Wel waar.quote:
quote:
Studentes aan de NHTVquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het viel me gisteren in de trein alweer op wat voor een leuke meisjes er bij Breda in en uitstappen.Ik snap echt niet hoe dat kan. Misschien willen ze er allemaal zo leuk uitzien voor Rossdale, dat zal het zijn.
![]()
Dalijk naar scheveningen.
Nijmeegse hoge technische vereniging? Of zit ik nu in de verkeerde richting te denken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nah is niet goed voor de lijn
Mvg,
Karel Anker.
Ik heb sinds gister weekend tot volgende week woensdag! en dan na donderdag vakantiequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:46 schreef Frankii het volgende:
Het nog dinsdag
MAAR NA MORGEN AL WEEKEND TOT EN MET MAANDAG LOLOLOLOL
Baas! Ik heb inderdaad ook vanaf volgende week donderdag vakantiequote:Op dinsdag 19 april 2011 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister weekend tot volgende week woensdag! en dan na donderdag vakantie
Ik elke maandag en donderdag!quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb dit kwartaal elke donderdag en vrijdag vrij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag is het minder leuk om te zuipen dan vrijdag dus je kan beter vrijdag vrij hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik elke maandag en donderdag!
[ afbeelding ]
SO TRUE!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Op maandag is het minder leuk om te zuipen dan vrijdag dus je kan beter vrijdag vrij hebben.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
SO TRUE!
Vrijdag half 9 op school zijn, dus donderdag weinig uitgaan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |