abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95783576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Niefke het volgende:
A - het is zéker niet leuk om hoogbegaafd te zijn, dussss wees blij!
Hrm, hoezo?

Voor de rest, ik snap je verhaal wel goed, OP. Zit een beetje met hetzelfde, niet echt ergens zin in... Miss dat ik van de zomer maar ergens een week alleen naartoe moet om mezelf een beetje weer te motiveren, maar geen idee waar/hoe/wat.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:30:06 #52
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_95783657
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef TBNA het volgende:

[..]

Hrm, hoezo?

Voor de rest, ik snap je verhaal wel goed, OP. Zit een beetje met hetzelfde, niet echt ergens zin in... Miss dat ik van de zomer maar ergens een week alleen naartoe moet om mezelf een beetje weer te motiveren, maar geen idee waar/hoe/wat.
Waar woon je, anders gaan we lekker high worden en volgen onze impulsen die we dan krijgen. Zien wel wat er van komt zeg maar. :P
pi_95784310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef mcf het volgende:

[..]

Waar woon je, anders gaan we lekker high worden en volgen onze impulsen die we dan krijgen. Zien wel wat er van komt zeg maar. :P
Van dat soort impulsen is nooit veel goeds terechtgekomen :P

Maar serieus, ik heb de neiging om ff de boel de boel hier te laten en naar een of ander warm en zonnig oord te gaan, zonder vrienden of kennissen, en daar volslagen nieuwe mensen te ontmoeten. En dat een week of twee doen, beetje chillen, beetje reizen. Heb alleen geen idee hoe ik het aan moet pakken, laat staan dat ik sta te wachten op hoe verbaasd mijn omgeving zal opkijken als ze van die plannen horen...
  woensdag 20 april 2011 @ 22:43:10 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95784313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:22 schreef mcf het volgende:

[..]

Deze jongeman die lijdt een heel ander leven, voor deze jongen is niks meer hetzelfde. Als het maar anders is dan is het leven al iets minder kut volgens mij.
nou misschien kun je je armen en benen er af laten hakken doro een fetishist, zodat jij ook een minde rkut leven kunt leiden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95817944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef TBNA het volgende:

[..]

Van dat soort impulsen is nooit veel goeds terechtgekomen :P

Maar serieus, ik heb de neiging om ff de boel de boel hier te laten en naar een of ander warm en zonnig oord te gaan, zonder vrienden of kennissen, en daar volslagen nieuwe mensen te ontmoeten. En dat een week of twee doen, beetje chillen, beetje reizen. Heb alleen geen idee hoe ik het aan moet pakken, laat staan dat ik sta te wachten op hoe verbaasd mijn omgeving zal opkijken als ze van die plannen horen...
Zulke dingen moet je gewoon impulsief doen. Vlucht boeken, koffer inpakken en even weg van het dagelijks leven. En wat maakt het jouw nou uit hoe je omgeving reageert, dat kun je ze laten altijd nog uitleggen. Onder het motto: schijt hebben, 't is jouw leven.
  donderdag 21 april 2011 @ 19:31:54 #56
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_95818099
Ga Lekker de horeca in ofzo? Afwisselender kun je niet krijgen. Geen 9 tot 5 baantje, komt heeeeeeeeeeeeel veel mensen tegen!
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_95832493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 19:31 schreef ReVamp_ het volgende:
Ga Lekker de horeca in ofzo? Afwisselender kun je niet krijgen. Geen 9 tot 5 baantje, komt heeeeeeeeeeeeel veel mensen tegen!
Nah, dat zie ik niet echt zitten... Ik ben niet het type dat het leuk vindt om heel de avond gezellig te gaan lopen doen om het de klant naar de zin te maken. Daar word ik echt chagrijnig van :P

[ Bericht 6% gewijzigd door TBNA op 21-04-2011 23:15:10 ]
pi_95900485
Wat ik je kan aanraden: Doe gewoon iets. Als jij droomt over liften, ga het gewoon doen! Je weet nooit hoe het is als je het niet probeert. Verder moet je het zien als een kleine stap, maar hierdoor kan je wel op een nieuw pad terecht komen.

Zelf ben ik ook in mijn eentje op vakantie gegaan (met tegenzin) maar uiteindelijk heb ik de tijd van mijn leven gehad en hele leuke nieuwe mensen leren kennen. Wie niet waagt....
volgt later... get to know me...
pi_96007760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef RPG86 het volgende:
Wat ik je kan aanraden: Doe gewoon iets. Als jij droomt over liften, ga het gewoon doen! Je weet nooit hoe het is als je het niet probeert. Verder moet je het zien als een kleine stap, maar hierdoor kan je wel op een nieuw pad terecht komen.

Zelf ben ik ook in mijn eentje op vakantie gegaan (met tegenzin) maar uiteindelijk heb ik de tijd van mijn leven gehad en hele leuke nieuwe mensen leren kennen. Wie niet waagt....
Mhm, maar wat zou ik dan doen? Ik kan natuurlijk op zo'n single of groepsreis gaan, maar volgens mij zitten daar grotendeels wanhopige figuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')