Dat was ik die dat zeiquote:Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zit dat al vanzelf in de meeste zwembroeken? ik dacht eerst dat je bedoelde 2 zwembroeken over elkaar aan doen
quote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.
waar staat dat? bron aub
en wanneer pas je dat toe, ik heb nog nergens iets gelezen over een methode met openen met alleen een compliment.
Dus jij begint ieder gesprek met een vreemde meid op die manier? Geloof er geen kut van!quote:Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt meer als logica dan als een 'techniek'. Hoe ga je anders iemand aanspreken? Zeg je dan alleen maar hallo?
Met zo een netje aan de binnenkant wel, maar dan heb ik nog het idee dat als ik op de rand van het bad zit iedereen zo naar binnen kan kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was ik die dat zei
En hoe dat zit met de zwembroeken van tegenwoordig weet ik niet.
Misschien zijn ze al 2 in 1 te koop, geen idee.
MLIG, volgens mij bekijk jij het leven veel te methodisch. Stel je voor dat je een interviewer op straat bent, dan wil je ook iets van mensen weten. Op diezelfde manier wekken vrouwen ook om een bepaalde reden interesse. Stel dat ze een leuke bril op heeft. Dan stap je op d'r af en zeg je dat ze een leuke bril heeft. Vraag haar dan waar ze die vandaan heeft, of ze jou kan adviseren voor een bril (anything to make contact!) of iets vergelijkbaars.quote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.
waar staat dat? bron aub
en wanneer pas je dat toe, ik heb nog nergens iets gelezen over een methode met openen met alleen een compliment.
ik weet het ook niet. dus ik moet wel 2 zwembroeken over elkaar aan doen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was ik die dat zei
En hoe dat zit met de zwembroeken van tegenwoordig weet ik niet.
Misschien zijn ze al 2 in 1 te koop, geen idee.
Dat je voor jezelf niet kan bedenken wanneer je dat toe kan passenquote:Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
nog nooit van gehoord.
waar staat dat? bron aub
ja maar zonder voorbereiding van " waar komt die vandaan","waar kan je die vinden","kan je mij adviseren". is het gewoon een afc opener en dan sta je een beetje te wachten op dat zij maar op dat compliment terug-ingaat, of andere ioiquote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MLIG, volgens mij bekijk jij het leven veel te methodisch. Stel je voor dat je een interviewer op straat bent, dan wil je ook iets van mensen weten. Op diezelfde manier wekken vrouwen ook om een bepaalde reden interesse. Stel dat ze een leuke bril op heeft. Dan stap je op d'r af en zeg je dat ze een leuke bril heeft. Vraag haar dan waar ze die vandaan heeft, of ze jou kan adviseren voor een bril (anything to make contact!) of iets vergelijkbaars.
Op mij komt het over alsof je bij wijze van spreken een spiekbriefje zou willen maken. Als je met een willekeurig persoon zonder bijbedoelingen een gesprek kunt voeren, dan is dat ook toepasbaar op een vrouw.
Ik ken die methode niet. Ik begin meestal wel met een compliment, of iets wat me opvalt. Ik introduceer mij niet direct, maar volg het compliment op met een daaraan gerelateerde vraag. Als ze prettig antwoordt probeer ik me wel zo snel mogelijk voor te stellen en zie dan wel waar het schip strandt.quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dus jij begint ieder gesprek met een vreemde meid op die manier? Geloof er geen kut van!
kan ook.quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet het ook niet. dus ik moet wel 2 zwembroeken over elkaar aan doen?
Je kunt op tal van manieren openen, maar ik hoef jou daar volgens mij niks over te zeggen. Boks.quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken die methode niet. Ik begin meestal wel met een compliment, of iets wat me opvalt. Ik introduceer mij niet direct, maar volg het compliment op met een daaraan gerelateerde vraag. Als ze prettig antwoordt probeer ik me wel zo snel mogelijk voor te stellen en zie dan wel waar het schip strandt.
Ik ben echt geen held, maar sommige mensen maken het uit voor rocket science. Je kan het toch ook heel natuurlijk benaderen?
Natuurlijk moet je wel in je hoofd hebben waar je met iemand over wilt praten als ze je interesse heeft gewekt. Maar ik heb al eens eerder gezegd, er zijn heel veel dingen die je op kunnen vallen aan een vrouw als je haar even hebt bekeken. Kies er eentje uit waar je het gevoel van hebt dat je daarmee ook echt een gesprek aan kan knopen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar zonder voorbereiding van " waar komt die vandaan","waar kan je die vinden","kan je mij adviseren". is het gewoon een afc opener
Als je die als compliment bedoelt, dan boksquote:Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je kunt op tal van manieren openen, maar ik hoef jou daar volgens mij niks over te zeggen. Boks.
ja maar ik benader nooit mensen. ik ben een totale autist.quote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je wel in je hoofd hebben waar je met iemand over wilt praten als ze je interesse heeft gewekt. Maar ik heb al eens eerder gezegd, er zijn heel veel dingen die je op kunnen vallen aan een vrouw als je haar even hebt bekeken. Kies er eentje uit waar je het gevoel van hebt dat je daarmee ook echt een gesprek aan kan knopen.
Het is echt geen garantie voor succes, maar wel een garantie dat je niet keihard wordt afgewezen. Even een prettige woordenwisseling met een leuke vrouw is altijd leuk voor je zelfvertrouwen, ook al merk je dat ze niet fysiek in je geïnteresseerd is.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met zo een netje aan de binnenkant wel, maar dan heb ik nog het idee dat als ik op de rand van het bad zit iedereen zo naar binnen kan kijken
Lijkt me de veiligste optiequote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed, maar je aanpak vertoont wel wat autistische trekjes omdat ik je voortdurend om handleidingen of gemene delers zie vragen. Dat is helaas niet hoe de wereld van het interpersoonlijk contact werkt, dat drijft op spontaniteit. Dan kan het voor jou heel moeilijk zijn, dat begrijp ik.quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik benader nooit mensen. ik ben een totale autist.
ik ben altijd maar bezig met me eigen dingen, en wacht tot mensen op mij afkomen
ik zit nu met ook met wat pua en bodyrocking enzo soms ook te oefenen op kerels nu in daygame, om het approachen goed te krijgen.
Ga es naar het zwembad eerst: oefen eens en zie zwemmen niet als een opwindende activiteit. Als je dat lukt (en niet zo onzeker erover bent) ga dan naar het strand.quote:Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan nog zwemmen, want dat verleer je toch niet?quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ga es naar het zwembad eerst: oefen eens en zie zwemmen niet als een opwindende activiteit. Als je dat lukt (en niet zo onzeker erover bent) ga dan naar het strand.
ja maar iedereen is in onderkleding op het strand, en dan zijn er de blikken, en de ogen enzoquote:Ik ben onzeker over het strand geweest, maar dat ging er meer over omdat ik in het verleden een spekpens had LOL. Scheid het sexuele van het normale, en zie het strand als normaal. Dan komt het wel goed.
Wat bedoel je met daygame?quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zit nu met ook met wat pua , situatie/vraag openers en bodyrocking enzo soms ook te oefenen op kerels nu in daygame, om het approachen goed te krijgen.
maar dat is ook nog niet vaak gebeurd
overdag buiten het nachtleven van kroegen/bars/disco/cafe'squote:
En jij staart net zo goed naar hun, zonder speciale gedachten.quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar iedereen is in onderkleding op het strand, en dan zijn er de blikken, en de ogen enzo
Maar dat is het hem nu juist. Iederéén is in onderkleding. Er zijn áltijd mensen die er 100x slechter uit zien dan jijquote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan nog zwemmen, want dat verleer je toch niet?
[..]
ja maar iedereen is in onderkleding op het strand, en dan zijn er de blikken, en de ogen enzo
Ik heb er wel een vraag over. Kleine kinderee hebben vaak lol over het woordje poep. Ik kan me niet meer herrineren waarom. Is dat omdat de zinnelijkheid training je als kind nog vers ik het geheugen ligt?quote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef missyB het volgende:
[..]
wie praat er nou in godsnaam over poep????????????????????
Die blikken krijg je ook in het zwembad, vandaar dat ik het voorstel.quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan nog zwemmen, want dat verleer je toch niet?
[..]
Omdat het vies is. Vies = ondeugend. Da's nu nog steeds zo, toch. Alleen niet meer met poep. Enige uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb er wel een vraag over. Kleine kinderee hebben vaak lol over het woordje poep. Ik kan me niet meer herrineren waarom. Is dat omdat de zinnelijkheid training je als kind nog vers ik het geheugen ligt?
Hetzelfde dus als wij met seks doen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat het vies is. Vies = ondeugend. Da's nu nog steeds zo, toch. Alleen niet meer met poep. Enige uitzonderingen daargelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |