SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
studie voeding & diëthiekquote:
quote:je hebt gelijk. genoeg mensen hebben het veel veel veel zwaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/delete.
En tenth opinion dus of begrijp ik je niet goed?quote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef elstein het volgende:
Terug bij de fysio was de fysio teleurgesteld, omdat zij dit niet verwacht hadden (zo'n 8/9 fysio's hebben mijn knie onderzocht). Dus een second opinion dan maar. Echter de verzekering vergoed dit niet, mijn ouders willen dit niet voor mij betalen. Heerlijk, nooit meer sporten nu.
All Stars hebben geen voetbed en zijn slecht voor je voeten, zeker als ze wat ouder zijn. Dat het bij je ene voet eerder pijn gaat doen dan bij de andere is toeval. Maar goed, vooral niet luisteren naar de dokter, wat weet hij er nou van?quote:Bij de dokter geweest, die heeft gezegt dat het waarschijnlijk aan mijn schoenen ligt, maar ik loop al 3 jaar op all stars en heb er nog nooit last van gehad. Dan zou het toch ook bij mijn adnere voet moeten zijn? Heel gek. met als gevolg dat nu ook het sporten weer van mij is afgepakt.
Niet zeiken maar leren. Excuses en smoesjes verzin je maar als je onverhoopt toch gezakt bent. Denk je dat je de enige bent die wel eens wat tegenslag tegen komt? Daar groei je van, het bouwt je karakter en helpt je volwassen worden. Of dacht je dat alles je aan gaat komen waaien?quote:Ik heb over 4 weken mijn examens. Ik sta er nou niet echt bepaald goed voor. Maar ik zal en moet slagen!
Echter heb ik ook sinds 2 weken een verstopt oor. Ik hoor gewoon helemaal niets meer door mijn rechteroor. Heel vervelend, ik hoor mezelf wel de hele tijd ademen. Ik kan dus echt totaal niet voorbereiden voor mijn examens, al mijn concentratie is weg. En ik baal als een stekker. Bij de dokter geweest, ze zei dat ik nog 5/6 weken moest wachten voordat het weg was.
Echt.. waarom nu? WAAROM .. ik wil slagen! waarom heb ik op zo'n jonge leeftijd al zoveel klachten, is toch niet goed? ik ben pas 16
ik heb echt geen zin meer
ik wil staken.
Dit is wel waar trouwens.quote:Op maandag 18 april 2011 18:16 schreef SebasM het volgende:
Als er echt iets kapot is heb je geen reet aan een fysio, maar moet je naar de huisarts. Zou ik gewoon eens doen. Door laten verwijzen naar het ziekenhuis voor een MRI scan, zeker weten wat er stuk is en je hiervoor laten behandelen. Dit betaalt je verzekering echt wel.
De 1 vind iets nu eenmaal sneller een probleem dan de ander blijkt maar weer. De topictitel is zwaar dramatisch in mijn ogen en denk dan ook dat het leven TS nog heel zwaar gaat vallen als ze hierdoor al niet meer 'wilt'.quote:Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je hoeft je problemen ook weer niet weg te cijferen omdat anderen het zwaarder hebben, hè.
Denk dat ze bedoelen te zeggen dat het simpelweg niet zo erg is als dat je het nu voelt.
Weten je ouders dat je zo aan het malen bent?
Die zullen misschien willen en/of kunnen helpen met je studie.
Ga ook eens met hen goed kijken naar de polis van je verzekering, en of het misschien de moeite waard is om voor een euro of 20 meer per maand extra een wat uitgebreider pakket te nemen, zodat je wel om een second opinion kunt vragen, of wat er dan ook nodig is.
Sport is overduidelijk heel erg belangrijk voor je, zeker nu je zo worstelt met alles dat bij de puberteit hoort maar toch echtwel moeilijk is. Het is een uitlaatklep. Misschien als je dat goed uitlegt aan je ouders, ze je ook daar mee kunnen helpen.
Ik weet nog goed hoe het was op die leeftijd. Het is ook gewoon zo dat alles dat tot dan toe het ergste is dat je hebt meegemaakt voor diegene wel degelijk echt een probleem kan zijn. Je weet simpelweg niet beter of het was vóór je probleem allemaal koek en ei (je was immers kind). Die kan er net zo depressief van worden als iemand die met verschrikkelijke ziektes of andere slopende situaties te maken krijgt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
De 1 vind iets nu eenmaal sneller een probleem dan de ander blijkt maar weer. De topictitel is zwaar dramatisch in mijn ogen en denk dan ook dat het leven TS nog heel zwaar gaat vallen als ze hierdoor al niet meer 'wilt'.
Koop goede schoenen en wacht tot je kan hardlopen, en ga sporten. Opgelost.quote:Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef elstein het volgende:
ik kan het even niet meer allemaal. ik heb dit nog nooit gehad, ik ben nog nooit depressief geweest, en ik was vroeger ook niet zo'n huilebalk. Maar sinds een half jaar lijkt het allemaal zo verschrikkelijk slecht te gaan. Mijn leven wordt steeds erger en erger. Waarom? Waarom ik?? Ik ben nog zo jong
Vroeger, als klein meisje, droomde ik er altijd al van om te voetballen op een echt voetbalveld. ik zat echter op een andere sport en speelde wel iedere middag op het pleintje voetbal met de jongens. Toen ik dan uitiendeiljk op voetbal zat, was ik erg gelukkig. Na 1,5 jaar voetbal, kreeg ik ongeveer 7 maanden geleden een blessure met voetbal. Ik was zo'n 8/9 weken bij de fysio geweest, en toen vertelde ze miji dat alles weer goed was en ik weer kon gaan. Na 3 keer trainen zakte ik weer door mijn knie heen. Ik wou een bal trappen, maar mijn knie kon het niet aan en ik viel op de grond. Maar, ik had er niet erg veel pijn aan, ja een half uurtje, dus ik vertrouwde op mijn fysio. ik deed mee aan de wedstrijd, maar na 5 seconden op het veld was het gelijk alweer raak. Daar is mijn voetbaldroom geeindigd. ik kon niet meer voetballen. Nooit meer.
Ik ben naar een andere fysio gegaan, en die mij verwees naar de orthopeed, voor mijn kruisbanden. De orthopeed was echter een echte bitch (sorry), maar vertelde mij dat mijn knieschijven gescherud waren, wat niet op te lossen valt met een operatie of iets dergelijks.
Terug bij de fysio was de fysio teleurgesteld, omdat zij dit niet verwacht hadden (zo'n 8/9 fysio's hebben mijn knie onderzocht). Dus een second opinion dan maar. Echter de verzekering vergoed dit niet, mijn ouders willen dit niet voor mij betalen. Heerlijk, nooit meer sporten nu.
Zo'n 5 maanden geleden ging ik naar de kapper, ik ahd er echt zin in. Mijn haar was ongeveer 40 cm, erg lang. Ik wou het niet te kort, gewoon ongeveer 3/4 cm eraf. De kapper liet mij nog zien; dit haal ik er af goed? (dat was ongeveer 3 cm). Dus ik zei ja is goed. Maar, toen ze klaar was en ik in de spiegel keek, was mijn haar verschrikkelijk (met de nadruk op verschrikkelijk) kort. Toen ik op de grond keek, lagen daar ook stukken haar van minstens 25 cm. De volgende dag ben ik neit naar school gegaan, simpelweg omdat ik het niet durfde en mijn haar niet meer in een staartje pastte. Maar, ik ben sterk, en iedereen kent mij om hoe ik ben, niet hoe ik eruit zie, dus op school reageerde iedereen heel lief. met medelijden ofcourse.
Ik ben echt een sportfanaat. Sport, is mijn leven! Ik hou ervan. Maar ik mocht het niet meer. Aangezien de orthopeed had gezegt dat er niet zoveel was, en ik gveen second opinion kon vragen, ben ik maar weer gaan hardlopen, want ik heb verder geen last van mijn knie! Alleen zodra ik ga sporten, bam. Maar bij hardlopen heb ik daar geen problemen mee. Eindelijk weer sporten! Ik was echt gelukkig! Maar laatst, ongeveer 2 weken geleden, werd ik wakker met een hele gekke plek op mijn voet, op de bovenkant. Het was opgezwollen, een beetje blauw, en zomaar uit het niets gekomen. Nu kan ik mijn voet niet meer aanspannen, strekken of buigen, dat doet me toch een pijn! Bij de dokter geweest, die heeft gezegt dat het waarschijnlijk aan mijn schoenen ligt, maar ik loop al 3 jaar op all stars en heb er nog nooit last van gehad. Dan zou het toch ook bij mijn adnere voet moeten zijn? Heel gek. met als gevolg dat nu ook het sporten weer van mij is afgepakt.
Ik heb over 4 weken mijn examens. Ik sta er nou niet echt bepaald goed voor. Maar ik zal en moet slagen!
Echter heb ik ook sinds 2 weken een verstopt oor. Ik hoor gewoon helemaal niets meer door mijn rechteroor. Heel vervelend, ik hoor mezelf wel de hele tijd ademen. Ik kan dus echt totaal niet voorbereiden voor mijn examens, al mijn concentratie is weg. En ik baal als een stekker. Bij de dokter geweest, ze zei dat ik nog 5/6 weken moest wachten voordat het weg was.
Echt.. waarom nu? WAAROM .. ik wil slagen! waarom heb ik op zo'n jonge leeftijd al zoveel klachten, is toch niet goed? ik ben pas 16
ik heb echt geen zin meer
ik wil staken.
*proest*quote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef Re het volgende:
En heb je nu een pony?
Maar goed je bent jong, zoekende en boos, welkom in deze wereld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |