Ik ben liefquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bedoel nu, sinds je er last van hebt
Doe eens lief
Wantquote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey als je dat maar niet als optie vertelt aan Ramon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kwart voor tien, me dunkt heb je lang genoeg doorgewerktquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WantZijn haar
Mag-ie mee doen wat-ie wil
Dat mag hij helemaal niet zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
jawel, vooral pure chocola. maakt je happy en vermindert stress... dus eet smakelijkquote:
pilates met een dvd?quote:Op maandag 18 april 2011 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Thuis. Moe. Toch nog ff Pilatessen. Dan slapen en morgen weer zagen.
Kusjes aan iedereen en een aai over de blonde manen van TAV![]()
Omda'k gvd een diploma wilquote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pilates met een dvd?
waarom werk je tot zo laat?
Ies koeltoer, magge niet zegguh!quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met die straattaal jonguh![]()
Jongen in Spoorloos, geadopteerde braziliaan (als baby), adoptievader spreekt gewoon ABN, jongen heeft marok haar, marok oorbellen en bijbehorend accent
Ik denk dat dit tot een grotere rel gaat leiden trouwens:quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
nog even een nieuwtje (misschien) over het schiet'incident'. collega werd die dag gebeld door de man van de doodgeschoten vrouw van de damesmodezaak. aan de signalementen van de dader dachten ze eerst dat het haar zoon was die de dader wasdie was niet helemaal 100 en woont in A'dam.
ik vertelde laatst over die man uit A'dam die in camouflagepak verwart mensen ging dreigen met herhaling.... juist, hij was het
mafkees... braziliaan en dan marokkaans accent/uiterlijk..hmm..quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met die straattaal jonguh![]()
Jongen in Spoorloos, geadopteerde braziliaan (als baby), adoptievader spreekt gewoon ABN, jongen heeft marok haar, marok oorbellen en bijbehorend accent
maar ben je dan 's avonds nog met stage bezig of met schoolopdrachten?quote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omda'k gvd een diploma wilEn benieuwd ben naar de resultaten van mijn onderzoek.
En ja, DVD. ff opstarten
Dat is toch gewoon straattaal van de jeugd om met zo'n accent te praten, jonguh.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
mafkees... braziliaan en dan marokkaans accent/uiterlijk..hmm..
Nouja, je bent 10 maanden met onderzoek bezig, en stapje voor stapje ga je vooruit. Er is altijd data wat je kunt analyseren. Soms ben je met een stukje programmeren bezig en dan wil iets niet lukken, dan ga je gewoon door.quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ben je dan 's avonds nog met stage bezig of met schoolopdrachten?
succes met de elastiekoefeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |