En die worden dan genomineerd??quote:Op maandag 18 april 2011 23:21 schreef Wijnneus het volgende:
Met wie wil je de finale spelen. Noem 2 namen
Truste Blackprincesquote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef Blackprinces het volgende:
Nah...ik krijg hier boze blikken.
Ik zit ook onder de plak hier blijkbaar.
Ik ben plat
Ja, werkt goed. Ook automatisch het juiste nummerquote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef rico80 het volgende:
Die nieuwe lapo-reeks-feature is toch wel erg geniaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef shomila het volgende:
2 namen noemen die je favoriet zijn en met de minste stemmen genomineerd?
Dat denk ik, ja.quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef shomila het volgende:
Een kwart Diane?quote:
Maar niets is wat het lijkt dus zou me niets verbazen als de populairste op de bank komen. Zo stellen ze wel Jo, Mo en Laura veilig. En misschien zelfs Flip.quote:Op maandag 18 april 2011 23:22 schreef shomila het volgende:
Waarom zou Geer dan veillig staan. Alleen Karim en Sharon willen met hem de finale halen toch?quote:
Hoezo Sharon? Die is ook 2x genoemd...quote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
Oke dus anti-nomineren:
Philip: Jo en Mo
Gerard: Karim en Sharon
Karim: Gerard en Laura
Laura: Mo en Geer
Jo: Philip en Sharon
Sharon: Gerard en Karim
Mo: Lau en Flip
Dus dan Jo en Sharon genomineerd...
OMG vreselijk he, lijkt me een vreselijk mens om mee samen te wonen ookquote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef Soury het volgende:
Flip moet nu al truckjes doen.. Hup douchen en dan kroelen
Een tietquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!![]()
Als iemand wat hoort en weet van het nomineren graag even in updates
O ja zit niet op te letten wat ik zelf typquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo Sharon? Die is ook 2x genoemd...
Welterustenquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Truste FOK!![]()
Als iemand wat hoort en weet van het nomineren graag even in updates
Hij blijft toepasselijk...quote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG vreselijk he, lijkt me een vreselijk mens om mee samen te wonen ook![]()
kroel met me, ga weg, kus me, rot op
Precies, doe het nu niet want ik heb het zo graag. leuk voor pubers, maar een beetje volwassene kijkt daar toch anders tegen aan.quote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik gok dat je laura bedoeltquote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O ja zit niet op te letten wat ik zelf typ
Hij heeft op Twitter verklaard dat zij nooit zijn vriendin is geweest.quote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een kwart Diane?
Wie denkt er trouwens nog meer dat Maik al lang en breed weer bij Johanna is?
Inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij blijft toepasselijk...![]()
[ link | afbeelding ]
Kus NUquote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kwartje viel net pas volgens mijquote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
waarom lachte mo dan zo nadat ze uit de kvdw kwam ?
had ze het door en heeft ze juist het andersom gezegd ?
Wil ik ook wel, met Joquote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna: Ik wil ook echt een keer naar die loveroom
Nee, Mo Laura kan er ook een van Karim hebben (en van Mo) alleen Flip was net met Joanna aan het besprekken dat Sharon maar 1 stem zou hebben... en ze weten toch dat Geer op haar gaat...quote:
Hij is ook wel flink genaaid ja, er stond de hele dag op de 24/7 kanalen dat zijn ex het huis in zou komen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft op Twitter verklaard dat zij nooit zijn vriendin is geweest.
denk dat karim eerder shar zegt dan lau...lijkt me wel logisch..quote:Op maandag 18 april 2011 23:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, Mo Laura kan er ook een van Karim hebben (en van Mo) alleen Flip was net met Joanna aan het besprekken dat Sharon maar 1 stem zou hebben... en ze weten toch dat Geer op haar gaat...
Hoezo dan alleen Jo en Shar? dan zouden Lau, Flip en Karin toch ook genomineerd zijn?quote:Op maandag 18 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
Oke dus anti-nomineren:
Philip: Jo en Mo
Gerard: Karim en Sharon
Karim: Gerard en Laura
Laura: Mo en Geer
Jo: Philip en Sharon
Sharon: Gerard en Karim
Mo: Lau en Flip
Dus dan Jo en Sharon genomineerd...
Hersenschudding?quote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Herhaling; wat mankeert mo volgens de dokter?
Hij moest tijdens de live-show zijn favorieten vrouwelijke bewoner noemen was Laura...quote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef Sonera het volgende:
[..]
denk dat karim eerder shar zegt dan lau...lijkt me wel logisch..
Puppy's moeten om de 3 a 4 uur uit !!! Niks mis meequote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
Gaan ze die hond zo weer uit de -met een deken bedekte- bench halen om hem uit te laten?
WTF?
denk jo alleen van phil denk dat mo lau en phil heb gestemtquote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Laura en Monique genomineerd worden omdat ze de minste voorkeurstemmen hebben gekregen.
Geen seks meer, verder gezond verklaaart..quote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat had de dokter eigenlijk tegen Mo gezegd?
dat ging meer om knapste volgens mijquote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij moest tijdens de live-show zijn favorieten vrouwelijke bewoner noemen was Laura...
Ja, maar als je die bench donker maakt, maak je toch duidelijk dat-ie moet gaan slapen?quote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Puppy's moeten om de 3 a 4 uur uit !!! Niks mis mee
Zat niet opteletten moest Mo en Jo zijnquote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hoezo dan alleen Jo en Shar? dan zouden Lau, Flip en Karin toch ook genomineerd zijn?
Nee de vraag was de wie hij de knapste vrouwelijke bewoner vond toch?quote:Op maandag 18 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij moest tijdens de live-show zijn favorieten vrouwelijke bewoner noemen was Laura...
oooh Ja klopt maar dan word t niet echt spannend donderdagquote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zat niet opteletten moest Mo en Jo zijn![]()
klonk hol zekerquote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ze is vanmiddag keihard op dr hoofd gevallen in de tuin
Het was meer een stille hoop.quote:Op maandag 18 april 2011 23:25 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft op Twitter verklaard dat zij nooit zijn vriendin is geweest.
ze is vanmiddag op haar achterhoofd gevallen (ja ja humor hequote:
Was het afgelopen donderdag toch ook niet...quote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
oooh Ja klopt maar dan word t niet echt spannend donderdag
Tis gewoon een hele lieve meid, met de nodige scherpe randjes, dat dan weer welquote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef Verity het volgende:
Vind het wel lief van Jo om nu nog Mo te masseren.
Nee dat klopt. Al had Maik toen wel op een of ander wonderbaarlijke wijze toch 29% van de stemmen...quote:Op maandag 18 april 2011 23:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was het afgelopen donderdag toch ook niet...
quote:Op maandag 18 april 2011 23:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Tis gewoon een hele lieve meid, met de nodige scherpe randjes, dat dan weer wel
Onzin ik liet het licht ook niet aan. Plus vind ik dit zo'n dom gezeik over die hond. Mazzelkont is hetquote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar als je die bench donker maakt, maak je toch duidelijk dat-ie moet gaan slapen?
En ze kan niet normaal praten, ze praat heel druk en onsamenhangend en het gaat dan ook nog nergens over .quote:Op maandag 18 april 2011 23:31 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Tis gewoon een hele lieve meid, met de nodige scherpe randjes, dat dan weer wel
ja dat denk ik ook. Hoop toch wel dat ie weet wat ie aan Laura heeft. Zij nomineerde hem ook twee weken geledenquote:Op maandag 18 april 2011 23:31 schreef Verity het volgende:
Ik denk dat de kans best groot is dat Karim voor Gerard en Sharon heeft gekozen en niet voor Luira.
Vraag me af of ze dat door heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En ze kan niet normaal praten, ze praat heel druk en onsamenhangend en het gaat dan ook nog nergens over .
denk Jo, Mo en Lau verheug me er nu al op!quote:Op maandag 18 april 2011 23:31 schreef farscapevr8 het volgende:
laura en mo alleen op de bank is slecht verdienen voor net 5 dus doen ze nooit
quote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef Sonera het volgende:
[..]
denk Jo, Mo en Lau verheug me er nu al op!
Dat zou wel een mooie nominatieronde zijnquote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef Sonera het volgende:
[..]
Dan vast wel wanneer het programma is afgelopen. Wie weet gaat ze er dan nog aanwerkenquote:
Jo vind dat laura de laatste dagen anderds is Dat ze stiller is en meer op bed ligt maar volgens mij doet Laura al bijna 10 weken niks anders dan datquote:
dat zou top zijnquote:Op maandag 18 april 2011 23:32 schreef Sonera het volgende:
[..]
Snap niet dat de regie het goedkeurt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jo vind dat laura de laatste dagen anderds is Dat ze stiller is en meer op bed ligt maar volgens mij doet Laura al bijna 10 weken niks anders dan dat
quote:
denk echt dat dit het is... en tja wie er dan uitgaat zal me aan me reet roesten.. al heb ik een kleine voorkeur voor Mo the Hoquote:Op maandag 18 april 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie nominatieronde zijn
Why o why?quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Dakotamu het volgende:
haal ff die hond weer uit zijn bench nu hij relaxed is, goed tijdstip om tuigje om te gooien
Mo en Karim?quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Wie zou Laura als 2 favorieten uitkieezen, denken jullie? Ik denk in ieder geval Mo.
Mo en Karim denk ikquote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Wie zou Laura als 2 favorieten uitkieezen, denken jullie? Ik denk in ieder geval Mo.
Bij haar heb ik inderdaad geen idee kan Karim of Geer of zelfs Sharon zijn want daar trek ze wel veel naar toe de laatste dagen....quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Sonera het volgende:
[..]
[..]
denk echt dat dit het is... en tja wie er dan uitgaat zal me aan me reet roesten.. al heb ik een kleine voorkeur voor Mo the Ho
Volgens mij gebeurd dit elke week wel, ze peilen achter de schermen wel wie er op wie gaat stemmen zodat ze er wanneer nodig nog aan kunnen sleutelen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:29 schreef shomila het volgende:
Gerard zei net dat ze het verleden week ook al vroegen dus ze wisten wat er gestemd werd.
Zo kunnen ze ff de toneelhaak tevoorschijn halen.
ik denk Mo en Phil zaten in haar top zei ze toch?quote:Op maandag 18 april 2011 23:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij haar heb ik inderdaad geen idee kan Karim of Geer of zelfs Sharon zijn want daar trek ze wel veel naar toe de laatste dagen....
quote:Op maandag 18 april 2011 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
karim: so good to be back, loopt ff met segredo een rondje buiten
Omdat ie niet in zijn bench pist lichtquote:
Ik denk Karim. Toen met die boeien zijn ze toch wel dicht naar elkaar gegroeid enzo..quote:Op maandag 18 april 2011 23:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij haar heb ik inderdaad geen idee kan Karim of Geer of zelfs Sharon zijn want daar trek ze wel veel naar toe de laatste dagen....
Ja dat zei ze tegen Mo en Flip maar volgens mij zegt ze tegen iedereen wat anders...quote:Op maandag 18 april 2011 23:36 schreef Sonera het volgende:
[..]
ik denk Mo en Phil zaten in haar top zei ze toch?
Maakt toch niet uit?quote:
Maar daarna heeft ze hem nog genomineerd...quote:Op maandag 18 april 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk Karim. Toen met die boeien zijn ze toch wel dicht naar elkaar gegroeid enzo..
zijn koffers?quote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
er ligt iets in het labyrinth voor karim
Dat is waar ook...quote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar daarna heeft ze hem nog genomineerd...
ja en paar uur later filmpje met gevoelens over haar en die missiequote:Op maandag 18 april 2011 23:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar daarna heeft ze hem nog genomineerd...
en gitaarquote:
Ok, dat dacht ik dus ook. Dan kom ik op:quote:
en Karim denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Dus dan heeft Jo er eentje en misschien Laura ook maar eentje...quote:Op maandag 18 april 2011 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik dus ook. Dan kom ik op:
Gerard: sharon en Karim
Karim: gerard en sharon/laura
Laura: mo en karim
Flip: jo en mo
Mo: flip en laura
Jo: flip en sharon
Sharon: gerard en karim
als karim 2de keus laura is staan ze allemaal genomineerdquote:Op maandag 18 april 2011 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Het kan ook nog zo zijn dat Phil voor Jo en Geer is gegaan. Dit omdat de heren graag een vrouw zien vertrekken ipv een man.quote:Op maandag 18 april 2011 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al wel duidelijk is.quote:Op maandag 18 april 2011 23:40 schreef trollie67 het volgende:
Weet niet of anti nom een goed idee is,want dan wil niemand met karim of ger over blijfen omdat zij te gevaarlijk zijn?
Uitkeezen !!!quote:
lolquote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef Dakotamu het volgende:
laura kiest Alex en Mo als favorieten, die slaapt zoveel dat ze niet helemaal up to date is
quote:Op maandag 18 april 2011 23:41 schreef Dakotamu het volgende:
laura kiest Alex en Mo als favorieten, die slaapt zoveel dat ze niet helemaal up to date is
En bedankt, wil net afsluiten, ga ik met Laura op mijn netvlies naar bedquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En bedankt, wil net afsluiten, ga ik met Laura op mijn netvlies naar bed
Great Minds Think Alikequote:
Ja, daar kwam ik dus ook opquote:Op maandag 18 april 2011 23:40 schreef afca_oc het volgende:
[..]
als karim 2de keus laura is staan ze allemaal genomineerd
Omdat Jo iets tegen Sharon heeft gezegd over wat ze van Flip vindt en Jo wil het hem niet vertellen ofzo...quote:
Je bent vervloektquote:
Ik hoop dat die ruzie snel gaat komen ....quote:Op maandag 18 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus ook op, maar dat gaan ze niet doen, denk ik.
Als Mo maar erbij is, dan vind ik alles goed.![]()
En ik voel echt een ruzie tussen jo en lau aankomen, al daaaaaaaaaagen.
Ja, idd.quote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik hoop dat die ruzie snel gaat komen ....
Die zit er inderdaad aan te kommen kan nooit meer lang duren, ben benieuwd wie FOK! gelijk geeft en wat wie de rest van Nederland gelijk geeft en wie ze in het huis gelijk geven en kijken hoe dat overeen komtquote:Op maandag 18 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heeel gemakkelijk, dat word Laura natuurlijk, en daarna Moquote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het heeeeeeeeeeeeel moeilijk kiezen tussen lau of moof
*denkt*
maar het zou me niks verbazen als flip en/of mo anders hebben gestemd dan wij denkenquote:Op maandag 18 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef Day het volgende:
Sharon seint Gerard en Karim even in dat ze hun namen heeft genoemd.
Ik aan monopoly : Lange poten ...quote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef Dakotamu het volgende:
Krijg een heel nostalgisch gevoel bij laura..
Ik had toen ik een jaartje of 10 was eens zo'n vliegen-vang-plantje gekregen.. ik moet er steeds aan denken als ik laura zie liggen met d'r smoel open..
Van mij mag de persoon gaan die er volgende week minder snel er uit wordt gestemd.quote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het heeeeeeeeeeeeel moeilijk kiezen tussen lau of moof
*denkt*
geerquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef Niki.P het volgende:
Is er weer iemand naar de kamer? (SL 1 en 2)
Zonnedauwquote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef Dakotamu het volgende:
Ik had toen ik een jaartje of 10 was eens zo'n vliegen-vang-plantje gekregen.. ik moet er steeds aan denken als ik laura zie liggen met d'r smoel open..
Ja?quote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef Day het volgende:
Sharon seint Gerard en Karim even in dat ze hun namen heeft genoemd.
Gerardquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef Niki.P het volgende:
Is er weer iemand naar de kamer? (SL 1 en 2)
quote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef Dakotamu het volgende:
god, hoe kom je er opquote:Op maandag 18 april 2011 23:44 schreef Dakotamu het volgende:
Ah een mens met geen meningquote:Op maandag 18 april 2011 23:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Van mij mag de persoon gaan die er volgende week minder snel er uit wordt gestemd.
ook al met plamuur naar bed,en de voetenkaas zit er ook nog ónder de nagelsquote:
Zo lang is die ketting niet.quote:Op maandag 18 april 2011 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
dom van me, dacht dat flip bij de mannen ging slapen
quote:Op maandag 18 april 2011 23:49 schreef Day het volgende:
En Mo maakt zich weer op, vóórdat ze naar bed gaat.
Je weet maar nooit wie je in je dromen tegenkomt he?quote:Op maandag 18 april 2011 23:49 schreef Day het volgende:
Voor als Maik langs komt in haar dromen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:49 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:50 schreef Dakotamu het volgende:
ik zou me doodlachen als bij 1 van die extreme gapen van haar die mot in haar mond vloog, die grote waar het hondje mee aan het spelen was eerder
Dat was toch 1 uur geleden al bevestigt...quote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef Day het volgende:
Lau bevestigt ons vermoedens, ze moesten op hun top stemmen.
alles ???quote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Is die niet van Sharon? Ze gebruiken ook alles van elkaar
Ja maar nu is het echt uitgesproken.quote:Op maandag 18 april 2011 23:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat was toch 1 uur geleden al bevestigt...
quote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
Dus waarschijnlijk Jo en Lau genomineerd en Lau naar huis...
liever JoJo en Lauquote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
Ik ook...quote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
Ik zit godverdomme de hele avond al op de brief van Dennis te wachten
quote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
jaquote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
kut dianaquote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
Zal wel naar morgen verplaatst zijnquote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja
waar blijft die brief eigenlijk ???
Kan Dennis wel schrijven?quote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
die komt niet MaJo zit in istanbulquote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja
waar blijft die brief eigenlijk ???
Morgen ochtend pas de hele dag Streamlock in de Daily beelden van dat ze hem krijgt en dan dat Jo en Lau zijn genomineerd zijn...quote:Op maandag 18 april 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
Of helemaal niet? ook wel een beetje lullig wat zou Jo er nu aan hebben om die brief te krijgen?quote:
Ik vind ook dat Joanna die brief (alssie er al is) helemaal niet moet krijgen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Of helemaal niet? ook wel een beetje lullig wat zou Jo er nu aan hebben om die brief te krijgen?
Volgens mij ook.quote:
Ja en dan zegt ze eigenlijk boeit het me ook helemaal niet en twee minuten later begint ze weer ja maar als die op die heeft gestemd danquote:Op maandag 18 april 2011 23:56 schreef Day het volgende:
Nadat Mo alle scenario's heeft berekend is het ineens weer: lekker boeiend!
omdat het kanquote:Op maandag 18 april 2011 23:57 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Joanna die brief (alssie er al is) helemaal niet moet krijgen.
Waarom zou je die meid daarmee lastig willen vallen.
dat karim sjer heeft gedaan wil ik niet zo 1,2,3 voorspellenquote:Op maandag 18 april 2011 23:57 schreef Capaja het volgende:
hover zijn we nu dan ?
geer : karim + sharon
karim : sharon en geer
sharon : geer + karim
Mo : Lau + flip
lau : Mo +
flip : Jo +
Jo : flip +
Jo heeft denk ik Flip en Sharonquote:Op maandag 18 april 2011 23:57 schreef Capaja het volgende:
hover zijn we nu dan ?
geer : karim + sharon
karim : sharon en geer
sharon : geer + karim
Mo : Lau + flip
lau : Mo +
flip : Jo +
Jo : flip +
Zou inderdaad wel grappig zijn...quote:Op maandag 18 april 2011 23:57 schreef afca_oc het volgende:
Zou wel supermooi zijn als Laura en Mo elkaar niet hebben genoemd uit tactisch oogpunt.
Zal wel niet, maargoed leuk om te speculeren
Zeker op zoek naar een Turkse arts die voor de helft van de prijs die tieten plaatst.quote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
die komt niet MaJo zit in istanbul
SST_Joanna SST Joanna
Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk
dat las ik hier om 23.46quote:Op maandag 18 april 2011 23:58 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dat karim sjer heeft gedaan wil ik niet zo 1,2,3 voorspellen
ze heeft wel dr goeie kanten, maar ik denk dat ijskoude zakenvrouw mamajo haar aardig verziekt heeftquote:Op maandag 18 april 2011 23:58 schreef Dakotamu het volgende:
ik ben er niet helemaal uit of joanna nou mega dom is, maar haar hart op de juiste plek heeft zitten (en dat mams de achterbakse in de familie is).. of dat ze gewoon zelf net zo is als mams...
Dat is waarschijnlijk de grooste twijfel zelfs.quote:Op maandag 18 april 2011 23:58 schreef afca_oc het volgende:
[..]
dat karim sjer heeft gedaan wil ik niet zo 1,2,3 voorspellen
Daar kan ik mee leven, nu ga ik naar bed met Geer op mijn netvlies. Slaap lekker fokkersquote:
ze is en dom en achterbaksquote:Op maandag 18 april 2011 23:58 schreef Dakotamu het volgende:
ik ben er niet helemaal uit of joanna nou mega dom is, maar haar hart op de juiste plek heeft zitten (en dat mams de achterbakse in de familie is).. of dat ze gewoon zelf net zo is als mams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |