De dollar zet momenteel weer verse lows. Een aardige hedge op zilver lijkt mij de eur/usd.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef Sokz het volgende:
[..]
Dollar index ja ? Weet eigenlijk ook niet precies wat 1 op 1 hedged tegen zilver op dit moment.
Haha dat sprintje van de afgelopen week heeft mijn algehele portefeuille in een +17% gezet; terwijl de aandelen deze week 't af lieten weten.Heb dan ook een relatief groot deel van mijn port in koper/zilver.
Wacht alleen nog op de hogere series bij Binck.
Bron: http://webwereld.nl/nieuws/106434/mobiel-internet-nekt-kpn.htmlquote:Melkkoeien vallen droog
De reden is dat de traditionele melkkoeien van telecomoperators als KPN, bellen en smsen, flink worden uitgehold. De opkomst met smartphones zorgde in eerste instantie voor forse groei op alle vlakken. Maar nu zoveel consumenten mobiel internet hebben, ontdekken ze dat het veel goedkoper en eenvoudiger is om via sociale netwerken en apps als WhatsApp en Ping te communiceren.
itm puts bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:57 schreef Sokz het volgende:
Trouwens nu buitenkansje om op KPN te schrijven?
Ik las dat de analisten er altijd onder zitten zodat de cijfers van Apple elke keer beter dan verwacht zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 15:01 schreef tony_clifton- het volgende:
http://www.tijd.be/nieuws(...)ses.9046466-3126.art
Blijft mij verbazen...
Is hetzelfde als aandelen kopen en call schrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:11 schreef flyguy het volgende:
Waarom puts? De beurs reageert vandaag heftig en dus wordt met name de winstwaarschuwing ingecalculeerd (verwachtingen laag houden?), met het snijden in het personeelsbestand worden de komende tijd de kosten gedrukt en de kans dat kpn gekocht wordt door een buitenlandse onderneming vergroot.
Wie heeft posities in Apple? De analisten?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:22 schreef tony_clifton- het volgende:
Verbaast mij niks. Ze zullen zelf ook wel zwaar posities in apple hebben dus hype 'sgood...
Maar je hebt toch meer geld nodig om A - C te doen dan - P?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:25 schreef macondo het volgende:
Is hetzelfde als aandelen kopen en call schrijven.
Bij ITM put verkopen ontvang je zelfs geld, en bij aandelen kopen en call schrijven moet je geld betalen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:29 schreef JimmyJames het volgende:
Stukje over apple: http://pragcap.com/surprise-surprise-apple-beats-estimates
[..]
Maar je hebt toch meer geld nodig om A - C te doen dan - P?
@Sokz tja als ze zo blijven groeien als ze nu doen is het gewoon een koopje maar de concurrentie staat ook niet stil. En zo langzamerhand heeft iedereen die een Macbook/iphone/ipad wilde hebben er wel één zou je toch denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:02 schreef JimmyJames het volgende:
@macondo dank voor de uitleg. Zou je misschien ook even willen kijken naar mijn vraag over dividenden en opties uit het vorige deel:Onlangs stond er in de krant iets van een onderzoek dat uitwees dat de iPhone de gsm is waarvan de meeste eigenaars in de schulden zitten... dus idd, wie er een wou heeft er al eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sokz tja als ze zo blijven groeien als ze nu doen is het gewoon een koopje maar de concurrentie staat ook niet stil. En zo langzamerhand heeft iedereen die een Macbook/iphone/ipad wilde hebben er wel één zou je toch denken..
Mijn 'stijl' is eigenlijk op de niet-volatiele aandelen diep schrijven op de LT, en ondertussen de rente vangen. Niet om op volatiele fondsen te gokken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |