Bij mobiel inloggen dat 'koppel aan dit ip' vinkje. Dat liet ik altijd aangevinkt maar dan kon ik na een paar minuten inactief zijn steeds opnieuw inloggen. Dus ook als ik niet snel genoeg typte op mobiel, post weg en opnieuw inloggen. Nu niet meerquote:
Leuke vogeltjes zijn dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah dat magische vinkje, ja die had ik al ontdekt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke vogeltjes zijn dat.![]()
Net bedacht een kat dat het slim was om vanaf de grond bovenop de kast te springen. Dikke vette faal.Ik had een setje van 3 kaarsjes (met glas) en een setje van 3 vaasjes. Nu heb ik 2 setjes van 2.
En is mijn thee koud.
Ik snap alleen echt echt ECHT niet dat ze hem niet door hebben laten gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw wat een sneu en mooi verhaal en een toffe jongen![]()
.
Aan het einde zat ik ook zoquote:
Hmmmm... zijn auditie vond ik beter. Zuiverder op de tonen. En ik neem aan dat alles wat in die ronde zit al steengoed is dus ik kan me voorstellen dat ze hem hierom wegsturen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap alleen echt echt ECHT niet dat ze hem niet door hebben laten gaan
Na dit onderstaande ptreden lag hij er uit en zat hij niet bij de beste 24.
Terwijl ik er gewoon kippenvel van krijg. Of ben ik bevooroordeeld door het sneue verhaal?
Zeg eens eerlijk, dit is toch gewoon heel goed gezongen?
Ah, wat lief.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
Hallo!![]()
![]()
![]()
Ik mag niet meer op mijn bank. Want pontificaal in het midden ligt een katerknul onder de deken.
En ik ben mijn eerste bento aan het maken!
Bentotopic # 11quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah, wat lief.![]()
Wat is BTW een bento?
Ga ik vanavond ook doen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
Hallo!![]()
![]()
![]()
Ik mag niet meer op mijn bank. Want pontificaal in het midden ligt een katerknul onder de deken.
En ik ben mijn eerste bento aan het maken!
Foto maken he? Ik heb nu twee vers gekookte scharreleitjes in vormpjes in de koelkast liggen.quote:
Oh echt? Die tweede maakte op mij veel meer indruk dan die eerstequote:Op dinsdag 19 april 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan het einde zat ik ook zo![]()
[..]
Hmmmm... zijn auditie vond ik beter. Zuiverder op de tonen. En ik neem aan dat alles wat in die ronde zit al steengoed is dus ik kan me voorstellen dat ze hem hierom wegsturen.
Kwestie van smaak en emotie.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt? Die tweede maakte op mij veel meer indruk dan die eerste![]()
En even heel plat gezegd misschien ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak en emotie.Hij kan knettergoed zingen, dat is duidelijk.
Ja hoewel ik geen koud ei lust, dus ik ga gevulde eitjes makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foto maken he? Ik heb nu twee vers gekookte scharreleitjes in vormpjes in de koelkast liggen.
Ik wilde het al niet zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En even heel plat gezegd misschien ...
Maar ook nog publiekslieveling om dat zielige verhaal. Check de youtube reacties.
Dus als ik programmamaker was geweest had hij er in elk geval veel langer in gezeten.
Mensen zijn ook eerder geneigd een single te kopen van iemand die ze iets gunnen, die ze sympathiek vinden. Dus commercieel gezien (wat klinkt dat akelig) vind ik het ook nog een stomme zet van ze
Ook lekker. Ik vind koud eitje heerlijk, snufje zout erbij en njam!quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoewel ik geen koud ei lust, dus ik ga gevulde eitjes maken
Absoluut, kijk dit maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen.
Maar ik denk dat hij - juist door zijn verhaal- wel terecht komt in de business. Genoeg mensen met geld die hem willen steunen, schat ik zo in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |