abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:22:53 #101
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_95715428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wij kunnen helemaal niet inschatten waar de oorzaak van de burnout ligt natuurlijk. Het zou best kunnen dat ze met een nieuwe functie ineens helemaal opbloeit maar het kan ook dat ze op haar eerste werkdag de energie niet op kan brengen om in de auto te stappen.

[..]

Blijft een grijs gebied. Er staat namelijk wel dat je zaken die een belemmering vormen voor het uitoefenen van je functie wel moet vermelden. Het feit dat je depressief thuis zit en niet tot werk in staat bent lijkt me een redelijke belemmering voor het uitvoeren van een functie..
Volgens mij staat duidelijk in haar posts dat ze het gevoel heeft dat ze hem/haar eruit proberen te werken. Klinkt mij als een belangrijke oorzaak.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:24:41 #102
62913 Blik
The one and Only!
pi_95715509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wij kunnen helemaal niet inschatten waar de oorzaak van de burnout ligt natuurlijk. Het zou best kunnen dat ze met een nieuwe functie ineens helemaal opbloeit maar het kan ook dat ze op haar eerste werkdag de energie niet op kan brengen om in de auto te stappen.

[..]

Blijft een grijs gebied. Er staat namelijk wel dat je zaken die een belemmering vormen voor het uitoefenen van je functie wel moet vermelden. Het feit dat je depressief thuis zit en niet tot werk in staat bent lijkt me een redelijke belemmering voor het uitvoeren van een functie..
Het betreft hier zaken die een permanente uitwerking hebben op het uitoefenen van je functie, zie ook de voorbeelden die genoemd worden zoals bepaald aantal dagen of bepaalde werktijden werken.

Een burn-out is wellicht iets wat lang kan duren, maar het is en blijft iets tijdelijks waar je weer uitkomt als het goed is.
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:25:36 #103
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95715553
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef zalkc het volgende:

[..]

Volgens mij staat duidelijk in haar posts dat ze het gevoel heeft dat ze hem/haar eruit proberen te werken. Klinkt mij als een belangrijke oorzaak.
kip ei.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:29:49 #104
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95715710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef Blik het volgende:

[..]

Het betreft hier zaken die een permanente uitwerking hebben op het uitoefenen van je functie, zie ook de voorbeelden die genoemd worden zoals bepaald aantal dagen of bepaalde werktijden werken.

Een burn-out is wellicht iets wat lang kan duren, maar het is en blijft iets tijdelijks waar je weer uitkomt als het goed is.
Maar het heeft wel effect op je functioneren. Ze zit nu midden in een burnout dus heeft het nu invloed op haar functioneren. TS moet gewoon lekker de tijd nemen om weer beter te worden en helemaal niet zoeken naar een nieuwe baan of wat dan ook. Waarom zou ze?
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:35:29 #105
62913 Blik
The one and Only!
pi_95715933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Maar het heeft wel effect op je functioneren. Ze zit nu midden in een burnout dus heeft het nu invloed op haar functioneren. TS moet gewoon lekker de tijd nemen om weer beter te worden en helemaal niet zoeken naar een nieuwe baan of wat dan ook. Waarom zou ze?
Dat is een andere discussie, we hadden het erover of je het bij een sollicitatie aan moet geven.

ik ben het overigens met je eens, helemaal nog in dit vroege stadium
pi_95716048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Hoezo niet?
TS geeft aan nog niet zolang 'thuis te zitten'. Kan best zijn dat die burn-out niet geheel uit de lucht is komen vallen toch en dat TS al drukdoende aan het solliciteren was, maar ja je hebt niet meteen een andere baan natuurlijk. Toen werd het toch teveel op het werk en kwam TS thuis te zitten met een burn-out.
Het is maar een aanname van mij, maar ik kan me dit wel levendig voorstellen.
zo is het inderdaad
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:46:06 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95716430
Heb je je eerder niet aan afspraken gehouden betreffende je reïntegratie, omdat ze nu zo moeilijk doen? Bijv niet op komen dagen op afspraken etc.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:09:47 #108
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_95717616
Als ik TS was zou ik het ook gewoon eerst rustig aan doen, ze hoeft nog helemaal niet te kijken naar een andere baan :).
Tenzij dé baan dus voorbij komt ;)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_95718448
Ik zou gewoon naar dat gesprek gaan. Weekendje weg evt annuleren of als dat niet kan gewoon het verlies nemen. Geeft tenminste rust. Ik ken het wel een beetje beslissingen nemen is ontzettend moeilijk in zon situatie.
pi_95718669
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:46 schreef Maanvis het volgende:
Heb je je eerder niet aan afspraken gehouden betreffende je reïntegratie, omdat ze nu zo moeilijk doen? Bijv niet op komen dagen op afspraken etc.
dit is de eerste arbo afspraak, dus is nog niet van toepassing geweest.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:35:18 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95718811
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef ikke198019 het volgende:

[..]

dit is de eerste arbo afspraak, dus is nog niet van toepassing geweest.
Welke reden heeft het bedrijf aangevoerd dat de afspraak niet eerder kan?
Weet je die reden niet, ga dat dan nu navragen.
Ga eens in overleg?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')