Haha dat was wel geniaal ja, Chris One die meerdere tracks met NL-vocals stond te draaienquote:Op donderdag 21 april 2011 01:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nou?? .... vorige Loudness sloot Chris One ook af met:
en
dat was meer humor dan HC ... maar het knalde wel en dat zal het zaterdag ook wel weer doen![]()
jah, dat lees ik goed ... zaterdag al!!!!
Pak 'n punt, pak 'n punt, pak 'n pak'n pak'n punt!quote:Op donderdag 21 april 2011 01:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nou?? .... vorige Loudness sloot Chris One ook af met:
Ik vind hem nog best knallenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:03 schreef Koepert het volgende:
Ik vin die Pak n punt zooon bout-track.. ook niet eens grappig.. gewoon kut..
Wij gingen om 6:00 of 6:05, was meteen aan de beurt... Metrostation ging wel pas om 6:30 open, dus de volgende keer zou ik gewoon rustig aan doen (maar was kapot, wilde slapen)quote:Op donderdag 21 april 2011 06:49 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Pak 'n punt, pak 'n punt, pak 'n pak'n pak'n punt!
Was vorige loudness iets van tevoren weg te gaan, maar ben nu van plan om helemaal tot het einde te blijven... Is het een beetje te doen of is het dan gewoon stervesdruk bij bijv. de jassen?
Ik vind hem best vet eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 08:03 schreef Koepert het volgende:
Heb pak 'n punt altijd wel geinig gevonden.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:03 schreef Koepert het volgende:
Volledig eens met deze postquote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef 16meter het volgende:
Heb pak 'n punt altijd wel geinig gevonden.
Plaat van de dag:
Midintro + zomerse melo + Decibel 2009 flashbacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het opsich wel leuk om die echt als allerlaatste track te horen (natuurlijk niet altijd). Tempo omhoog, en met het tempo mee stampeng. Éven het aller- allerlaatste eruit gooien wat je er nog in hebt en dan loop je met verzuurde benen terug naar het station/busquote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Great Succes, wat een gare track..
dit was dus precies mijn idee... n belachelijke track, ietwat grappig, nergens op slaan maar wel ff snoeien en leeg rammen. Daar vind k great succes wel geschikt voor , ook al is dat ook n kuttrack. maar pak n punt is gewoon kut in elk opzicht. En als t dan toch voor de fun is....quote:Op donderdag 21 april 2011 12:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vind het opsich wel leuk om die echt als allerlaatste track te horen (natuurlijk niet altijd). Tempo omhoog, en met het tempo mee stampeng. Éven het aller- allerlaatste eruit gooien wat je er nog in hebt en dan loop je met verzuurde benen terug naar het station/bus
Ben benieuwdquote:Update! Upcoming remixes by High Voltage & @TheMachineLT , new release High Voltage feat. @djbfront , + introducing a new artist! Info soon!
Je bent gek! Nooit zonder hardstyle de deur uit gaan!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:07 schreef eQuaL het volgende:
Wat een weertje buiten! Net eventjes 50 km gefietst zonder Hardstyle![]()
Ik had mijn mp3 speler wel bij voor 'noodgevallen'quote:Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je bent gek! Nooit zonder hardstyle de deur uit gaan!
Boh.. Nu lekker Max Enforcer - Gold (Bioweapon remix) en Alphaverb & Intractable one - Triangle of life snoeihard door m`n oordopjes onder het genot van het zonnetje en een heerlijk biertje!
Ja lekker setje is dat!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:48 schreef InGebruik het volgende:
Net 4 uur in de achtertuin gelegen met een biertje en A2 Records @ Magic Show aardig hard door de speakers!
Inderdaad! Net 2 uur in de file gestaan en had vanochtend ff het setje op mn usb stickie geknalt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef RiKe het volgende:
Ladies and gentlemen, there's a new mix in town!
Brian NRG ft. mc Da Syndrome - Revelations
Bass Modulators - The Cube
Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence
DBSTF - Keep It Coming
The Hose - The Pressure
Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
Beat Providers - Second Opinion
Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake 2008
Frontliner - Sunblast
Donkey Rollers - Revolutions
Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still (Stirred mix)
Max Enforcer - Gold (Bioweapon remix)
A-Lusion - Talk Iz The Remix
Dirk Dj - Pak Een PuntNiks meer dan lofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Download laatste tijd alleen maar setjes waar meer dan 50% "oude platen" zijn. Vanaf the cube komen alleen maar knallers
Morgen na het werk maar even downloadden (neem aan dat hij over de pm is gegaan).
Nu maar slapen na de nodige biertjes in het zonnetje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |