quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef shomila het volgende:
Als er 1 correct is in dat huis is het Karim wel en toch mag hij van mij winnen.
Ik ben te oud johquote:
Idd, Karim moet terug op de streamsquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Day het volgende:
Karim gaat dus daten deze week? Prima, maar dat kan toch gewoon beneden? Hij heeft al lang genoeg op de zolder gezeten.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat siert 'm.. hij heeft ook niet de arrogantie
quote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop dat ik word gekozen door de zussen van Karim!! Lekker op een zolder dineren en daarna het huis in, doen alsof ik zn vriendin ben die hij heeft leren kennen op het vliegveld, een geloofwaardige filmkus krijgen, vervolgens met Laura op de vuist omdat zij hem ook lief vindt en niet kan begrijpen dat hij nu voor een ander gaat terwijl hij haar als mooiste en liefste heeft betiteld aan de rode telefoon. Dan gaat de telefoon en is het Alfons. Fok wil haar leden terug en ik mag per direct mijn koffer pakken, Monique erin stoppen en weer terug komen naar Nederland om me te ergeren aan Laura die nu Karim aan de haak gaat slaan terwijl ik uitverkoren was door zijn zussen.
Hebben ze een feestje bij Berlusconi gehad?quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef NenaLois het volgende:
Dat zijn ook al zo''n energievolle types als karim!!
Leuk!!
quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben ze een feestje bij Berlusconi gehad?
Hij kan het in elk geval lezen. Denk ik.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Berenjenafok het volgende:
Bart moet nog op zn papiertje kijken ook wie de stellen zijn
Zijn ze een beetje te oud voor hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hebben ze een feestje bij Berlusconi gehad?
Jaja...dat ene vogeltje zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is heel arrogant op een verborgen manier.
let wel ik vind het prettig om naar hem te lkijken en luisteren maar iets zegt nee
Ik had ook graag niet geweten wie de stelletjes waren. Zou betekenen dat ik dit progamma niet meer volgquote:Op maandag 18 april 2011 19:50 schreef Berenjenafok het volgende:
Bart moet nog op zn papiertje kijken ook wie de stellen zijn
Niks mis meequote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Krullen zijn ook weer helemaal 'in' zeker?
Die heb ik ook en dat is gewoon hipquote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Blue Thunder het volgende:
Krullen zijn ook weer helemaal 'in' zeker?
HAHAHAHAquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik hoop dat ik word gekozen door de zussen van Karim!! Lekker op een zolder dineren en daarna het huis in, doen alsof ik zn vriendin ben die hij heeft leren kennen op het vliegveld, een geloofwaardige filmkus krijgen, vervolgens met Laura op de vuist omdat zij hem ook lief vindt en niet kan begrijpen dat hij nu voor een ander gaat terwijl hij haar als mooiste en liefste heeft betiteld aan de rode telefoon. Dan gaat de telefoon en is het Alfons. Fok wil haar leden terug en ik mag per direct mijn koffer pakken, Monique erin stoppen en weer terug komen naar Nederland om me te ergeren aan Laura die nu Karim aan de haak gaat slaan terwijl ik uitverkoren was door zijn zussen.
Mensenkennis is niet je ding hè..quote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is een geldwolf. Die willen alleen maar meer meer meer.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:51 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Die heb ik ook en dat is gewoon hip
heeeel positief!quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk gedaan
En inderdaad, hij gaat meer voor karakter dan uiterlijk
Ah ja, 19 maximaal, niet.quote:
Verschrikkelijk idd, beetje telsell-achtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |