Nja punt is, ik heb m al eens geld geleend. Dus hij weet dat ik dat wel doe =) Alleen toen had ik m t geld geleend, ging ie voor t merendeel van t geld wiet halen. Daar leen ik mn geld niet voor.quote:Op maandag 18 april 2011 19:41 schreef GGMM het volgende:
Zeg gewoon de waarheid. Je leent geen geld uit aan mensen.
Dan weet je hoe je het hem moet zeggen he.quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Lyriella het volgende:
[..]
Nja punt is, ik heb m al eens geld geleend. Dus hij weet dat ik dat wel doe =) Alleen toen had ik m t geld geleend, ging ie voor t merendeel van t geld wiet halen. Daar leen ik mn geld niet voor.
Dan is dat je antwoord.quote:Op maandag 18 april 2011 19:44 schreef Lyriella het volgende:
[..]
Nja punt is, ik heb m al eens geld geleend. Dus hij weet dat ik dat wel doe =) Alleen toen had ik m t geld geleend, ging ie voor t merendeel van t geld wiet halen. Daar leen ik mn geld niet voor.
Ow! Dat valt dan weer erg mee.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Lyriella het volgende:
*gaat assertiviteitscursus volgen*
Ik heb t geld wel teruggekregen overigens, maar ik vind dat ie zn verantwoording moet nemen en beter moet nadenken over waar zn geld heen gaat. Is t op, dan is het op. Niet eerst alles op roken en drinken om vervolgens bij mij aan te kloppen omdat t op is. Hij is nu naar mn huisbaas gegaan om t geld te lenen, vind ik ook niet kunnen, maar mn huisbaas weet niet waar het heen gaat. Die weet niet dat ie blowt.
Dat maakt het inderdaad nog lastiger.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Lyriella het volgende:
alleen kennissen eigenlijk. Toen ie bij me aanklopte vanmiddag was ie al zo verbazingwekkend complimenteus, om mn geld dusPunt is, t moet wel leefbaar blijven in t huis. Juist omdat we niet zo'n band hebben en alles vind ik t moeilijker zeggen dan tegen een vriend of familielid.
Je moet hem geen geld lenen zodat de sfeer misschien beter.quote:Op maandag 18 april 2011 20:03 schreef Lyriella het volgende:
alleen kennissen eigenlijk. Toen ie bij me aanklopte vanmiddag was ie al zo verbazingwekkend complimenteus, om mn geld dusPunt is, t moet wel leefbaar blijven in t huis. Juist omdat we niet zo'n band hebben en alles vind ik t moeilijker zeggen dan tegen een vriend of familielid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |