mythbusters heeft die ook getestquote:
Kom op johquote:
Geniale aflevering overigens. Auto inpakken met alufolie, auto matzwart spuiten hahaquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef bull1966 het volgende:
[..]
mythbusters heeft die ook getest
nummerbord staat gewoon op de foto
Heerlijk he. lekker speculeren hoe of wat en morgen zullen we het wetenquote:
Precies.. dit vind ik een van de leukste dingen in een RLSquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heerlijk he. lekker speculeren hoe of wat en morgen zullen we het weten
its ameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezingquote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor PB, heb jij ook zo'n spuitbusje, "as seen on tv" ?
ze heeft wel theezakjes...quote:Op maandag 18 april 2011 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor PB, heb jij ook zo'n spuitbusje, "as seen on tv" ?
Morgen?!?!?!?!quote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heerlijk he. lekker speculeren hoe of wat en morgen zullen we het weten
Dans even met je meequote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Annelies-G het volgende:
Ben zo blij, zo blij dat Karim weer in het huis zit en geer derbij, ben zo blij, zo blij, dat Karim weer in het huis zit en Geer derbij lalallalalallalalallaa
quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Annelies-G het volgende:
Ben zo blij, zo blij dat Karim weer in het huis zit en geer derbij, ben zo blij, zo blij, dat Karim weer in het huis zit en Geer derbij lalallalalallalalallaa
Niets is wat het lijkt tochquote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef sjaakspark het volgende:
Monique weet zeker dat ze mag blijven, ze is zo blij
Stem " Joanna, noem nu de 2 personen waarmee jij in de finale zou willen staan...."quote:
iddquote:Op maandag 18 april 2011 22:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Geniale aflevering overigens. Auto inpakken met alufolie, auto matzwart spuiten haha
Of ze moeten zich verspreken, post het dan even in updates.quote:
Dat doen ze 9 van de 10xquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat ze zich zo meteen verspreken..
Ja ik ook, alleen jammer dat die dames er steeds doorheen lopen te tetteren. Willen alleen zichzelf horen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef Annelies-G het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef mangalie het volgende:
Thanks urb..Jij bent mijn upperopener..Goeie TT weer
Ja, je hoort die knarsstem van d'r weer overal bovenuit!quote:Op maandag 18 april 2011 22:52 schreef sjaakspark het volgende:
Monique weet zeker dat ze mag blijven, ze is zo blij
Dat zijn er drie zo dom is ze toch nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Stem " Joanna, noem nu de 2 personen waarmee jij in de finale zou willen staan...."
Joanna " IKKE IKKE IKKE "
![]()
![]()
![]()
Die hoestquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Wat was er met Sharon dat ze naar de dokter moest?
Denk het niet en anders allleen met Sylquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef mazaru het volgende:
Zou Fenneke ook in zijn voor een triootje?
[ afbeelding ]
Wat denk je dat ze de afgelopen weken heeft gedaan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef mazaru het volgende:
Zou Fenneke ook in zijn voor een triootje?
[ afbeelding ]
iets met haar luchtwegenquote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Heeft al een paar weken last van haar luchtwegen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Het is goedkoper om hem op zolder te laten zittenquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef rico80 het volgende:
Even wat anders.
Iedereen was erbij dat Karim en Servio gewisseld werden. De bewoners weten dus dat hij op zolder zit.
WTF HEEFT T DAN VOOR ZIN?!?!?!
Waarom zit die kerel op de "geheime" kamer als iedereen t weer??!!
Stuur m naar huis, of laat m erin, maar doe niet deze isoleercel-truc nog een keer. Niets zo erg als eenzame opsluiting, onmenselijk, en als t dan nergens over gaat, wat bezielt die redactie.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Stem " Joanna, noem nu de 2 personen waarmee jij in de finale zou willen staan...."
![]()
![]()
![]()
lelijk hoest al lange tijd.quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Optimist.quote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn er drie zo dom is ze toch niet
Luchtwegen, en 4 weken hoestjequote:Op maandag 18 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Nee foutje van jou kantquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
mensen nog veel SSTreamplezier hier en voor straks slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Truste heksjequote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Welterustenquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Notte Heksquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
daar zit wat inquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef F1reB1rd het volgende:
Volgens mij zijn de mensen genomineerd die relatief gezien het minst hebben betaald voor de terug komst van Karim (Gerard veilig, want 100 % betaald, Laura pissig, want maar 1000 euro gegeven (+/- 10 %)
En als je nu eenmaal niet veel geld in je kluis hebt dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef F1reB1rd het volgende:
Volgens mij zijn de mensen genomineerd die relatief gezien het minst hebben betaald voor de terug komst van Karim (Gerard veilig, want 100 % betaald, Laura pissig, want maar 1000 euro gegeven (+/- 10 %)
Kan ook iddquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef F1reB1rd het volgende:
Trusse Hex !quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Die zit vast onder dr kin dus dat gaapt nietquote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nooit een keer netjes die hand voor haar bekkie he
Misschien telt het percentagequote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef AYLI het volgende:
[..]
En als je nu eenmaal niet veel geld in je kluis hebt dan?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aafke was niks waard en zat alléén maar te plukken en ze had puistjes !!! Gut oh gut Nu word ze gemist stelletje achterbakse geranium losers
trustequote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Relatief gezien.quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef AYLI het volgende:
[..]
En als je nu eenmaal niet veel geld in je kluis hebt dan?
hmmm zou het kunnen begrijpen als t over verloedering gingquote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
Mo probeert steeds het onderwerp te veranderen als het over verbroedering gaat
omdat ze op haar zusjes hoopt?quote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
Mo probeert steeds het onderwerp te veranderen als het over verbroedering gaat
Jah, hoe durft zequote:Op maandag 18 april 2011 22:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
schrok me kapot![]()
en ze is nog wel in het paars
quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
Geweldig allemaal het shirt van gerard aan met de nominatie
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ja ik lees en zie het morgen wel
Ik ga lekker slapen
Trustequote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga lekker slapen
Nottequote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga lekker slapen
Dacht dat je LS was maar je bent minder boeiendquote:
Ja dat zou kunnen. Best lachen dan . Die kniepert van een Laura maar zeuren over die spinnen, maar zij is wel de enige die niet gezegd heeft hoeveel ze ervoor over had om Karim terug te halen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:56 schreef F1reB1rd het volgende:
Je hebt Aafke terug!!quote:Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga lekker slapen
quote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat je LS was maar je bent minder boeiend
das een goeie theorie voor in de week van de verbroederingquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Best lachen dan . Die kniepert van een Laura maar zeuren over die spinnen, maar zij is wel de enige die niet gezegd heeft hoeveel ze ervoor over had om Karim terug te halen.
De feestganger. Ergerde me in het begin aan haar maar kon haar steeds beter hebben.quote:
Ja, Bunga klinkt veel leukerquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
Ze willen hem Bunga noemen maar doen het niet omdat wij het via een poll hebben gekozen!! Maar wij willen Bunga niet Segredo!!! Noem hem Bunga!
+1 Bunga is zijn naamquote:Op maandag 18 april 2011 23:02 schreef Verity het volgende:
[..]
Wij kunnen 'm wel Bunga noemen op Fok
Denk echt dat er koffertje staat en lau weet dat mo die neemt en vrijwillig met dat koffertje gaat dan donderdag ..quote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
laura kijkt echt alsof ze zwaar genaaid is. Die staat wel genomineerd denk ikSnap alleen niet waarom Mo en Jo zo blij doen!
Mo blij dat ze weg mag, Jo blij dat ze mag blijven en Lau verwerkt nu de teleurstelling dat ze genomineerd staatquote:Op maandag 18 april 2011 23:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
laura kijkt echt alsof ze zwaar genaaid is. Die staat wel genomineerd denk ikSnap alleen niet waarom Mo en Jo zo blij doen!
Dat zeg ik..quote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben echt geen continuteit met dat beestie he, eerst moet hij wakker blijven dan moet hij in de zijn hokkie dan weer wakker en dan weer terug er in...
Wat nou ? Normaal hoorquote:Op maandag 18 april 2011 23:04 schreef Ifa het volgende:
Sharon spoort echt niet... Moet ie weet de bench in...
Als Mo al weggaat hoeft er toch ook niet gestemd te worden? Ook Flipje laat niks los, we zullen het wel zien/horen strax. Want er is vast wel 1 die zich verlult.quote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef K_L het volgende:
[..]
Mo blij dat ze weg mag, Jo blij dat ze mag blijven en Lau verwerkt nu de teleurstelling dat ze genomineerd staat![]()
![]()
Of ben ik nu te optimistisch?
Een speculatie-speculaasje.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Als laatste moet Gerard zegt Mo, wat is er aan de hand.
Neem even een speculaasje
Die is afgetraind en wil in zijn eigen strakke shirt.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Karim wil niet in het shirt van Geer nomineren...
Wel even in updates zetten dan als je wat hoortquote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als Mo al weggaat hoeft er toch ook niet gestemd te worden? Ook Flipje laat niks los, we zullen het wel zien/horen strax. Want er is vast wel 1 die zich verlult.
quote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Flow3r het volgende:
zou mooi zijn ; in de week van de verbroedering degenen die het minst over hadden uit hun kluis om Karim terug te laten keren staan genomineerd.
Dat worden Laura en Jo dan
Nee, hij zei dat hij getraind had en in zijn hemd wou.quote:Op maandag 18 april 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Karim wil niet in het shirt van Geer nomineren...
Dat denk ik ookquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef wildstar het volgende:
Euro 36.238,00 Sharon
Euro 17.723,00 Philip
Euro 9.055,00 Laura
op de bank, zo houden ze Jo van bank af (denk ik)
Af en toe heeft ze wel zelfkennisquote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Urb het volgende:
Sharon vind Jo en Flip een mooi-boy/girl stelletje en Jo vind zulke stelletjes walglijk.![]()
Ja hallo. Zie ik eruit als een verslaggeverquote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel even in updates zetten dan als je wat hoort
Z snappen het echt niet....Hondje word knetter zo met al die mensen..In de kooi uit de kooi...Weg met die bench, nieuwe missie 24 uur bij het hondje blijven om de beurtquote:Op maandag 18 april 2011 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, Bunga moet weer in zijn kooitje
het gaat om het percentage dat je uit je kluis geeft, dan is het toch Laura, sharon en flip die genomineerd staan? of zit ik er nu weer naast?quote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef Flow3r het volgende:
zou mooi zijn ; in de week van de verbroedering degenen die het minst over hadden uit hun kluis om Karim terug te laten keren staan genomineerd.
Dat worden Laura en Jo dan
nee ook dat zou niet goed zijn voor mquote:Op maandag 18 april 2011 23:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Z snappen het echt niet....Hondje word knetter zo met al die mensen..In de kooi uit de kooi...Weg met die bench, nieuwe missie 24 uur bij het hondje blijven om de beurt
quote:Op maandag 18 april 2011 23:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja hallo. Zie ik eruit als een verslaggeverWil er wel een verslagje van maken ALS ik het meekrijg. Mis namelijk nogal eens de belangrijke dingetjes
dat kan ookquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Dakotamu het volgende:
als
[..]
het gaat om het percentage dat je uit je kluis geeft, dan is het toch Laura, sharon en flip die genomineerd staan? of zit ik er nu weer naast?
Ze gaan echt niet nomineren op kluis inhoud... je doet iets goed krijgt geld en dan wordt je daardoor genomineerd..quote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef wildstar het volgende:
Euro 36.238,00 Sharon
Euro 17.723,00 Philip
Euro 9.055,00 Laura
Nee hoe dat met Alex is gegaan klopt lekker. Of Karim.quote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet nomineren op kluis inhoud... je doet iets goed krijgt geld en dan wordt je daardoor genomineerd..
Dat zou wel een goeie zijn, de kluis-standen na Karim's wissel betaald te hebben.quote:Op maandag 18 april 2011 23:07 schreef wildstar het volgende:
Euro 36.238,00 Sharon
Euro 17.723,00 Philip
Euro 9.055,00 Laura
Hoe verpest je een hondquote:Op maandag 18 april 2011 23:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Z snappen het echt niet....Hondje word knetter zo met al die mensen..In de kooi uit de kooi...Weg met die bench, nieuwe missie 24 uur bij het hondje blijven om de beurt
klopt maar MaJO is er niet en de brief is er ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet nomineren op kluis inhoud... je doet iets goed krijgt geld en dan wordt je daardoor genomineerd..
Er is daar niks logisch, dus het kanquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Misschien zn ex. Ik zou dr ook goed tam van worden vrees ik.quote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Candyfreak het volgende:
Omg als je Laura vellekoop intypt bij google afbeeldingen staat op de derde pagina Tristan van der Vlis.
Yep maar ze hebben net allemaal hun kluis kunnen legen...quote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die deden zelf niks fouts maar ook niet perse iets goeds...quote:Op maandag 18 april 2011 23:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee hoe dat met Alex is gegaan klopt lekker. Of Karim.
Zag je mijn smilie niet? Als iemand me iets vraagt zeg ik altijd ik ben je verpleegster/schoonmaakster/verslaggever etc niet. Gewoon om te plagenquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Iedereen die hier is en het mee krijgt.
Je wil toch ook graag wat terug lezen van anderen als je er niet ben in updates.
En Mo ontspringt dan de dans?quote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Dakotamu het volgende:
als
[..]
het gaat om het percentage dat je uit je kluis geeft, dan is het toch Laura, sharon en flip die genomineerd staan? of zit ik er nu weer naast?
quote:
nee op het percentage van hun kluisinhoud dat ze afgeven op de groep bij bij elkaar te krijgenquote:
Mo naar huis, wweet dat ze niet in finale komt en gaat dan liever nu.quote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef Flow3r het volgende:
ik geloof ergens ook niet dat er genomineerd is, Mo is veel te blij
Of ze is juist blij dat ze is genomineerd.quote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Die vind geloof ik alles irritantquote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
laura vond hun gezoen irritant???????
Denk ik ook.quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef Dutchdress het volgende:
Ik denk dat de bewoners deze week, in trant van verbroedering, twee namen moeten noemenvan degene die ze het liefs zien blijven.
Laura voelt de bui hangen.
Pffff, categorie als ik niet kan is het irritant....quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Laura die loopt te zeiken over het gekus en gekroel van J&P______________________!
quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
Laura die loopt te zeiken over het gekus en gekroel van J&P______________________!
quote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef speedy133 het volgende:
Goedenaaaavond medestreamerts![]()
Ik kom net terug van m'n werk en zie dat karim weer terug is en dat servio verdwenen is.
Heeft Joanna de brief van Dennis nog gehad vanmiddag/avond ?
quote:[img] Op [url= 18 april 2011 23:14[/url] schreef Blackprinces het volgende:
nou moest ik echt ff lachen om flip
Zal dan waarschijnlijk toch om een vrijwillige exit gaan, met een geldbedragquote:Op maandag 18 april 2011 23:12 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind er niks aanquote:
Is Jo nu WEER boos op Flip! Sjezus ze heeft wel erg lange tenen he? Boos omdat ie haar niet zoent ofziets.quote:Op maandag 18 april 2011 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Je zet me weer voor lul..
Je zet je zelf voor lul dom wijf, dat kan een ander nl niet doen.
Moëthoertjequote:
Ik moest huilen toen hij Diana riepquote:Op maandag 18 april 2011 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
nou moest ik echt ff lachen om flip
Ah joh voor je t weet is het weer Maandag Wasdag voor Mo.quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef Sonera het volgende:
staat mo eindelijk onder de douche word nog der haar niet gewassen...
dan kan ze daarna gaan slapenquote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard naar KvdW.
Laura zegt, kom maar op met die uitslag
Maar hij pakte'd'r nu vol op d'r opgespoten smoel.quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is Jo nu WEER boos op Flip! Sjezus ze heeft wel erg lange tenen he? Boos omdat ie haar niet zoent ofziets.
Hé jij. lorrenwinkel was het?quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah joh voor je t weet is het weer Maandag Wasdag voor Mo.
Mo en laura op de nominatie bankquote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Niki.P het volgende:
Oke Anti-nomineren nu zeker na wat Mo nu zegt!!
Nee maar dit ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee ook dat zou niet goed zijn voor m
Die zijn hier al in meegenomen.quote:Op maandag 18 april 2011 23:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zou wel een goeie zijn, de kluis-standen na Karim's wissel betaald te hebben.
quote:
Nee, was niet nodig.quote:Op maandag 18 april 2011 23:18 schreef speedy133 het volgende:
Haha ja ik was die van de lorrenwinkel jaquote:Op maandag 18 april 2011 23:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé jij. lorrenwinkel was het?
Moest zo lachen toen ik het las!
dat ja, ze is altijd veel te bang geweest om genomineerd te worden omdat ze dacht dat ze er dan meteen uit zou vliegen, die is echt niet zo blij door een nominatie, er is meer aan de hand, misschien een video waarin Maik haar smeekt naar huis te komen?quote:Op maandag 18 april 2011 23:16 schreef K_L het volgende:
[..]
Zal dan waarschijnlijk toch om een vrijwillige exit gaan, met een geldbedrag
Heb ik niks van mee gekregen...quote:Op maandag 18 april 2011 23:18 schreef speedy133 het volgende:
Inderdaad, die kaart gaat volgende week uitgespeeld worden vrees ik :squote:
Wat zegt ze? Ik kan het niet zo goed verstaan door die pokke douchequote:Op maandag 18 april 2011 23:17 schreef Niki.P het volgende:
Oke Anti-nomineren nu zeker na wat Mo nu zegt!!
Mag ik um gebruiken?quote:Op maandag 18 april 2011 23:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Haha ja ik was die van de lorrenwinkel ja
Ze zij beter dan 2 aan de onderkantquote:Op maandag 18 april 2011 23:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik kan het niet zo goed verstaan door die pokke douche
Flip zegt dat alleen Geer 2 stemmen heeft?
Ik vind het wel nodigquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef Blackprinces het volgende:
Nah...ik krijg hier boze blikken.
Ik zit ook onder de plak hier blijkbaar.
Ik ben plat
quote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef Blackprinces het volgende:
Nah...ik krijg hier boze blikken.
Ik zit ook onder de plak hier blijkbaar.
Ik ben plat
Onze hoogbegaafde is al druk bezig. Dus ik denk dat Flip zo wel met het juiste antwoord komtquote:Op maandag 18 april 2011 23:20 schreef Sonera het volgende:
oke wie reken dit even uit het anti nomineren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |