abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95671980
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zit dat al vanzelf in de meeste zwembroeken? ik dacht eerst dat je bedoelde 2 zwembroeken over elkaar aan doen :@
Dat was ik die dat zei ;)
En hoe dat zit met de zwembroeken van tegenwoordig weet ik niet. :@
Misschien zijn ze al 2 in 1 te koop, geen idee. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95671986
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nog nooit van gehoord.
waar staat dat? bron aub

en wanneer pas je dat toe, ik heb nog nergens iets gelezen over een methode met openen met alleen een compliment.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie dat toch echt meer als logica dan als een 'techniek'. Hoe ga je anders iemand aanspreken? Zeg je dan alleen maar hallo?
Dus jij begint ieder gesprek met een vreemde meid op die manier? Geloof er geen kut van!
pi_95672044
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Met zo een netje aan de binnenkant wel, maar dan heb ik nog het idee dat als ik op de rand van het bad zit iedereen zo naar binnen kan kijken
pi_95672064
quote:

[..]

nog nooit van gehoord.
waar staat dat? bron aub

en wanneer pas je dat toe, ik heb nog nergens iets gelezen over een methode met openen met alleen een compliment.
MLIG, volgens mij bekijk jij het leven veel te methodisch. Stel je voor dat je een interviewer op straat bent, dan wil je ook iets van mensen weten. Op diezelfde manier wekken vrouwen ook om een bepaalde reden interesse. Stel dat ze een leuke bril op heeft. Dan stap je op d'r af en zeg je dat ze een leuke bril heeft. Vraag haar dan waar ze die vandaan heeft, of ze jou kan adviseren voor een bril (anything to make contact!) of iets vergelijkbaars.

Op mij komt het over alsof je bij wijze van spreken een spiekbriefje zou willen maken. Als je met een willekeurig persoon zonder bijbedoelingen een gesprek kunt voeren, dan is dat ook toepasbaar op een vrouw.
  maandag 18 april 2011 @ 16:25:56 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95672089
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

ik weet het ook niet. dus ik moet wel 2 zwembroeken over elkaar aan doen?
  maandag 18 april 2011 @ 16:27:00 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95672131
quote:
nog nooit van gehoord.
waar staat dat? bron aub

Dat je voor jezelf niet kan bedenken wanneer je dat toe kan passen |:(

Wat denk je van dat je gewoon een leuke meid spot die je aan wil spreken Einstein?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 18 april 2011 @ 16:27:29 #57
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95672158
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

MLIG, volgens mij bekijk jij het leven veel te methodisch. Stel je voor dat je een interviewer op straat bent, dan wil je ook iets van mensen weten. Op diezelfde manier wekken vrouwen ook om een bepaalde reden interesse. Stel dat ze een leuke bril op heeft. Dan stap je op d'r af en zeg je dat ze een leuke bril heeft. Vraag haar dan waar ze die vandaan heeft, of ze jou kan adviseren voor een bril (anything to make contact!) of iets vergelijkbaars.

Op mij komt het over alsof je bij wijze van spreken een spiekbriefje zou willen maken. Als je met een willekeurig persoon zonder bijbedoelingen een gesprek kunt voeren, dan is dat ook toepasbaar op een vrouw.
ja maar zonder voorbereiding van " waar komt die vandaan","waar kan je die vinden","kan je mij adviseren". is het gewoon een afc opener en dan sta je een beetje te wachten op dat zij maar op dat compliment terug-ingaat, of andere ioi

maar oke, het is dus compliment-introduction-question vlak achter elkaar als opener. niet compliment geven , en dan gaan wachten en dan pas introduction gaan doen
pi_95672170
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Dus jij begint ieder gesprek met een vreemde meid op die manier? Geloof er geen kut van!
Ik ken die methode niet. Ik begin meestal wel met een compliment, of iets wat me opvalt. Ik introduceer mij niet direct, maar volg het compliment op met een daaraan gerelateerde vraag. Als ze prettig antwoordt probeer ik me wel zo snel mogelijk voor te stellen en zie dan wel waar het schip strandt.

Ik ben echt geen held, maar sommige mensen maken het uit voor rocket science. Je kan het toch ook heel natuurlijk benaderen?
pi_95672216
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan ook.
een speedootje eronder en een wijdere korte zwembroek er over aan.
Die met een net binnenbroekje zijn ook prima hoor.
pi_95672233
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ken die methode niet. Ik begin meestal wel met een compliment, of iets wat me opvalt. Ik introduceer mij niet direct, maar volg het compliment op met een daaraan gerelateerde vraag. Als ze prettig antwoordt probeer ik me wel zo snel mogelijk voor te stellen en zie dan wel waar het schip strandt.

Ik ben echt geen held, maar sommige mensen maken het uit voor rocket science. Je kan het toch ook heel natuurlijk benaderen?
Je kunt op tal van manieren openen, maar ik hoef jou daar volgens mij niks over te zeggen. Boks.
pi_95672283
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar zonder voorbereiding van " waar komt die vandaan","waar kan je die vinden","kan je mij adviseren". is het gewoon een afc opener
Natuurlijk moet je wel in je hoofd hebben waar je met iemand over wilt praten als ze je interesse heeft gewekt. Maar ik heb al eens eerder gezegd, er zijn heel veel dingen die je op kunnen vallen aan een vrouw als je haar even hebt bekeken. Kies er eentje uit waar je het gevoel van hebt dat je daarmee ook echt een gesprek aan kan knopen.

Het is echt geen garantie voor succes, maar wel een garantie dat je niet keihard wordt afgewezen. Even een prettige woordenwisseling met een leuke vrouw is altijd leuk voor je zelfvertrouwen, ook al merk je dat ze niet fysiek in je geïnteresseerd is.
pi_95672362
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je kunt op tal van manieren openen, maar ik hoef jou daar volgens mij niks over te zeggen. Boks.
Als je die als compliment bedoelt, dan boks :)

Ik sta natuurlijk wel altijd open voor suggesties, maar ik ben inderdaad van mening dat ik mijzelf wel kan redden en dat ik wel nieuwe manieren weet te vinden. Gotta improvise!
  maandag 18 april 2011 @ 16:32:58 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95672383
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je wel in je hoofd hebben waar je met iemand over wilt praten als ze je interesse heeft gewekt. Maar ik heb al eens eerder gezegd, er zijn heel veel dingen die je op kunnen vallen aan een vrouw als je haar even hebt bekeken. Kies er eentje uit waar je het gevoel van hebt dat je daarmee ook echt een gesprek aan kan knopen.

Het is echt geen garantie voor succes, maar wel een garantie dat je niet keihard wordt afgewezen. Even een prettige woordenwisseling met een leuke vrouw is altijd leuk voor je zelfvertrouwen, ook al merk je dat ze niet fysiek in je geïnteresseerd is.
ja maar ik benader nooit mensen. ik ben een totale autist.
ik ben altijd maar bezig met me eigen dingen, en doe nooit wat behalve als mensen op mij afkomen.

ik zit nu met ook met wat pua , situatie/vraag openers en bodyrocking enzo soms ook te oefenen op kerels nu in daygame, om het approachen goed te krijgen.
maar dat is ook nog niet vaak gebeurd
pi_95672396
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2011 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Met zo een netje aan de binnenkant wel, maar dan heb ik nog het idee dat als ik op de rand van het bad zit iedereen zo naar binnen kan kijken
Dat weet ik wel zeker. :')
quote:

[..]

Lijkt me de veiligste optie :Y
pi_95672539
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ik benader nooit mensen. ik ben een totale autist.
ik ben altijd maar bezig met me eigen dingen, en wacht tot mensen op mij afkomen

ik zit nu met ook met wat pua en bodyrocking enzo soms ook te oefenen op kerels nu in daygame, om het approachen goed te krijgen.
Ik ken je niet goed, maar je aanpak vertoont wel wat autistische trekjes omdat ik je voortdurend om handleidingen of gemene delers zie vragen. Dat is helaas niet hoe de wereld van het interpersoonlijk contact werkt, dat drijft op spontaniteit. Dan kan het voor jou heel moeilijk zijn, dat begrijp ik.

Je kan heel goed een pua-techniek toepassen om een gesprek op gang te krijgen, maar het gesprek voeren is wat het belangrijkst is. Hoe is je houding? Hoe is je instelling? Als je teveel vasthoudt aan technieken dan kan ik me voorstellen dat je dichtklapt als de trukendoos leeg is. Dan komt het aan op people skills. Als je dus iets wil verbeteren dan zou ik proberen om daar aan te werken. Dat komt ook van pas in de rest van het dagelijks leven.
pi_95672566
quote:

[..]

Ga es naar het zwembad eerst: oefen eens en zie zwemmen niet als een opwindende activiteit. Als je dat lukt (en niet zo onzeker erover bent) ga dan naar het strand.

Ik ben onzeker over het strand geweest, maar dat ging er meer over omdat ik in het verleden een spekpens had LOL. Scheid het sexuele van het normale, en zie het strand als normaal. Dan komt het wel goed.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 18 april 2011 @ 16:39:20 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95672647
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ga es naar het zwembad eerst: oefen eens en zie zwemmen niet als een opwindende activiteit. Als je dat lukt (en niet zo onzeker erover bent) ga dan naar het strand.
ik kan nog zwemmen, want dat verleer je toch niet?
quote:
Ik ben onzeker over het strand geweest, maar dat ging er meer over omdat ik in het verleden een spekpens had LOL. Scheid het sexuele van het normale, en zie het strand als normaal. Dan komt het wel goed.
ja maar iedereen is in onderkleding op het strand, en dan zijn er de blikken, en de ogen enzo
pi_95672658
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
ik zit nu met ook met wat pua , situatie/vraag openers en bodyrocking enzo soms ook te oefenen op kerels nu in daygame, om het approachen goed te krijgen.
maar dat is ook nog niet vaak gebeurd
Wat bedoel je met daygame?
  maandag 18 april 2011 @ 16:40:10 #69
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95672679
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Wat bedoel je met daygame?
overdag buiten het nachtleven van kroegen/bars/disco/cafe's

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-04-2011 16:48:58 ]
pi_95672816
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

ja maar iedereen is in onderkleding op het strand, en dan zijn er de blikken, en de ogen enzo
En jij staart net zo goed naar hun, zonder speciale gedachten. :)
pi_95672999
quote:

[..]

[..]

Maar dat is het hem nu juist. Iederéén is in onderkleding. Er zijn áltijd mensen die er 100x slechter uit zien dan jij :D
  maandag 18 april 2011 @ 16:50:58 #72
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95673159
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef missyB het volgende:

[..]

wie praat er nou in godsnaam over poep????????????????????
Ik heb er wel een vraag over. Kleine kinderee hebben vaak lol over het woordje poep. Ik kan me niet meer herrineren waarom. Is dat omdat de zinnelijkheid training je als kind nog vers ik het geheugen ligt?
The view from nowhere.
pi_95673178
quote:

[..]

[..]

Die blikken krijg je ook in het zwembad, vandaar dat ik het voorstel.

En trouwens: in plaats van je druk te maken wie er eventueel wel niet naar jouw zou kijken (hint: minder mensen dan je denkt), kijk eens goed om je heen. Zie die Duitser met zijn te dikke pens de kids roepen. Die uitgezakte en te vaak in de zon gelegen oma met rimpels van 10 centimeter diep. Dat lekkere ding even verderop die je aankijkt en glimlacht. De twee oudjes met een hondje die heen en weer lopen in volle winterkleding.

Wat ik bedoel te zeggen is: Als jij om je heen kijkt, kijkt er niemand naar jouw. Als jij in elkaar kruipt dan "kijken" ze wel --> en met kijken bedoel ik alleen dat het zo voelt!. Probeer te ontspannen!!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95673215
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb er wel een vraag over. Kleine kinderee hebben vaak lol over het woordje poep. Ik kan me niet meer herrineren waarom. Is dat omdat de zinnelijkheid training je als kind nog vers ik het geheugen ligt?
Omdat het vies is. Vies = ondeugend. Da's nu nog steeds zo, toch. Alleen niet meer met poep. Enige uitzonderingen daargelaten. _O-
  maandag 18 april 2011 @ 16:56:58 #75
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95673399
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Omdat het vies is. Vies = ondeugend. Da's nu nog steeds zo, toch. Alleen niet meer met poep. Enige uitzonderingen daargelaten. _O-
Hetzelfde dus als wij met seks doen.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')