Dat heeft hij afgelopen zaterdag dus niet gedaan.quote:Op maandag 18 april 2011 15:33 schreef paddy het volgende:
Wat ik mij afvraag; Servio weet wel het geheim van Karim (vertellen ze iedereen wanneer ze eruit komen) Ik vraag mij af of hij zichzelf niet gaat verkletsen bij een zuipfeest
Ik denk dat Servio vandaag of morgen alweer weggaat uit SST, dus zover zal het niet meer komen verwacht ikquote:Op maandag 18 april 2011 15:33 schreef paddy het volgende:
Wat ik mij afvraag; Servio weet wel het geheim van Karim (vertellen ze iedereen wanneer ze eruit komen) Ik vraag mij af of hij zichzelf niet gaat verkletsen bij een zuipfeest
Vind je dat niet een klein beetje overdreven? Denk je echt dat als sharon (of wie dan ook) slecht met dat beest omging, de redactie niet in zou grijpen?quote:Op maandag 18 april 2011 15:31 schreef suksan het volgende:
zo heb toch maar weer even een mail gestuurd ivm secredo... vind het zoooooooooo zielig en ik moet er te lang naar kijken.. en sharon is al geen favorietje van me... en hoe ze nu met die hond doe is helemaal te erg
nee ik vind het niet overdreven... maar dat is mijn meningquote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je dat niet een klein beetje overdreven? Denk je echt dat als sharon (of wie dan ook) slecht met dat beest omging, de redactie niet in zou grijpen?
als de redactie wist hoe je met hondjes moet omgaan hadden ze de bewoners wel ff de kamer ingeroepen om uitleg te geven daaroverquote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je dat niet een klein beetje overdreven? Denk je echt dat als sharon (of wie dan ook) slecht met dat beest omging, de redactie niet in zou grijpen?
Ze hebben een vodje papier daarover gekregenquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als de redactie wist hoe je met hondjes moet omgaan hadden ze de bewoners wel ff de kamer ingeroepen om uitleg te geven daarover
je bent wel gek op gapen he.....quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
voor het geval jullie dat missen
Die voegt echt niks toe!!quote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
kan niet veel zinnigs op gestaan hebben :Squote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze hebben een vodje papier daarover gekregen
ownooooesquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
ja en zelfs dat begrepen ze niet.. hond niet in het zwembad.. en wat doen ze.. hondje in het zwembad helpenquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze hebben een vodje papier daarover gekregen
Pup moet 3 keer per dag eten, 2 handjes...pup is nog niet zindelijk dat soort geleuter.quote:Op maandag 18 april 2011 15:37 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kan niet veel zinnigs op gestaan hebben :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |