jaquote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Verity het volgende:
Vallen bij jullie de streams ook weer uit?
Nee serieus, hier zou ik niet mee spotten hoor met een hersenschudding ofzo.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze vraagt vast niet om een dokter, anders denken de mensen daar (regie en kijkers thuis) dat ze piept.
Schedelbasisfractuur, meteen naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 18 april 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
op haar achterhoofd gevallen, goede smak gemaakt.
Erg dat er opmerkingen als deze worden geplaatst, !!!!quote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Schedelbasisfractuur, meteen naar het ziekenhuis.
Krijgt ze vast geld van de verzekering, heeft ze toch haar zin
Bekommeren de andere bewoners zich een beetje om haar? (heb hier heel weinig streams)quote:Op maandag 18 april 2011 16:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee serieus, hier zou ik niet mee spotten hoor met een hersenschudding ofzo.
Denk dat ze t effe moet aankijken en anders toch moeten aanbellen
Ja, ze gaan haar ieder uur wakker maken.quote:Op maandag 18 april 2011 16:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bekommeren de andere bewoners zich een beetje om haar? (heb hier heel weinig streams)
Jaa ze zei zelf laat me maar even flip wil der om het uur wakker makenquote:Op maandag 18 april 2011 16:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Bekommeren de andere bewoners zich een beetje om haar? (heb hier heel weinig streams)
Hoor net Sharon vragen of het gaat en de andere ongetwijfeld ook wel.quote:Op maandag 18 april 2011 16:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
oke dan.quote:Op maandag 18 april 2011 16:10 schreef Sonera het volgende:
[..]
Jaa ze zei zelf laat me maar even flip wil der om het uur wakker maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |