Hoezo is dat een mening?quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Nebukadnezar het volgende:
Ik blijf van mening dat ik op koninginnedag autistisch alleen thuis blijf
welke vrienden?quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Anders zeg ik al je vrienden dat je mod bent op FOK!
Was jij niet aan het huilen over het feit dat de topics die jij niet leuk vind meer reacties en views krijgen dan jouw topics en daar een nieuw topic over ging starten? En dat dat topic werd na een paar seconden alweer verwijderd?quote:
Goedlopende topics kennen soms een deel twee.quote:
ninja-edit chaiquote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Chai het volgende:
Straks regent het toch weer op Q-day. Laastst ging het toch ook 3 dagen achter elkaar regenen? Niets gevallen.
Ja, straks mis je Vanvelzen nogquote:Op maandag 18 april 2011 20:09 schreef Adelante het volgende:
Nu vrijdag moet ik ook maar vrij regelen trouwens: goede vrijdag
Neee... das echt klote, ik neem elke x vat bier in mn rugtas mee... moet ik nu daar bier kopen?:|quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
In belangrijker nieuws:
Geen alcohol in trein op Koninginnedag
Betekent dit dat ik niet m'n eigen bier mee kan nemen in een rugzakje? Aangezien ik met de trein reis...
Als je 't gewoon in de tas houdt is er geen probleem lijktquote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Betekent dit dat ik niet m'n eigen bier mee kan nemen in een rugzakje? Aangezien ik met de trein reis...
het leven van een postituee gaat niet over rozenquote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef leeell het volgende:
Goede vrijdag : werken
1/2e paasdag : werken
Q-Day : werken
jullie zijn maar gelukkige mensen
ik moest lachenquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
het leven van een postituee gaat niet over rozen
Het is altijd ruk in Arnhem.quote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, straks mis je Vanvelzen nog. Waarom zijn er dit jaar in Arnhem van die rukartiesten
?
Hoop het niet voor ze, aangezien ik zelfs dubbel betaal voor die kuttreinquote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't gewoon in de tas houdt is er geen probleem lijkt?
Daar ga ik misschien koninginnenacht vieren.quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Treces het volgende:
[..]
Het is altijd ruk in Arnhem.
Behalve als je van hardstyle houdt, dan is het wel tof onder de John Frost brug.
Nee ik weet het wel, lekker naar Eindhoven.![]()
Overdag is het ook tof daarquote:Op maandag 18 april 2011 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien koninginnenacht vieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |