abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95712986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een moeilijke vraag. Ik zou wegrennen als iemand me dat vroeg.

Je denkt nogal moeilijk, misschien omdat je naar eigen zeggen zo'n 30x verhuist ben, dus dat je niet weet welk antwoord je moet geven zonder je problematiek naar boven te halen.

Makkelijke oplossing: Stippel op voorhand een antwoord uit, je komt gewoon uit Papenbroeke, gebruik dat standaard ook al is het niet 100% waar. Lekker boeiend.
Precies, want het is eigenlijk een koeitjes en kalfjes vraag. Ik zeg altijd dat ik oorspronkelijk uit Limburg kom, dan heb ik meestal een reactie van de andere kant of ik gooi er wat zelfspot tegenaan. :)
pi_95713009
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef lipper het volgende:
En het spijt me maar jullie hebben ook niet op zitten letten hoor. Die dingen heb ik al meerdere keren gezegd.
Ja, sorry man, ik heb mijn notitieblokje vergeten mee te nemen. ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:16:14 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95715148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef lipper het volgende:
Ja maar het probleem is dat ik op de simpele vraag: waar kom je vandaan, ik geen flauw idee wat ik zeggen moet. En het is echt niet dat ik me problemen aan Jan en alleman vertel. Er is juist niemand die ergens van weet. Ik snap heel goed wat jullie bedoelen, maar dat doe ik nou juist niet.
Het zijn de simpele gesprekken waar ik op stuk loop.
Waarom zit je in mijn reactie enters toe te voegen?

Verder: als je geen antwoord kunt geven op simpele vragen als "waar kom je dan vandaan" bedenk dan gewoon vooraf een in grote lijnen algemeen verhaal. Of geef gewoon een kort antwoord en stel een wedervraag.

Meid: "Waar kom je vandaan?"
Jij: "Ik kom uit het zuiden van limboland, kun je het horen?"
Zij: "Nee, nou, misschien een beetje"
Jij: "En jij, ik gok zo op Groningen, correct?"

Echt, hoe moeilijk is het... |:(
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95715976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom zit je in mijn reactie enters toe te voegen?

Verder: als je geen antwoord kunt geven op simpele vragen als "waar kom je dan vandaan" bedenk dan gewoon vooraf een in grote lijnen algemeen verhaal. Of
geef gewoon een kort antwoord en stel
een wedervraag.
Meid: "Waar kom je vandaan?"
Jij: "Ik kom uit het zuiden van limboland, kun je het horen?"
Zij: "Nee, nou, misschien een beetje"
Jij: "En jij, ik gok zo op Groningen, correct?"

Echt, hoe moeilijk is het... |:(
Je gaat jezelf helemaal klemlullen dan. En als je iets vergeet heb je gelogen. Zo simpel is het nou dus echt niet.
En ik wil gewoon eerlijk zijn.
pi_95716051
Het is nu net alsof jullie beetje sociaal gestoord zijn. Mensen vragen meestal door hoor als je iemand wil leren kennen.
pi_95716082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef lipper het volgende:
Het is nu net alsof jullie beetje sociaal gestoord zijn. Mensen vragen meestal door hoor als je iemand wil leren kennen.
Aanname. Dit weet jij niet tot je het gaat proberen.

EDIT: Ben een beetje kort door de bocht, maar mensen vragen niet heel ver door. Hooguit tot de plaatsnaam. Als je uit dezelfde plaats komt willen ze ook nog de straat weten. En klemlullen gebeurt alleen als je niet kunt improviseren.
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:40:09 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95716148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef lipper het volgende:
Je gaat jezelf helemaal klemlullen dan. En als je iets vergeet heb je gelogen. Zo simpel is het nou dus echt niet.
Eerlijk zijn betekent niet dat je alles hoeft te vertellen. Sommige dingen, zoals dat je in een internaat gezeten hebt ofzo, zijn gewoon persoonlijk. Als iemand doorvraagt zeg je gewoon dat je daar en daar op school gezeten hebt.

quote:
Tuurlijk joh. Omdat wij geen moeite hebben een enorm basic koetjes en kalfjes gesprek te hebben zijn WIJ sociaal gestoord :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95716270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:36 schreef lipper het volgende:

[..]

Dan zeg je waar je geboren bent maar dat je daarna vaak bent verhuisd. Klaar.

Zo interessant is het niet waar je vandaan komt, denk niet dat men daar zóveel over gaat vragen. Tenzij je in het buitenland geboren en getogen bent.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:05:57 #259
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95717401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zeg je waar je geboren bent maar dat je daarna vaak bent verhuisd. Klaar.

Zo interessant is het niet waar je vandaan komt, denk niet dat men daar zóveel over gaat vragen. Tenzij je in het buitenland geboren en getogen bent.
Da's een goeie! Zeg je gewoon iets onverstaanbaars en brabbel je erachteraan: "Aai doont spiek Dutsj." Laten ze je wél met rust :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95717795
quote:
Ja maar je kan ook je eigen tempo kiezen waarin ze wat verteld. Als ze dieper doorvragen kun je ook gewoon zeggen dat is persoonlijk wil ik het niet over hebben.
En verder vind ik best dat je wat aardiger naar ons mag reageren.
pi_95717958
Mensen, nu is het de tijd om te versieren. Echt waar.. Ga op een terrasje zitten en dan gaat het (waarschijnlijk) wel vanzelf. Ik kom net terug uit de stad en weetje hoeveel contact ik heb gehad met vreemden. Gewoon erop uit gaan dus.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:29:43 #262
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95718542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Mensen, nu is het de tijd om te versieren. Echt waar.. Ga op een terrasje zitten en dan gaat het (waarschijnlijk) wel vanzelf. Ik kom net terug uit de stad en weetje hoeveel contact ik heb gehad met vreemden. Gewoon erop uit gaan dus.
Do tell! c_/
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95719990
quote:
Wie gaat er nu doorvragen naar aanleiding van een geboorteplaats, sodemieter toch op. :')
Misschien dat je een 'ohhh ik was daar vorig jaar nog'' om je kiezen krijgt, maar dat soort dingen wuif je toch gewoon weg met standaard antwoorden.
Ron Paul 2012
pi_95720383
quote:
Dus je komt daar aan, gaat aan een tafeltje zitten met wat drinken, en dan blijf je daar een half uur zitten :?

Leuk :')
Children of the night. What music they make.
pi_95720951
quote:
Jij woont zeker in Pleasantville ofzo :')

Een opener die het vaker goed doet: Jij ziet er interessant uit...
pi_95721053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus je komt daar aan, gaat aan een tafeltje zitten met wat drinken, en dan blijf je daar een half uur zitten :?

nee je moet een tafeltje zoeken nabij wat meisjes die er zitten, en dan bodyrock je er langs alsof er weinig ruimte is

bv hier worden sets uitgelegd

http://www.puagathering.com/forums/f3/how-do-you-open-4-set-750/

dan ga je zitten. dan maken ze hoogstwaarschijnlijk oogcontact met je even en dat is je W.O om een beetje te lachen naar ze.

je kan dan de menukaart pakken om weer wat bezig te lijken of je pakt je gsm en gaat wat lopen spelen ermee.

dan kunnen er 2 dingen gebeuren:

1. je zit nu in een set met haar als ze oogcontact houdt, dan hou je haar nog wat weg en haal je even wat DHVs naar boven tijdens een take-away terwijl je je ogen afhoudt. nu gaat ze denken ''wow hij is wel zeker van zichzelf'' en ze ziet je goede kanten, bv je haar

gebeurt. niet vaak!

2. het is een exit want ze maakt geen verder oogcontact en praat weer verder met haar vriendin oid. dan moet je game een stap hoger want dan hebben ze een aggressieve aanpak nodig. dat je ze iets gaat vragen misschien

bij stap 2 kan je een wingman meenemen

http://nypuas.livejournal.com/2142.html hieer is goede uitleg

ik heb een eigen theorie van wingmen, dat ze niet alleen een set kunnen breken door iemand voor jou te isoleren, maar je kan ook je sociale DHV oppoetsen met een wingman, bv dat hij langsloopt en net doet alsof hij jou kent.

en dan praten over zaken. ik zou dat wel doen maar ik leef in een sociaal isolement dus sjah

ik merk zelf wel dat ik verbeter maar stap 2 is nog onmogelijk. dan heb ik wel een vraag in mn hoofd want dat bereid ik altijd voor maar dan geven ze een antwoord waar ik niet op heb geanticipeerd en dan is het gewoon paniek

quote:
Do tell! c_/
voor vrouwen is het makkelijker om aan terras te zitten

edit snelle tip je kan nu een zonnebril dragen dat maskert al je onzekerhedne in je ogen
Ron Paul 2012
pi_95721340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

nee je moet een tafeltje zoeken nabij wat meisjes die er zitten, en dan bodyrock je er langs alsof er weinig ruimte is

dan ga je zitten. dan maken ze hoogstwaarschijnlijk oogcontact met je even en dat is je W.O om een beetje te lachen naar ze.

je kan dan de menukaart pakken om weer wat bezig te lijken of je pakt je gsm en gaat wat lopen spelen ermee.

1. je zit nu in een set met haar als ze oogcontact houdt, dan hou je haar nog wat weg en haal je even wat DHVs naar boven tijdens een take-away terwijl je je ogen afhoudt. nu gaat ze denken ''wow hij is wel zeker van zichzelf'' en ze ziet je goede kanten, bv je haar

gebeurt. niet vaak!

2. het is een exit want ze maakt geen verder oogcontact en praat weer verder met haar vriendin oid. dan moet je game een stap hoger want dan hebben ze een aggressieve aanpak nodig. dat je ze iets gaat vragen misschien

ik heb een eigen theorie van wingmen, dat ze niet alleen een set kunnen breken door iemand voor jou te isoleren, maar je kan ook je sociale DHV oppoetsen met een wingman, bv dat hij langsloopt en net doet alsof hij jou kent.

en dan praten over zaken. ik zou dat wel doen maar ik leef in een sociaal isolement dus sjah

ik merk zelf wel dat ik verbeter maar stap 2 is nog onmogelijk. dan heb ik wel een vraag in mn hoofd want dat bereid ik altijd voor maar dan geven ze een antwoord waar ik niet op heb geanticipeerd en dan is het gewoon paniek

[..]

edit snelle tip je kan nu een zonnebril dragen dat maskert al je onzekerhedne in je ogen
Op een terras wil je toch oogcontact kunnen maken. De zonnebril is bij mij op een ander manier een hulpmiddel. Ik kijk een meisje aan, wacht tot ze het ziet en omdat ik een zonnebril op heb zal ze nooit zeker weten dat ik echt naar haar kijk. Wat ik dan doe is haar aan blijven kijken en m'n zonnebril van m'n neus halen. Charming much!
pi_95721545
Supersoep aka MLiG _O-
pi_95721766
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

gebeurt. niet vaak!

[..]

Mylifeisgrey?
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:41:13 #270
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95721990
Ik snap dit niet. Supersoep is MLIG?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95721999
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Jij woont zeker in Pleasantville ofzo :')

Een opener die het vaker goed doet: Jij ziet er interessant uit...
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt toch :P Je moet er wel voor openstaan. Maar misschien doe ik er wel te makkelijk over, zo ging 't iig bij mij. Toch denk ik dat je het eens moet proberen, met vrienden een terrasje pakken en dan zie je wel verder.
pi_95722119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt toch :P Je moet er wel voor openstaan. Maar misschien doe ik er wel te makkelijk over, zo ging 't iig bij mij. Toch denk ik dat je het eens moet proberen, met vrienden een terrasje pakken en dan zie je wel verder.
Dat. Terrasjes zijn plekken waar je specifiek met bepaalde mensen heen gaat om te babbelen en van het weer te genieten. Als een eenling dan ineens contact gaat maken dan wordt dat vaak wel vreemd gevonden. Als je in een groepje zit niet, want dan wek je de indruk dat je er om dezelfde reden bent gaan zitten als zij.
pi_95722383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Of hij wilde een grapje maken...maar daarvoor is de tekst wel heel goed...
pi_95722408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Kut. M'n kloonaccount is ontdekt. Nou ja het was leuk zolang het duurde. Sorry. Weinig nut om het nog langer vol te houden.
Ron Paul 2012
pi_95722474
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kut. M'n kloonaccount is ontdekt. Nou ja het was leuk zolang het duurde. Sorry. Weinig nut om het nog langer vol te houden.
Echt waar? Ik vind het namelijk wel héél erg veel op elkaar lijken ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')