Volgens mij staat duidelijk in haar posts dat ze het gevoel heeft dat ze hem/haar eruit proberen te werken. Klinkt mij als een belangrijke oorzaak.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niet inschatten waar de oorzaak van de burnout ligt natuurlijk. Het zou best kunnen dat ze met een nieuwe functie ineens helemaal opbloeit maar het kan ook dat ze op haar eerste werkdag de energie niet op kan brengen om in de auto te stappen.
[..]
Blijft een grijs gebied. Er staat namelijk wel dat je zaken die een belemmering vormen voor het uitoefenen van je functie wel moet vermelden. Het feit dat je depressief thuis zit en niet tot werk in staat bent lijkt me een redelijke belemmering voor het uitvoeren van een functie..
Het betreft hier zaken die een permanente uitwerking hebben op het uitoefenen van je functie, zie ook de voorbeelden die genoemd worden zoals bepaald aantal dagen of bepaalde werktijden werken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wij kunnen helemaal niet inschatten waar de oorzaak van de burnout ligt natuurlijk. Het zou best kunnen dat ze met een nieuwe functie ineens helemaal opbloeit maar het kan ook dat ze op haar eerste werkdag de energie niet op kan brengen om in de auto te stappen.
[..]
Blijft een grijs gebied. Er staat namelijk wel dat je zaken die een belemmering vormen voor het uitoefenen van je functie wel moet vermelden. Het feit dat je depressief thuis zit en niet tot werk in staat bent lijkt me een redelijke belemmering voor het uitvoeren van een functie..
kip ei.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef zalkc het volgende:
[..]
Volgens mij staat duidelijk in haar posts dat ze het gevoel heeft dat ze hem/haar eruit proberen te werken. Klinkt mij als een belangrijke oorzaak.
Maar het heeft wel effect op je functioneren. Ze zit nu midden in een burnout dus heeft het nu invloed op haar functioneren. TS moet gewoon lekker de tijd nemen om weer beter te worden en helemaal niet zoeken naar een nieuwe baan of wat dan ook. Waarom zou ze?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Het betreft hier zaken die een permanente uitwerking hebben op het uitoefenen van je functie, zie ook de voorbeelden die genoemd worden zoals bepaald aantal dagen of bepaalde werktijden werken.
Een burn-out is wellicht iets wat lang kan duren, maar het is en blijft iets tijdelijks waar je weer uitkomt als het goed is.
Dat is een andere discussie, we hadden het erover of je het bij een sollicitatie aan moet geven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:29 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Maar het heeft wel effect op je functioneren. Ze zit nu midden in een burnout dus heeft het nu invloed op haar functioneren. TS moet gewoon lekker de tijd nemen om weer beter te worden en helemaal niet zoeken naar een nieuwe baan of wat dan ook. Waarom zou ze?
zo is het inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:14 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Hoezo niet?
TS geeft aan nog niet zolang 'thuis te zitten'. Kan best zijn dat die burn-out niet geheel uit de lucht is komen vallen toch en dat TS al drukdoende aan het solliciteren was, maar ja je hebt niet meteen een andere baan natuurlijk. Toen werd het toch teveel op het werk en kwam TS thuis te zitten met een burn-out.
Het is maar een aanname van mij, maar ik kan me dit wel levendig voorstellen.
dit is de eerste arbo afspraak, dus is nog niet van toepassing geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:46 schreef Maanvis het volgende:
Heb je je eerder niet aan afspraken gehouden betreffende je reïntegratie, omdat ze nu zo moeilijk doen? Bijv niet op komen dagen op afspraken etc.
Welke reden heeft het bedrijf aangevoerd dat de afspraak niet eerder kan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:32 schreef ikke198019 het volgende:
[..]
dit is de eerste arbo afspraak, dus is nog niet van toepassing geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |