Done.quote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh nee he, 't is ook altijd wat. Kan iemand de in de TT 46 veranderen in 45?
Gedeelde pijn is halve pijnquote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
En dat moest je perse even met ons delen Muis?
Want nu heb ik m ook
Dat heb ik ook opeens, dat nieuwe delen van iets in mijn AT staan terwijl ik er niet in gepost/gevolgdknop heb.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
En dat moest je perse even met ons delen Muis?
Want nu heb ik m ook
Voor jou ja.quote:
Dat vind ik eigenlijk heul niet handigquote:Op maandag 18 april 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook opeens, dat nieuwe delen van iets in mijn AT staan terwijl ik er niet in gepost/gevolgdknop heb.
My sentiments exactlyquote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk heul niet handig
Die knoppies enzo zijn leuken dat je in een keer alle delen in een reeks kan zien. Maar als ik er niet ben hoef ik niet automatisch iets in mn AT. Wordt al snel een rotzooitje als je meerdere reeksen volgt denk ik
quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ook! Nou ja, ik had "Ik wil alles met je delen" van Maywood in mijn hoofd. Misschien is het dan toch een verbetering.
[..]
Voor jou ja.
Oh ja das waar ookquote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je niets wilt missen van ons. Degenen van wie je zoveel houdt
Dat past perfect op zo'n TROS-deuntje.quote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
EHE ES EF is je lust en je leven
EHE ES EF mag ik douze points geven?
Misschien 'stop volgen' klikken in reeks-topics voor je op vakantie gaat oid?quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dat vind ik eigenlijk heul niet handig
Die knoppies enzo zijn leuken dat je in een keer alle delen in een reeks kan zien. Maar als ik er niet ben hoef ik niet automatisch iets in mn AT. Wordt al snel een rotzooitje als je meerdere reeksen volgt denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |