dat is geen mooie tvquote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze laten niet zien dat ie zichzelf bijna killde met z'n kop tussen de tralies.
Heb je je aangemeld om te daten met hemquote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Stability het volgende:
karim zoekt een leuke, spontane lekker gekke impulsieve vrouw
STABILITY !
snik....nee..ik wist niet dat ie naar mij op zoek was.....quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb je je aangemeld om te daten met hem
ja, je kan altijd nog even een kaartje sturenquote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Stability het volgende:
[..]
snik....nee..ik wist niet dat ie naar mij op zoek was.....
Ga ervoor!quote:Op maandag 18 april 2011 19:54 schreef Stability het volgende:
zie je? durven durven...risicos nemen, vrolijk....ohh kheb mn kans gemist
nee kan toch niet meer, hij krijgt er zo eentje toch?quote:
De wereld over reizen om in een bollywood film te belanden is wel het toppunt van saaiheid ja..quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Is toch ook logisch bij zo'n saaie vent.
ja ik had het toch moeten doen he?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef NenaLois het volgende:
haha die vent wat er bij moniek op de foto staat
<<<--- nicole..ik was te leuk om alvast uit te zenden..quote:
Kapper Servio heb er wat leuks van gemaakt en Karim heb zich aardig ontwikkeld/ zijn plek gevonden in het huis.quote:Op maandag 18 april 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
raar he? de eerste week vond ik het echt zo'n zwerver hahaha iggy pop
ja hij is gewoon leuk...geen kapsones enzoquote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kapper Servio heb er wat leuks van gemaakt en Karim heb zich aardig ontwikkeld/ zijn plek gevonden in het huis.
ja gezienquote:Op maandag 18 april 2011 20:05 schreef NenaLois het volgende:
laura had echt in een deuk gelegen zei ze....
iemand dit gezien
Had het begin gemist.quote:Op maandag 18 april 2011 20:05 schreef NenaLois het volgende:
laura had echt in een deuk gelegen zei ze....
iemand dit gezien
ik denk het ook niet...zou wel heel lullig zijn dan...neem die meid maar mee naar binnen dan toch?quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij komt Karim vanavond nog niet terug. Hij krijgt eerst tijd om met die meiden kennis te maken buiten het huis.
wie zegt dat dat ze wordt? zou zijn twitter maar in de gaten houdenquote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Stability het volgende:
[..]
nee kan toch niet meer, hij krijgt er zo eentje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |