Ja, dat is dus ook een beetje waar ik tegenaan hik. Hoop dat niet ik precies lastig met die trap uitkomt, omdat het anders nogal pielen wordt. Het is waarschijnlijk pas over een maand, dus kan er nog even over nadenkenquote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef Robin__ het volgende:
Even uitmeten of je niet met een heel rottig puntje uitkomt bij het trapje als je vanaf een bepaalde kant begint (bv een strookje van 1 bij 10 cm wat uit moet blijven steken) Buiten dat is het allemaal niet zo spannend, goed aftekenen.
Ik zou ze dus ===== leggen in bovenstaande tekening,quote:Op maandag 18 april 2011 14:37 schreef RanTheMan het volgende:
niet in de breedte leggen (dus boven nar beneden)
mar zoals eerder gezegd met het licht mee, begin dan onderin je tekening en werk naar boven.
Meet de max breedte van je kamer, trek hier 2cm van af, deel dit getal door de breedte van je plank (misschien 19,2cm O.i.d.) houd je iets over van x,,2 dan is het wel te doen, daar onder wordt het iets lasteriger, voorkom in ieder geval waarden onder x,1 want dan moet je erg goed zijn
Dat dus... dus vanaf raam de kamer in zeg maar...dus vaak in de lengte.quote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Als stelregel altijd met het licht mee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |