Kende je die nog niet?quote:
Ouwe, heb je nog tijd om even te reageren op mijn laatste pm?quote:
Ik zou dat niet doen, Michhas.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe, heb je nog tijd om even te reageren op mijn laatste pm?
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb hem verwijderd man, PM inbox was gisteren vol en ik moest nog wat chicks hosselenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
Mannenzaken jongens, laat de volwassen maar even een gesprek houdenquote:
Nog 2,51quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Bozz187 het volgende:
Aah verveling hiero, hoe lang nog tot zaterdag
Doet dat maar hier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Mannenzaken jongens, laat de volwassen maar even een gesprek houden
[..]
Nog 2,51
Boh, favo forum gekquote:
Genoeg leeftijdsgenoten daar he?quote:
Echt wel, en zulke leuke topics ook!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Genoeg leeftijdsgenoten daar he?
Jij en Rossdale hosselen die chickies daar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt wel, en zulke leuke topics ook!
Ben je waar je had willen zijn als dertiger?
Sex als 40er: wilder, intenser, bewuster en ongeremder
Typische klachten van een dertiger.
Tegenhangtopic: Wat zijn de voordelen van ouder worden?
Jonger doe je niet meer aan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik hou me nog bezig met de categorie 20-30
Maar de vraag is, houden zij zich ook bezig met jou?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
40+ is Bozz-territorium
Hoi Rossdale!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
40+ is Bozz-territorium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop