Nomineren wie je wilt dat blijft Anti-nomineren dus eigenlijk?quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij zijn het geen gewone nominaties
Zo Mo te horen niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Ooh dat kan ook nog - vond het al een raar tijdstip.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Dat zou best kunnen iddquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nomineren wie je wilt dat blijft Anti-nomineren dus eigenlijk?
waaarom denk je dat?quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Die heeft een hersenschudding haar emoties liggen door elkaar.quote:Op maandag 18 april 2011 22:14 schreef Niki.P het volgende:
Zins wanneer is Mo blij na het nomineren...
aandacht van karim nodig he...ik zei het toch? die gaat voorlopig nog niet liggen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura heeft weer xtc op jeesus wat een hypergedoe
tja het hoogste woord, wat wil je als giraf, dan spreek je op grote hoogte......quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
het valt echt op he? ze ligt nog steeds niet, en heeft het hoooogste woord.
zeker een blowtje gerookt in de kvdw?quote:
soms ligt ze in een deuk, hoe dan ook wil ze liggenquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
het valt echt op he? ze ligt nog steeds niet, en heeft het hoooogste woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |