,5 jaar getrouwd), maar volgens mij zijn huwelijken echt wel te redden. Ondanks pijn, bedrog en leugens.
ahh! mijn godsdienst is ook niet meer wat het geweest is.. of.. naja.. ik geloof niet dat Jezus terug komt.. wel dat er een hemel is, niet dat er een hel is ;) en ik weet nog wel wat andere godsdienstige dingen :P

Ik denk dat het het moeilijkst is als je vertrouwen in de ander weg is.. dat is ZO moelijk om weer terug te krijgen :o en .. hoe vind je de liefde weer terug?? ok, verliefdheid is vluchtig.. maar de liefde is toch wel belangrijk! :o

ohh en niks slaat op wok z'n situatie want die ken ik gewoon niet :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:59:14 #254
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_95702342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ze geloof op een of andere manier daar niet in (aangezien ze zichzelf niet echt als de schuldige partij ziet :X)

Maar nu echt weg, tozzo :W :s)
waar er twee vechten..... ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:00:12 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95702365
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:57 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik ben ook meegegaan voor haar, had zelf zoiets van dat dat ook nog niet echt nodig is, maar heb echt veel geleerd daar en mn huwelijk is nog leuker geworden *G*

[..]

Tja, zo noem ik het, je kan het ook een grote beurt noemen ;)
bij een grote beurt denk ik toch aan andere dingen :@

Mja BarMan wil/kan sowieso z'n emoties en gevoelens niet tonen.. dus dan vind hij zoiets alleen maar lastig :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:01:08 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95702385
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:59 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

waar er twee vechten..... ;)
Nee.. het is niet alleen DAT.. het is dat je dan ineens veeel meer van jezelf moet laten zien dan je kan/wil..

Jezelf kwetsbaar opstellen is lastig! :Y

en jah.. er zijn veel mensen die zelfs in een jaaarenlange relatie NIET het achterste van hun tong laten zien.
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:04:03 #257
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_95702443
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nee.. het is niet alleen DAT.. het is dat je dan ineens veeel meer van jezelf moet laten zien dan je kan/wil..

Jezelf kwetsbaar opstellen is lastig! :Y

en jah.. er zijn veel mensen die zelfs in een jaaarenlange relatie NIET het achterste van hun tong laten zien.
ik refereerde aan het feit dat koen zn vrouw als de grote schuldige aanwees, imho ben je beide ' schuldig' als een relatie niet lekker loopt. Dan heb je er samen voor gekozen n destructieve weg in te slaan.
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:04:22 #258
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_95702449
MD, volgens mij heb jij echt een Christelijke en misschien zelfs wel enigszins ouderwetse kijk op het gezinsleven en trouwen :@ Niet dat ik vind dat de vrouw full time moet werken of dat je maar gewoon moet scheiden als het even tegenzit, maar soms lopen mensenlevens zo dat een vrouw behoefte heeft aan een stukje eigen leven en dat een huwelijk zo loopt dat samen blijven geen optie is...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:04:22 #259
236410 MaleDuck
pi_95702450
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ahh! mijn godsdienst is ook niet meer wat het geweest is.. of.. naja.. ik geloof niet dat Jezus terug komt.. wel dat er een hemel is, niet dat er een hel is ;) en ik weet nog wel wat andere godsdienstige dingen :P

Ik denk dat het het moeilijkst is als je vertrouwen in de ander weg is.. dat is ZO moelijk om weer terug te krijgen :o en .. hoe vind je de liefde weer terug?? ok, verliefdheid is vluchtig.. maar de liefde is toch wel belangrijk! :o

ohh en niks slaat op wok z'n situatie want die ken ik gewoon niet :D
Is er dan bij jou wel godsdienst geweest? Dat vind ik altijd leuk om te horen ;)

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar je geeft wel aan dat je in voor- en tegenspoed er zal zijn voor je partner. En tegenspoed is meestal niet makkelijk... kan er wel over mee praten...

Ik denk ook dat liefde een keuze is, dat je keer op keer weer voor je partner moet kiezen.
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]

bij een grote beurt denk ik toch aan andere dingen :@

Mja BarMan wil/kan sowieso z'n emoties en gevoelens niet tonen.. dus dan vind hij zoiets alleen maar lastig :P
Ow... dat dacht ik wel, daarom die woordspeling ;) Goede seks is ook een onderdeel van die cursus :Y ^O^

Ja, dat hoor ik vaker, dat mannen het erg lastig vinden om emoties en gevoelens te delen, maar sinds dat ik dat ben gaan doen bij feMaleDuck, ben ik zoveel meer naar haar toegegroeid en het is gewoon heerlijk om gewoon open en eerlijk te kunnen zijn tegen elkaar ook over gevoelens :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:06:23 #260
236410 MaleDuck
pi_95702501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
MD, volgens mij heb jij echt een Christelijke en misschien zelfs wel enigszins ouderwetse kijk op het gezinsleven en trouwen :@ Niet dat ik vind dat de vrouw full time moet werken of dat je maar gewoon moet scheiden als het even tegenzit, maar soms lopen mensenlevens zo dat een vrouw behoefte heeft aan een stukje eigen leven en dat een huwelijk zo loopt dat samen blijven geen optie is...
Christelijk, ja! Ouderwets, nee! ;) Ik noem het liever 'anders', gezien de maatschappij van tegenwoordig.
dat een huwelijk zo loopt? En daar heb ik het dus over, dat heb je samen in de hand en kan je samen aan werken :Y
  Moderator dinsdag 19 april 2011 @ 09:07:48 #261
42184 crew  DaMart
pi_95702536
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Is er dan bij jou wel godsdienst geweest? Dat vind ik altijd leuk om te horen ;)
Bij mij wel. Vroeger zong ik in het kinderkoor in de kerk en zat ik er wekelijks. Inmiddels heb ik mijn geloof in een god wel een beetje verloren en ben ik in 2009 voor het laatst in een kerk geweest, toen ik op vakantie was en met interesse voor oude gebouwen een kerk inliep om het gebouw te bewonderen :P.
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:08:33 #262
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95702555
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar je geeft wel aan dat je in voor- en tegenspoed er zal zijn voor je partner. En tegenspoed is meestal niet makkelijk... kan er wel over mee praten...

Ik denk ook dat liefde een keuze is, dat je keer op keer weer voor je partner moet kiezen.

[..]

Ow... dat dacht ik wel, daarom die woordspeling ;) Goede seks is ook een onderdeel van die cursus :Y ^O^
Ja, dat hoor ik vaker, dat mannen het erg lastig vinden om emoties en gevoelens te delen, maar sinds dat ik dat ben gaan doen bij feMaleDuck, ben ik zoveel meer naar haar toegegroeid en het is gewoon heerlijk om gewoon open en eerlijk te kunnen zijn tegen elkaar ook over gevoelens :Y
Krijg je ook praktijk lessen?? ;)

Ik ben redelijk katholiek opgevoed :) gedoopt, comunnie, vormsel.. en ik merk de laatste tijd dat ik toch wel weer richting de godsdienst trek.. we trouwen dan wel niet in de kerk, maar hebben wel een bijbeltekst tijdens de ceremonie..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja.. jij hebt je ertoe kunnen zetten omdat te doen voor feMaleDuck..
Ik hoop dat ik BarMan ooit ook zo ver krijg.. nu is het vrij hopeloos.. -O-
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:10:08 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95702590
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Christelijk, ja! Ouderwets, nee! ;) Ik noem het liever 'anders', gezien de maatschappij van tegenwoordig.
dat een huwelijk zo loopt? En daar heb ik het dus over, dat heb je samen in de hand en kan je samen aan werken :Y
Ik ben het wel met je eens dat er een hoop mensen zijn die te makkelijk opgeven in een huwelijk, maar ik denk ook dat ALS je het wel geprobeerd hebt en het lukt dan alsnog niet .. tsja.. dat je dan misschien beter je conclusies kan trekken..
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:10:22 #264
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_95702598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik refereerde aan het feit dat koen zn vrouw als de grote schuldige aanwees, imho ben je beide ' schuldig' als een relatie niet lekker loopt. Dan heb je er samen voor gekozen n destructieve weg in te slaan.
nee, we zijn beiden schuldig.
Zij ziet alleen niet dat ze er mede schuldig aan is :N
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:10:37 #265
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_95702604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bij mij wel. Vroeger zong ik in het kinderkoor in de kerk en zat ik er wekelijks. Inmiddels heb ik mijn geloof in een god wel een beetje verloren en ben ik in 2009 voor het laatst in een kerk geweest, toen ik op vakantie was en met interesse voor oude gebouwen een kerk inliep om het gebouw te bewonderen :P.
hier een beetje hetzelfde, al heb ik zelf nooit echt geloofd, ben gelovig opgevoed en sinds ik merkte dat dat n soort dwang werd wilde ik niet meer, en ik mis het ook niet echt :)

wat ik wel heb is dat ik altijd kerken graag wil bekijken als ik ergens ben, ik word rustig van die serene sfeer.
pi_95702615
Mogguh c_/
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:11:36 #267
258885 Solique
I Kill You !
pi_95702633
Ik blijf weg uit de discussie te heavy om te volgen op werk en op de vroege ochtend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh c_/
Mogguh LL :W :*
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:12:09 #268
236410 MaleDuck
pi_95702645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:

[..]

:D doe ik ook altijd op vakanties, kerken bekijken, alhoewel ik die gebouwen niks met geloof te maken vind hebben ;)
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Krijg je ook praktijk lessen?? ;)

Ik ben redelijk katholiek opgevoed :) gedoopt, comunnie, vormsel.. en ik merk de laatste tijd dat ik toch wel weer richting de godsdienst trek.. we trouwen dan wel niet in de kerk, maar hebben wel een bijbeltekst tijdens de ceremonie..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja.. jij hebt je ertoe kunnen zetten omdat te doen voor feMaleDuck..
Ik hoop dat ik BarMan ooit ook zo ver krijg.. nu is het vrij hopeloos.. -O-
Nope, die horen bij het huiswerk ;)

Hoe komt het dat je weer richting godsdienst trekt?
Ah, 1 Korinthe 13 :Y Dat gaat alleen maar over God ;)
pi_95702646
quote:
Mogguh c_/
mogguh LL :W
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:12:20 #270
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_95702650
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat er een hoop mensen zijn die te makkelijk opgeven in een huwelijk, maar ik denk ook dat ALS je het wel geprobeerd hebt en het lukt dan alsnog niet .. tsja.. dat je dan misschien beter je conclusies kan trekken..
Dat dus. Ik zeg dus ook niet dat scheiden altijd maar de beste optie is, maar ondanks dat iedereen dood ongelukkig is maar bij elkaar blijven.. Dat vind ik ouderwets ja :Y
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:12:51 #271
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_95702664
quote:
Mogguh c_/
LL :* O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
Ik blijf weg uit de discussie te heavy om te volgen op werk en op de vroege ochtend.

[..]

Goedemorgen :*
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:13:31 #272
236410 MaleDuck
pi_95702680
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Maar waarom zeg je dan op je trouwdag: tot de dood ons scheidt? En niet: Zolang het nog met elkaar uit te houden is...
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:

[..]

De discussie heeft het hoogtepunt inmiddels wel gepasseerd... ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:13:38 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95702684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:10 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hier een beetje hetzelfde, al heb ik zelf nooit echt geloofd, ben gelovig opgevoed en sinds ik merkte dat dat n soort dwang werd wilde ik niet meer, en ik mis het ook niet echt :)

wat ik wel heb is dat ik altijd kerken graag wil bekijken als ik ergens ben, ik word rustig van die serene sfeer.
Ik mis de rituelen en het groepsgevoel :@
ik zie de bijbel vooral als een mooi handboek.. ik geloof er niks van dat die teksten weergeven wat er gebeurd is.. het zijn voor mij vooral verhalen die mooier gemaakt zijn.. net zoals fabels.. er zit een moraal in het verhaal.. DIE is belangrijk.. de hoofdfiguren zijn voor mij bijzaak :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:14:27 #274
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_95702702
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maar waarom zeg je dan op je trouwdag: tot de dood ons scheidt? En niet: Zolang het nog met elkaar uit te houden is...

[..]

Omdat je daar op die dag van overtuigd bent :Y En om je partner nou te vermoorden omdat je niet samen verder kunt, dan vind ik scheiden een betere optie :D ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:14:58 #275
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95702713
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Dat is een keuze die je maakt ;)
je hoeft niet persee te zeggen " tot de dood ons scheid " :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')