Sukkelquote:
wat ga je kijken danquote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sukkel_!
Ik ga me klaarmaken voor mn maandagavond tvavondje. Rooster zit vol tot 23:00. Ik kijk rond 22:30 nog even als ik dan geen pm/dm dat iemand wil draaien dan zorg ik dat draak erin komt.![]()
Quaas wat buffer je
Grey's en bonesquote:
Lolaquote:Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie drinken, muziekjes selecteren en straks draaien![]()
Tot zo![]()
ALLESquote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef gewoonfaye het volgende:
sinds wanneer is dat automatische volgen?
Ja en?quote:Op maandag 18 april 2011 19:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lola!
Ik zat gisteravond nog op het bankje bij dat voetbalveldje bij jou achter
Ik was met mijn vriendin, even naar buiten een sigaret rokenquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
Kom eens langs dan
Woon je zo dichtbij en dan niet eens even door de straat wandelen
Weet je hoe eng..quote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en?
Kom eens langs dan
Woon je zo dichtbij en dan niet eens even door de straat wandelen
Ja maar normaal horen we dan een wachtmuziekje tochquote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij is ook offline op msn, wss zijn pc opnieuw opstarten
ook die is welkom hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was met mijn vriendin, even naar buiten een sigaret roken
ohja engquote:
Hoor ik nu ook.quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar normaal horen we dan een wachtmuziekje toch
Die hoorde ik gewoon, maar heb hem uitgezet.quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar normaal horen we dan een wachtmuziekje toch
Ik niet bij mij flipt de radio hem gewoon.quote:
Ga je er wel weer in?quote:
Er zijn meer mensen die dat kunnen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 19:11 schreef ToT het volgende:
Moet Koelkast hem niet eerst kicken voor hij er weer in kan?
Eerst 2 weken vloeken omdat ze traag zijn met bezorgen en dan een maand vloeken omdat je niks van je computer snapt.quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Quaas, je moet een iMac kopen, die lopen nooit vast
Joh ik heb net sinds gisteren een iPhone en DAAR snap ik al geen kut van!quote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst 2 weken vloeken omdat ze traag zijn met bezorgen en dan een maand vloeken omdat je niks van je computer snapt.
Nee idd, ideaal zo'n iMac
En dan een godsvermogen betalen als hij gerepareerd moet worden, want service kennen ze niet bij Applequote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst 2 weken vloeken omdat ze traag zijn met bezorgen en dan een maand vloeken omdat je niks van je computer snapt.
Nee idd, ideaal zo'n iMac
Ik had een iMac gekocht omdat ik zo tevreden was over mijn iPhonequote:Op maandag 18 april 2011 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik heb net sinds gisteren een iPhone en DAAR snap ik al geen kut van!
Doe maar even tot quaas terug is jaquote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef Zokunen het volgende:
moet ik even wat draaien? uit de losse pols?
Oh noesquote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef quaas het volgende:
Alsjeblieft iemand anders, ik debk dat mn pc een beetje kapot is
Kan je tot 20:00 rescuehond spelen?quote:
Ik verzuip in de foutmeldingen op mijn iPhone, en er moeten talloze settings aangepast worden die met mjin ouwe Android allemaal automatisch gingen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had een iMac gekocht omdat ik zo tevreden was over mijn iPhone!
Maar iPhone is super simpel om op over te stappen, in tegenstelling van na je hele leven Windows gebruikt te hebben en dan over te stappen maar Mac
Regel dat even met zokunen aub.quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef quaas het volgende:
[..]
ja effe afkoelen, miss dat ik om half weer kan...
Wat voor instellingen en wat voor foutmeldingenquote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verzuip in de foutmeldingen op mijn iPhone, en er moeten talloze settings aangepast worden die met mjin ouwe Android allemaal automatisch gingen.
johanquote:Op maandag 18 april 2011 19:19 schreef Zokunen het volgende:
maar verzoekjes zijn welkom, dit is echt out of the blue eten verterend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zokunen, ik probeer het beste wat ik kan doen, ik denk dat ik wel weer om half kan.
nope, hardstyle, nederlandstalig kattengejammer, metal enzo nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje de indruk dat je alle muziek wel lekker vind
Ah ok, je hebt gewoon smaakquote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope, hardstyle, nederlandstalig kattengejammer, metal enzo niet
quote:
Metal is niet zo erg toch..quote:Op maandag 18 april 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zullen weinigen met je eens zijn
Dit is voorlopig de laatste veer die ik in je kont steek, ik kijk effe verder naar topchefquote:Op maandag 18 april 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zullen weinigen met je eens zijn
youtubequote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe deed je dat leeuwengeluid
quote:Op maandag 18 april 2011 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit is voorlopig de laatste veer die ik in je kont steek, ik kijk effe verder naar topchef
kalkoen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
kalkoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChickenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luisteren, wordt je vrolijk vanquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
Niet dat ik meeluister, maar wat is dit voor muziek dan?
Tarkan?quote:
NEE! ITSIE BITSIE BOE!quote:
Wat jammer nou dat ik die heb gemist!!quote:
anonquote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Zokunen het volgende:
Volgende is vrolijk... maar wel fout en non!
quote:Op maandag 18 april 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DJ LoLa live vanuit de badkamerrrrr
Nah niet echt ik kan ook niet winamp aan hebben staan en vervolgens zelf gaan draaien ivm de vertragingquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Zokunen het volgende:
Lola wil jij nog iets horen om in de mood te komen?
wahaha ik vind genoeg muziek kut hoorquote:
Dat kan door je mic die weer het geluid uit je speakers opvangt komenquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
feedback?
Ik weet niet het schijnt nogal badkamerachtig over te komen als ik draai
Ik heb mijn speakers niet aanstaanquote:Op maandag 18 april 2011 19:48 schreef quaas het volgende:
[..]
Dat kan door je mic die weer het geluid uit je speakers opvangt komen
quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je deed toch wel jonkies enzo zei je een tijde terug?
Gaat ze mij doen?quote:Op maandag 18 april 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je deed toch wel jonkies enzo zei je een tijde terug?
Preciesquote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh je bent zo'n luie donder, je wil gedaan worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PreciesGekheid moet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Hier alle deuren en ramen maar dicht gedaan, begon fris te worden met de wind en m'n sleevelessquote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
brrr koud ff een vest aan doen
Heb een tshirtje aan maar moe en dus snel koudquote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier alle deuren en ramen maar dicht gedaan, begon fris te worden met de wind en m'n sleeveless
Absoluut niet snel koud hier haha, ook niet als ik moe ben..quote:Op maandag 18 april 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb een tshirtje aan maar moe en dus snel koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |