abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95673411
Ik heb vaak de neiging om vrouwen die ook maar een beetje vriendelijk te doen, een beetje af te kraken of juist iets negatiefs zeggen. Ik vind maar geen manier om daar vanaf te komen, het is een automatisme geworden en daar wil ik van af!
  maandag 18 april 2011 @ 16:57:17 #77
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95673412
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hetzelfde dus als wij met seks doen.
BINGO!
Je moeder is een hamster
pi_95673552
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoals een flubberkut? :D
No
Dat zie ik niet zo, geen mensen die echt
veel problemen hebben met versieren en
contact leggen. Maar dat hoeft ook niet,
het gaat om versieren op latere leeftijd,
maar ik persoonlijk vind het dan niet zo
boeiend meer. ;) Het lijkt nu een verkapt
slowchat topic voor Singles of zo. Niet
problematiek waar je echt van denkt; zo
die heeft echt adviezen nodig.
Maar nogmaals, maakt niet uit. Dat de
verandering mij niet aanspreekt, betekent
verder niks.
Vind ik ook!

Als we niet leren versieren komen we in niemand zijn zwembroek. En het gaat wel over versieren op latere leeftijd maar een flubber kut?? Over welke leeftijd hebben jullie het??
  maandag 18 april 2011 @ 17:03:14 #79
118585 Crutch
pi_95673665
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef _pillow_ het volgende:
Ik heb vaak de neiging om vrouwen die ook maar een beetje vriendelijk te doen, een beetje af te kraken of juist iets negatiefs zeggen. Ik vind maar geen manier om daar vanaf te komen, het is een automatisme geworden en daar wil ik van af!
Huh, waarom doe je dat?
Je moeder is een hamster
pi_95673743
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 17:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

Huh, waarom doe je dat?
Weet ik het. Meestal weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen en dan flap ik er iets uit en dan denk ik echt van; kuuut.

Nouja, om een lang verhaal kort te houden, mensen approachen is prima, maar daaruitvloeiend gaat het in een negatieve spiraal.
  maandag 18 april 2011 @ 17:10:16 #81
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95673926
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Positiever ja, nuttig nee. Ik herken helemaal niemand meer. Als er een nieuw kliekje is gevormd maakt mij dat niet uit, maar ik heb geen drive om te posten op het moment. :P But you kids have fun!
Straw ik kan je niet missen hoor. Ik zit nog steeds over je na te denken en heb sterk het gevoel dat je (typisch vrouwelijk) bijzonder gevoelig ben voor sociale verwachtingen. Dat je 'akkefietjes' problematisch voor je zijn (zodat je niet goed in je vel zit) juist omdat je moeite hebt erboven te gaan staan. Je zou dus moeten leren om schijt te hebben aan wat anderen vinden. Hoe zie jij dat?
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 17:13:18 #82
118585 Crutch
pi_95674051
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:05 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Weet ik het. Meestal weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen en dan flap ik er iets uit en dan denk ik echt van; kuuut.

Nouja, om een lang verhaal kort te houden, mensen approachen is prima, maar daaruitvloeiend gaat het in een negatieve spiraal.
Hmm, als ik er iets uit flap dan corrigeer ik dat wel eens door te zeggen: "Oh, dat kwam er een beetje raar uit he?"
Kunnen de meesten wel om lachen. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 18 april 2011 @ 17:20:21 #83
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95674321
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoals een flubberkut? :D
No offense.

Dat zie ik niet zo, geen mensen die echt veel problemen hebben met versieren en contact leggen. Maar dat hoeft ook niet, het gaat om versieren op latere leeftijd, maar ik persoonlijk vind het dan niet zo boeiend meer. ;) Het lijkt nu een verkapt slowchat topic voor Singles of zo. Niet problematiek waar je echt van denkt; zo die heeft echt adviezen nodig.

Maar nogmaals, maakt niet uit. Dat de verandering mij niet aanspreekt, betekent verder niks.
Het is gewoon weer die dubbelheid van dit topic: twee stromingen. Het keert wel weer. Laat ze maar even kletsen over geslachtsorganen, zoals kinderen over poep praten ;)
The view from nowhere.
pi_95674411
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hmm, als ik er iets uit flap dan corrigeer ik dat wel eens door te zeggen: "Oh, dat kwam er een beetje raar uit he?"
Kunnen de meesten wel om lachen. :)
Ja, kijk. Als ik dan zulke dingen zeg, dan weet ik nog steeds niet wat ik ermee aanmoet. :')
  maandag 18 april 2011 @ 17:26:06 #85
118585 Crutch
pi_95674571
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ja, kijk. Als ik dan zulke dingen zeg, dan weet ik nog steeds niet wat ik ermee aanmoet. :')
Wat ik denk is dit:

Je bent bang dat je het gesprek niet gaande kunt houden en probeert te hard om leuk gevonden te worden.
Je moeder is een hamster
pi_95674824
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is gewoon weer die dubbelheid van dit topic: twee stromingen. Het keert wel weer. Laat ze maar even kletsen over geslachtsorganen, zoals kinderen over poep praten ;)
Vrij denigrerende opmerking vind ik eigenlijk.maar goed
pi_95674846
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat ik denk is dit:

Je bent bang dat je het gesprek niet gaande kunt houden en probeert te hard om leuk gevonden te worden.
Dat leuk gevonden worden is niet echt van toepassing. Meer inderdaad het gesprek gaande houden en ik krijg er een haastig gevoel bij, maar dat zal dan wel stress zijn. Enige tips om daarvan af te komen? Want gewoon praten zonder dat ik van de andere kant enige bijbedoelingen merk, is er dan geen probleem.
pi_95674946
Het flubberkuttenverhaal blijft wel lang doorgaan, maar in alle eerlijkheid heb ik dat liever hier , dan alle komkommer en kwel sommige hier posten of de onderlinge ruzies die komen.
Het is nu luchtiger en alle drama is er niet zo omheen, want in alle eerlijkheid ook met de meet waar ik niet bij ben uit eigen keuze word veel te voorzichtig gedaan wat ik ook al een beetje onzin vind.
Ok anderen hebben die problemen dat ze wat meer moeite met elkaar hebben maar om nu al zo te doen van ik kom niet want die en die komt want daar heb ik moeite mee.
Ik denk soms eerlijk gezegd dat het veel beter zou zijn als je niet krampachtig rekening met elkaar houd en sommige eens niet als sociaal project te zien om hun leven op de rit te krijgen.
  maandag 18 april 2011 @ 17:42:27 #89
118585 Crutch
pi_95675353
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
Het flubberkuttenverhaal blijft wel lang doorgaan, maar in alle eerlijkheid heb ik dat liever hier , dan alle komkommer en kwel sommige hier posten of de onderlinge ruzies die komen.
Het is nu luchtiger en alle drama is er niet zo omheen, want in alle eerlijkheid ook met de meet waar ik niet bij ben uit eigen keuze word veel te voorzichtig gedaan wat ik ook al een beetje onzin vind.
Ok anderen hebben die problemen dat ze wat meer moeite met elkaar hebben maar om nu al zo te doen van ik kom niet want die en die komt want daar heb ik moeite mee.
Ik denk soms eerlijk gezegd dat het veel beter zou zijn als je niet krampachtig rekening met elkaar houd en sommige eens niet als sociaal project te zien om hun leven op de rit te krijgen.
Exactemundo.

Dit is een topic voor versieren op latere leeftijd waarbij het natuurlijk met persoonlijke issues te maken kan hebben, maar niet alleen maar issues.
Je moeder is een hamster
pi_95675415
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Dat leuk gevonden worden is niet echt van toepassing. Meer inderdaad het gesprek gaande houden en ik krijg er een haastig gevoel bij, maar dat zal dan wel stress zijn. Enige tips om daarvan af te komen? Want gewoon praten zonder dat ik van de andere kant enige bijbedoelingen merk, is er dan geen probleem.
Vergeet niet dat een goed gesprek van twee kanten moet komen, hè. Je treft maar vaak genoeg iemand die het ook niet zo goed kan. Hoeft dus niet altijd aan jou te liggen. De één zal na een onhandige opmerking gniffelen en er een grap van maken, de ander zal beledigd zijn of stilvallen.

Zelfs al zeg je alleen maar leuke dingen, dan nog is het aan de tegenpartij om daar ook leuk op in te gaan, anders loopt het alsnog vast en denk jij dat je iets verkeerds hebt gedaan. Terwijl dat misschien helemaal niet zo is. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95675539
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vergeet niet dat een goed gesprek van twee kanten moet komen, hè. Je treft maar vaak genoeg iemand die het ook niet zo goed kan. Hoeft dus niet altijd aan jou te liggen. De één zal na een onhandige opmerking gniffelen en er een grap van maken, de ander zal beledigd zijn of stilvallen.

Zelfs al zeg je alleen maar leuke dingen, dan nog is het aan de tegenpartij om daar ook leuk op in te gaan, anders loopt het alsnog vast en denk jij dat je iets verkeerds hebt gedaan. Terwijl dat misschien helemaal niet zo is. :D
Inderdaad, als het klikt dan gaat zo'n gesprek doorgaans vanzelf. Maar die klik is er lang niet altijd en tja, dan houdt het gewoon op. :)
pi_95676010
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:

[..]

Welnee, hij bedoelt gewoon dat luchtig/ondeugend kletsen erbij hoort.
Het hoeft niet altijd zo serieus, dat is met versieren zo en met normale gesprekken zo en zelfs op een forum als Fok zo. :P
pi_95676215
aha ik vatte het nl exact andersom op
  maandag 18 april 2011 @ 18:01:33 #94
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95676224
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:

[..]

Er zijn een twee stromingen die niet goed bij elkaar passen in dit topic. Daarom kraken ze elkaar regelmatig af. Als de ene groep het naar zijn zin heeft, zit de andere groep te klagen en haken af en omgekeerd. Ik kan allebei, maar serieuzer vind ik intiemer. Dan leer ik de mensen echt kennen, naar mijn gevoel en gaat ook mijn hart meer open. Over kutjes, pennisen en poepen kletsen is prima. Maar dan heb je zo een eindeloze SC. Teveel SC heeft als nadeel dat het topic niet meer te volgen is voor mensen die niet 7/24 achter hun pc zitten. Zo krijg je niet mee wat mensen vertellen. Daarvoor zijn de SC topics bedoeld.
The view from nowhere.
  maandag 18 april 2011 @ 18:13:09 #95
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95676741
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ja, dat is stress. Het helpt natuurlijk als het veel doet. als je in een omgeving zit waar je voortdurend vrouwen om je heen hebt (bijvoorbeeld, tijdens een studie psychologie) dan raak je dat wel kwijt. Typiche mannen omgevingen (beta's) zijn in dit opzich niet gunstig. Hoe zit jou omgeving eruit?
The view from nowhere.
pi_95676744
Alright, dan draaien we het even terug naar een versiertip: Ondeugende grapjes maken kan, maar alleen als je merkt dat ze je echt leuk vindt. Als man zijnde, dan. Als vrouw zijnde denk ik dat je ermee moet oppassen, mannen vinden het doorgaans niet sierlijk dan wel goedkoop als je dat (te snel) doet.
pi_95676929
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, dat is stress. Het help natuurlijk als het veel doet. als je in een omgeving zit waar je voortdurend vrouwen om je heen hebt (bijvoorbeeld, tijdens een studie psychologie) dan raak je dat wel kwijt. Typiche mannen omgevingen (beta's) zijn in dit opzich niet gunstig. Hoe zit jou omgeving eruit?
Tsja, ik ben een geluidsman en een lichtnicht. Verder doe ik nog vrijwilligerswerk bij de lokale omroep als editor en radiotechnicus. Ik kom wel vrouwen tegen, maar zolang het maar zakelijk blijft is er geen probleem. Ik heb wel de eigenschap dat veel mensen met serieuze en diepe dingen komen, maar daar heb ik zelf vrij weinig aan. :')
pi_95677059
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alright, dan draaien we het even terug naar een versiertip: Ondeugende grapjes maken kan, maar alleen als je merkt dat ze je echt leuk vindt. Als man zijnde, dan. Als vrouw zijnde denk ik dat je ermee moet oppassen, mannen vinden het doorgaans niet sierlijk dan wel goedkoop als je dat (te snel) doet.
Ja, kijk. Dat is dus echt 1 van de problemen. Zulke dingen heb ik nooit echt nodig gehad, maar ik merk dat de tijden aardig zijn veranderd. Ik weet dan dus niet wat ik moet zeggen. :')
  maandag 18 april 2011 @ 18:24:44 #99
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95677278
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je te ver afwijkt van de sociale conventies in een vroeg stadium, dan vinden mensen je raar. Dat geldt niet alleen voor ondeugende grapjes, maar ook voor allerlei andere wildere uitspraken. Als een vrouwelijke MiLG openlijk zou laten blijken sociaal onhandig te zijn en daarover durft te praten, vind ik het leuk. Maar de meeste mensen haken af. Als je eenmaal intiem contact hebt kan alles als je dat allebei leuk vind. In heel onventionele kringen kan ook van alles en die openheid vind ik wel aantrekkelijk.
The view from nowhere.
pi_95677377
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als je te ver afwijkt van de sociale conventies in een vroeg stadium, dan vinden mensen je raar. Dat geldt niet alleen voor ondeugende grapjes, maar ook voor allerlei andere wildere uitspraken. Als een vrouwelijke MiLG openlijk zou laten blijken sociaal onhandig te zijn en daarover durft te praten, vind ik het leuk. Maar de meeste mensen haken af. Als je eenmaal intiem contact hebt kan alles als je dat allebei leuk vind. In heel onventionele kringen kan ook van alles en die openheid vind ik wel aantrekkelijk.
Wat is een MiLG?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')