toetsenbord vastgelopen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:56 schreef Rupke61 het volgende:
Jaaaaaa......het leven is mooi......geen klachten.....geen problemen......geen zorgen.![]()
Hier bij fok.nl zijn wij allen broeders en zusters ..........![]()
Oogjes dicht......en snaveltjes toe ........ slaap lekker
Vergeet niet 50% af te dragen aan het OO fonds.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
toetsenbord vastgelopen?
Zo een druk dagje 12-9 maja doekoeeee
ken alleen het TS fonds op dit moment :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet niet 50% af te dragen aan het OO fonds.
Dat zal Maitje leuk vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ken alleen het TS fonds op dit moment :p
quote:
Nee jongen, jij had het over het TS fonds. En dat is gewoon de Topic Starter. Maitje dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]Zij mag werken voor dr geld! :p
Thaboels school fonds
zolang ze er maar voor werktquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee jongen, jij had het over het TS fonds. En dat is gewoon de Topic Starter. Maitje dus.
Gaarne al je inkomsten overboeken naar Maitje dus.
Mogguhquote:
Hoi EllaN.quote:
Druk! Koffie drinken, peukie roken, krantje lezen op het terras van de crewroom.quote:
Zwaar dagjequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Druk! Koffie drinken, peukie roken, krantje lezen op het terras van de crewroom.
Pff, ik zweet me kapot! Ik ga zo maar in de schaduw zitten.quote:
Ik heb college maar laten zitten voor vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, ik zweet me kapot! Ik ga zo maar in de schaduw zitten.
Stoute meid!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb college maar laten zitten voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |