Ik wil een hoop.. maar niet allesquote:
Truste gozerquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben wel weer serieus en openhartig genoeg geweest voor vanavond, tijd voor bed
Slaap lekker Joequote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben wel weer serieus en openhartig genoeg geweest voor vanavond, tijd voor bed
Dan duiken alle topichunters erop af.quote:Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
nog niet eens gelezen..quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
Waarom dit?
[..]
Dan duiken alle topichunters erop af.
Nu duiken ze op de lapo?quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
Waarom dit?
[..]
Dan duiken alle topichunters erop af.
Ja, maar dan heb je iig niet als resultaat dat er 5 nieuwe topics geopend worden.quote:
Een foto van mij natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Cue_ het volgende:
Grrr.. ik kom net 1`leuke foto te korteven bedenken wat ik daarmee ga doen ..
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je iig niet als resultaat dat er 5 nieuwe topics geopend worden.
Klopt, vandaar mag dus ook iedereen eropaf.quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.
Van mij dan?quote:
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet met die reeks instellingen. Er an maar 1topic in een reeks open zijn.
Dat 't te lang duurt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dikke kans dat er dan users zijn die denken: "oh, hij doet 't niet. dan doe ik maar gewoon nieuw topic"
Wat is er mis met de "LaPo maakt nieuw topic" regel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |