Ja met Greysquote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
Karim is heul niet weg. Hij MOET nog daten.
Vrijdag gemist, dus ik heb 't 3 dagen gemist zomgquote:
ja dat krijg je met dat wandelen he, het is of het ene of het anderequote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vrijdag gemist, dus ik heb 't 3 dagen gemist zomg.
wat dacht je van de bingo en karaoke avondquote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Urb het volgende:
Ah mooi op tijd ja, was er net ook 1 aan het bouwen.![]()
Nog wat dingetjes die wellicht in de uitzending zitten.
* Hondje, veel gespeel en gekroel.
* Karim op zoek naar liefde?
* een "verrassing" voor de bewoners. ( Hoorde ook iets over een koffer met 15k euro die een bewoners kan pakken en vrijwillige exit, maar een idee of dit klopt en of dit de verrassing is. )
* De vlot-missie.
LOL, ik wacht het geduldig af. Wat ik wel weet is dat het de Djoon en Flipshow gaat worden. Again.quote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja met Greys. Ze heeft zich vast niet opgegeven
.
Oh god, ook dat nog.quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef markna het volgende:
[..]
wat dacht je van de bingo en karaoke avond
Dus ik mis niets als ik niet kijk?quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, ik wacht het geduldig af. Wat ik wel weet is dat het de Djoon en Flipshow gaat worden. Again.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, ik wacht het geduldig af. Wat ik wel weet is dat het de Djoon en Flipshow gaat worden. Again.
Waag het eens om af te haken jijquote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ik mis niets als ik niet kijk?
Dat is wrs de verrassing. MamaDjoon heeft het weer goed voor elkaar.quote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef Urb het volgende:
![]()
En dan heeft ze de beloofde brief nog niet eens gekregen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |