quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kan hij ook zelf opstappen en stoppen/ remmen enzo?
wow!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even heel bruut zonder bijlezen trots doen op mijn grote vent!
Ik vind het echt heel lastig. Kan me ook gewoon niets bedenken dat vandaag geen drama opleverde.... Ik wil mijn lieve meisje terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hier zijn de dames ook toe aan wat nieuwe impulsen.
De ene dag meer dan de ander,want zij hebben natuurlijk altijd elkaar om te spelen.
Ik herken het zeker,Stiemie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groofs! Wat goed zeg!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geïnspireerd door Sasha heb ik ook de zijwieltjes eraf geschroefd en zie hier het resultaat: Opstappen, fietsen en stoppen, ze doet het gewoon helemaal zelf![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ook als een dolle hond bij iedereen zo'n loopfietsje aan het promoten. Beetje dimmen mag ik wel, geloof ik.
ik ben ook om hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben ook als een dolle hond bij iedereen zo'n loopfietsje aan het promoten. Beetje dimmen mag ik wel, geloof ik.
Wat goedquote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geïnspireerd door Sasha heb ik ook de zijwieltjes eraf geschroefd en zie hier het resultaat: Opstappen, fietsen en stoppen, ze doet het gewoon helemaal zelf![]()
![]()
![]()
![]()
.
Koen gaat ook als een speer op die loopfiets johquote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben ook om hoorTess krijgt een loopfiets!!
Was vorige nacht niet zo'n succes las ik op twitter?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Vicky het volgende:
super LL!!
Tess slaapt voor de 2e nacht in dr ledikant met 1 zijkant eraf.
uhhh neejquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was vorige nacht niet zo'n succes las ik op twitter?
Hopelijk gaat het vannacht beter.
Bleghquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh neej![]()
![]()
6x eruit en 2 uur ernaast gezeten
ik denk vanwege de zijkant.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blegh![]()
Komt het doordat je de zijkant eraf gehaald heb of was het puur toeval?
in CP sliepen ze idd goed, samen op 1 kamer. Het zou hier thuis wel kunnen maar danmoet ik ook het een en ander gaan verbouwen. We gaan het nog ff proberen de komende dagen want het slapen ging tot gister echt supergoed. Ik denk dus echt dat het bed nu de "boosdoener" is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Vick... Ze sliepen in centerparks toch best goed? Heb je als eens geprobeerd om Tess gewoon bij Amber te leggen?
daar pas wel een bed in maar dan moet er wel een kast uitquote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Voor zover ik ff in Amber dr kamer heb gekeken past daar prima nog een peuterbed in...
Je kent Jen dr kamer, daar staan zelfs 2 bedden in.
Ik heb uiteindelijk een nieuwe gekocht (na lang wikken, wegen en zoeken) en die was lelijk, maar wel maar 40 euro. Of vind je dat te duur? Ik wilde natuurlijk eigenlijk een toffe houten, maar die waren meer dan 100 euro.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter kan nog niet eens 10 cm fietsen. Ook met zijwielen niet. Ze snapt gewoon die hele trapbeweging niet ofzo?
Ik wil ook een loopfiets voor haar, maar vind ze best duur :-/
Hoezo? Jij geef ttoch geld uit?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
35 euro is nog wel te doen ja voor zo`n fietsje
Ik ga wel ff overleggen met de man
oeh die is leuk! Hij staat bij mijn favorieten! Heb m meteen aan manlief laten zien en die vind 'm ook leuk!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah oké, nee dan is dit niks.
Het is trouwens dees (ik was nu toch al aan het zoeken) en hij kost 35 euro, maar inclusief verzenden 40 euro.
http://www.jobaonlineshop(...)speedy-girl-roze-wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |