Ja dat kan. Voor mij is hij de enige normale in die toko.quote:
En Karim kan nu niet op Jo en Flip stemmen, komt ook toevallig weer goed uit natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard weet het letterlijke geheim van karim. Hebben ze sort of besproken.
Zal me niets verbazen dat dit de reden is waarom Karim al die tijd al op zolder zit. Zodat het geheim van hem er nog een week in zit. Als Gerard kan drukken en Karim is terug dan raadt hij het geheim 100%, hij is de enige die het goed weet en er niet over praat
toch is gerard wel correct..quote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind jij Gerard correct? Vind ik eigenlijk helemaal niet, hij is volgens mij de enige die zich niet gek laat maken door de stem... Hij zit daar volgens mij meer voor het proces en de ervaring dan voor het geld. Hij is in de gelukkige omstandigheid dat ie dat kan....
Ja natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het moeten doen
Zouden die zussen me dan hebben uitgekozen?
En dat siert 'm.. hij heeft ook niet de arrogantiequote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gerard heeft dat geld helemaal niet nodig, hij kan het zich veroorloven om ontspannen in het spel te zitten.
Ja tuurlijk, dat is een geldwolf. Die willen alleen maar meer meer meer.quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef Toverheks het volgende:
echt geloof me gerard zit om te winnen niet voor een ervaring op te doen gerard wil geld winnen al zegt hij dat hij al genoeg heeft.........iedereen laat zich een rad voor ogen draaien maar ik heb hem door![]()
![]()
Hij zit er wel om te winnen volgens mij, dat is z'n streberigheid. Maar die pegels heeft hij niet nodig...quote:Op maandag 18 april 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon spel hij zit er gewoon voor de pegels
quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef shomila het volgende:
Als er 1 correct is in dat huis is het Karim wel en toch mag hij van mij winnen.
Ik ben te oud johquote:
Idd, Karim moet terug op de streamsquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Day het volgende:
Karim gaat dus daten deze week? Prima, maar dat kan toch gewoon beneden? Hij heeft al lang genoeg op de zolder gezeten.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat siert 'm.. hij heeft ook niet de arrogantie
quote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop dat ik word gekozen door de zussen van Karim!! Lekker op een zolder dineren en daarna het huis in, doen alsof ik zn vriendin ben die hij heeft leren kennen op het vliegveld, een geloofwaardige filmkus krijgen, vervolgens met Laura op de vuist omdat zij hem ook lief vindt en niet kan begrijpen dat hij nu voor een ander gaat terwijl hij haar als mooiste en liefste heeft betiteld aan de rode telefoon. Dan gaat de telefoon en is het Alfons. Fok wil haar leden terug en ik mag per direct mijn koffer pakken, Monique erin stoppen en weer terug komen naar Nederland om me te ergeren aan Laura die nu Karim aan de haak gaat slaan terwijl ik uitverkoren was door zijn zussen.
Hebben ze een feestje bij Berlusconi gehad?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef NenaLois het volgende:
Dat zijn ook al zo''n energievolle types als karim!!
Leuk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |