vriendin van mij heeft kaarten voor tineke schoutenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef theKiD het volgende:
Trots zijn op cabaretierkaartjesEn dan nog wel van tejo maasen
hehe,quote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef aardappel het volgende:
dat saaie kutnummer sla ik over hoor
mja vorig jaar zaten ze ook al bij brabants dagblad van te voren erinquote:
Je moet er ook geen bier overheen gooienquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef aardappel het volgende:
Ja, die delen ze gewoon uitZodat je de eerste drie nummers mee kan zingen en daarna is je krantje zo verneukt dat je er niks meer aan hebt
bij ons gaat ie tot de helft mee meestalquote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef aardappel het volgende:
Ja, die delen ze gewoon uitZodat je de eerste drie nummers mee kan zingen en daarna is je krantje zo verneukt dat je er niks meer aan hebt
waar ?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft eindelijk een sollicitatiegesprek te pakken, hopelijk wordt t wat 10 mei
Nee, die job werd in het kader van de bezuinigngen intern opgevuld door mijn leidinggevende die die taak voorheen ook had.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:26 schreef Guard het volgende:
Gewoon in het Hotel toch? Voor de job die vrijgekomen was door het vertrek van een collega...
In Breda bij een bedrijf in kunststofproducten als cust. serv. medew. met doorgroeimog. naar jun. sales. rep.quote:
Leer je dat bij die opleiding? afk. mkn?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:29 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee, die job werd in het kader van de bezuinigngen intern opgevuld door mijn leidinggevende die die taak voorheen ook had.
[..]
In Breda bij een bedrijf in kunststofproducten als cust. serv. medew. met doorgroeimog. naar jun. sales. rep.
Haha nee geen zin om voluit te schrijven, jullie zijn toch geen Ito's?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leer je dat bij die opleiding? afk. mkn?
lto?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:31 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Haha nee geen zin om voluit te schrijven, jullie zijn toch geen Ito's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |