wie gaat flip nu doen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
Nou Joanna is dus nog net op tijd geweest met Sharon en Flip bewerken, maar gelukkig mag zij dat.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ze geeft overal maar 1000 voor...ook voor het hondje en ze wilde eerst zelfs maar 50 euro geven
Ze komt er wel op hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
Nou Joanna is dus nog net op tijd geweest met Sharon en Flip bewerken, maar gelukkig mag zij dat.
Om zelf te hebben?quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil stiekum Sec maar dat zeg ik hier in huis maar niet hardop!
Om het geld in het spel te houden omdat Karim zijn geheim nog geraden moet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom je geld zou betalen om een concurrent terug in het spel te halen?
Wat is dat voor iets raars?
Omdat DIE concurrent in elk geval een stuk meer verdiend in het spel zit dan degene die in zijn plaats was?quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij in godsnaam vertellen waarom je geld zou betalen om een concurrent terug in het spel te halen?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee laura en mo eruit !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja, het is gewoon een gier, meer niet......en ik ga ff wat te drinken pakken NUquote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef Freule het volgende:
[..]
klopt de krent en ze was ook al pissig dat de helft werd afgepakt nadat ridder graniet weg is gegaan.
omdat? hoe weet ze het dan?quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef ZaZoe het volgende:
Jo ziet het goed, het gaat deze keer tussen de vrouwen
Dat dus!quote:Op maandag 18 april 2011 22:02 schreef diedirk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |