SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Wtf is dat? Een sportbh of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja verdomme nou zit ik hier op mijn werk, en jij thuis, terwijl ik ZO geil ben geworden, van de aah-bra....quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
Dat is ZO geil, dat moest in een spoiler, zo NSFW is het.
Als ik er een bestel krijg ik er NU een gratis bij!quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja verdomme nou zit ik hier op mijn werk, en jij thuis, terwijl ik ZO geil ben geworden, van de aah-bra....
Ik zeg doen!quote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Als ik er een bestel krijg ik er NU een gratis bij!
Echt ontzettend geil inderdaad.. Ik heb ze in alle kleuren, want meerdere over elkaar staat ook leuk!quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
Dat is ZO geil, dat moest in een spoiler, zo NSFW is het.
Als ze zo oud is, daten wij niet meerquote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, dat was mijn punt dus ook, wie draagt zoiets nou?
Misschien de 83-jarige date van Peu?
Lekker boeiend, ik zit hier godverdomme met blauwe ballen....quote:Op maandag 18 april 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik er een bestel krijg ik er NU een gratis bij!
Je vriendin dumpen als ze te oud isquote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze zo oud is, daten wij niet meer![]()
En zij draait hele mooi setjes
Ik vraag me af wanneer de aahh-lange-onderbroek uitkomt.quote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt ontzettend geil inderdaad.. Ik heb ze in alle kleuren, want meerdere over elkaar staat ook leuk!
Ik ga er van uit tegen die tijd getrouwd te zijnquote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vriendin dumpen als ze te oud is
Ze is DJ?quote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jaquote:
ZoenmevrouwDJmetkraaienpootjesalszeligtenplooibuikalszebukt.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZoenmevrouwDJmetkraaienpootjesalszeligtenplooibuikalszebukt.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is het Miss Monica.
[ afbeelding ]
Ook als je onverwacht langskomt?quote:
Daar lijkt ie het meeste opquote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zelfs voor een sportbeha kan ie niet
Ik moest lachen en toen keek men me raar aan. Thanksquote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZoenmevrouwDJmetkraaienpootjesalszeligtenplooibuikalszebukt.
Dat zouden meer mannen moeten doen! Boven de 45 bestaan geen knappe vrouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vriendin dumpen als ze te oud is
Ik kwam woendag onverwacht langsquote:
ik met overhemd op kantoorquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit gewoon in bikinitop in de tuin!
www.112meldingen.nlquote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat er nou vanochtend aan de hand was hierachter
leg de tuinslang maar vast klaar, kom ik zo langs met de autoquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind Joan Collins niet lelijkquote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zouden meer mannen moeten doen! Boven de 45 bestaan geen knappe vrouwen.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop hier zelfs topless rondquote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Youp's theorie: op je 25e trouwen en die na 25 jaar inruilen voor een 25jr jonger exemplaar, dat kan je met wat geluk 2-3x volhoudenquote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DaY-már komt wel uit Doetinchem maar is nu 26. Korsakoff heeft al een relatie en is 27. Houden we over: Lady Dana met 36 jaar.quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is het Miss Monica.
[ afbeelding ]
Maximaal, kan eerder voorbij zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]dus over 10 jaar is het afgelopen?
Miss Monica.quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Dan is het Miss Monica.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft die een strak afgetraind lichaam?
Sommige dingen hoef ik niet te wetenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
The horrorquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maximaal, kan eerder voorbij zijn.
Dus hoef geen pics te posten?quote:Op maandag 18 april 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef ik niet te weten
38?quote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor haar draai ik door.quote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is het Miss Monica.
[ afbeelding ]
Monica Belucci is knapquote:
Ik kan dr echte naam niet vinden, maar van gezicht komt ze me wel bekend voorquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DaY-már komt wel uit Doetinchem maar is nu 26. Korsakoff heeft al een relatie en is 27. Houden we over: Lady Dana met 36 jaar.
Hoi missEvilquote:
Dagmar (Otto)quote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan dr echte naam niet vinden, maar van gezicht komt ze me wel bekend voor
Bonjour Tijnquote:
*knijpt hard in wangetjes*quote:
Aangezien mijn poes alles behalve lief is, vergeef ik je dezequote:
mooie vrouwquote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Gayle kan het ook niet zijn want ze is 2 jaar ouder dan ik.
Blijf eens van mijn onschuldige billetjes afquote:
Oh really? rawrrquote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aangezien mijn poes alles behalve lief is, vergeef ik je deze
Nee.quote:Op maandag 18 april 2011 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blijf eens van mijn onschuldige billetjes af
*pets*
Isis?quote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Gayle kan het ook niet zijn want ze is 2 jaar ouder dan ik.
Ik heb het hier over mijn zwart behaarde poes he.. dat we dat niet vergetenquote:
ik??quote:
En dat biedt wel gelijk duidelijkheid?quote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb het hier over mijn zwart behaarde poes he.. dat we dat niet vergeten
quote:Op maandag 18 april 2011 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb het hier over mijn zwart behaarde poes he.. dat we dat niet vergeten
gisteren nogquote:
Nja, Het Varken biedt zeker ook niet meer duidelijkheid?quote:Op maandag 18 april 2011 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
En dat biedt wel gelijk duidelijkheid?
Hij weet ook niet of je je andere poes toevallig geen koosnaampje hebt gegevenquote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, Het Varken biedt zeker ook niet meer duidelijkheid?
Shinedoe?quote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Monika Kruse? (Hmm, is van 1971).
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hij weet ook niet of je je andere poes toevallig geen koosnaampje hebt gegeven
Zij is echtquote:
yukiquote:
Yukiquote:
Die zei ooit op tv : ''ik val op jongens van 16''quote:
De beste feestjes beginnen om die tijdquote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed, ze is dus geen DJanders ging ze ook niet om kwart over 7 de deur uit
Zoenmevrouw?quote:Op maandag 18 april 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Maar goed, ze is dus geen DJanders ging ze ook niet om kwart over 7 de deur uit
Dr werd gezegd dat ze dj zou zijn, gaan ze hier alle vrouwelijke DJ's opnoemenquote:
Het enige waar Peu nog over praat, dus ja.quote:
Zoenmevrouw is DJ Paul Elstak dan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr werd gezegd dat ze dj zou zijn, gaan ze hier alle vrouwelijke DJ's opnoemen
Jij zei : ze draait mooie setjes.quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr werd gezegd dat ze dj zou zijn, gaan ze hier alle vrouwelijke DJ's opnoemen
T is al jaren bekend dat ik een zwaar typ-gebrek heb hiero op Fokquote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij zei : ze draait mooie setjes.
Ja, en toen vroeg ik sarcastisch of ze een dj was. En dan krijg je dit!quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kluts snapt mijquote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en toen vroeg ik sarcastisch of ze een dj was. En dan krijg je dit!
Misschien draagt ze wel gewoon mooie setjesquote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, dus dat soort gewoontes al helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is al jaren bekend dat ik een zwaar typ-gebrek heb hiero op Fok
Ja verdomme, hij zette ons dus gewoon op het verkeerde been.quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien draagt ze wel gewoon mooie setjes
Logisch welquote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en toen vroeg ik sarcastisch of ze een dj was. En dan krijg je dit!
quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het enige waar Peu nog over praat, dus ja.
Als je het hier hebt...quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
Dat ben ik ook wel eensquote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Logisch wel
[..]
Het arme jong is verliefd
Van die Ahh-Bra's dus.quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misschien draagt ze wel gewoon mooie setjes
Big timequote:
Ik ook.quote:
Hij zei tenslotte:quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, dus dat soort gewoontes al helemaal niet.
[..]
Ja verdomme, hij zette ons dus gewoon op het verkeerde been.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie is daar nou niet verliefd op?quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoenmevrouw is DJ Paul Elstak dan?
Gelukkig gaat dat niet vervelen.quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het enige waar Peu nog over praat, dus ja.
Mooi, hebben we t daar ook niet meer overquote:Op maandag 18 april 2011 13:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Met mijn vrienden praat ik dan ook over weinig anders trouwens
Op fok daarentegen...
Heb ik t ooit ontkend dan?quote:
Pardon?quote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, hebben we t daar ook niet meer over
okequote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wees eens niet zo scherp jij, jij....
En dat was voor vorige weekend dan.quote:
Ik praat er eigenlijk nauwelijks overquote:Op maandag 18 april 2011 13:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Met mijn vrienden praat ik dan ook over weinig anders trouwens
Op fok daarentegen...
Goedemiddagquote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik moest gewoon even de zon uitEn insmeren, mijn boobs worden rood
Moet je ze heen en weer zwaaien en op t dak van een brandweer auto gaan zitten, heb je zwaai lichtenquote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
Pff ik moest gewoon even de zon uitEn insmeren, mijn boobs worden rood
Ik ben goed in liegenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ze heen en weer zwaaien en op t dak van een brandweer auto gaan zitten, heb je zwaai lichten
Maar toen was ik ook nog niet echt verliefd, nu welquote:
quote:
Maak dat de kat wijs, gastquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar toen was ik ook nog niet echt verliefd, nu wel
Ik probeer mn vrienden er niet teveel mee lastig te vallen, hier op fok boeit t me niet zoquote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik praat er eigenlijk nauwelijks overHier niet en in het dagelijks leven ook niet zo. Al wordt dat nu wel meer, omdat m'n collega heel nieuwsgierig is
Dat valt dan weer mee, ik doe de bandjes los hequote:
Geprobeerd, maar die beesten van dr zijn niet zo slim, woensdag donderde er eentje van t bed afquote:
Uit het hele bovenstukje, zongekleurde borstjesquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee, ik doe de bandjes los he
Oké, dat pleit dan wel weer voor je.quote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
Dat valt dan weer mee, ik doe de bandjes los he
Praat er eigenlijk nooit over.quote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik praat er eigenlijk nauwelijks overHier niet en in het dagelijks leven ook niet zo. Al wordt dat nu wel meer, omdat m'n collega heel nieuwsgierig is
Dan ga je maar rondjes draaienquote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo groot zijn ze niet hoor, valt niet mee te zwaaien
"en toen was ik bij zoenmevrouw..."quote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar die beesten van dr zijn niet zo slim, woensdag donderde er eentje van t bed af(waarna wij wakker lagen van t lachen
)
Ja nee, volgens mij kan een stukje flat meekijkenquote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit het hele bovenstukje, zongekleurde borstjes
ciaoquote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Ik ga maar eens douchen en naar de winkel enzo.. Tot ooit
of straks
Zijn we geen vrienden meer?quote:Op maandag 18 april 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik probeer mn vrienden er niet teveel mee lastig te vallen, hier op fok boeit t me niet zo
je bent ook een beetje jaloersquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Praat er eigenlijk nooit over.
En bij vragen probeer ik ook zo weinig mogelijk los te laten.
Gun die mensen ook watquote:Op maandag 18 april 2011 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, volgens mij kan een stukje flat meekijken
De laatste keer dat ik je zag, lag ik vooral brak te wezen in de zon te duttenquote:
En om de 3 minuten op je telefoon te kijken om te zien of je een smsje had.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag, lag ik vooral brak te wezen in de zon te dutten
Het is allemaal prima hoor lieverd, maar je moet wel inzien dat je het er echt extreem veel over hebt.quote:
Kom je daar echt nu pas achter?quote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Daaahaaag online poker
[ afbeelding ]
bron: http://www.fulltiltpoker.com/banner7.jpg
Eigenlijk constantquote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
En om de 3 minuten op je telefoon te kijken om te zien of je een smsje had.
[..]
Het is allemaal prima hoor lieverd, maar je moet wel inzien dat je het er echt extreem veel over hebt.
Was vrijdag al.quote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Daaahaaag online poker
[ afbeelding ]
bron: http://www.fulltiltpoker.com/banner7.jpg
De grap is dat ik na vanochtend alleen maar door ergens op te reageren t er over heb. Niet uit mezelfquote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
En om de 3 minuten op je telefoon te kijken om te zien of je een smsje had.
[..]
Het is allemaal prima hoor lieverd, maar je moet wel inzien dat je het er echt extreem veel over hebt.
Is dat genoeg reden om iemand te ontvrienden?quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag, lag ik vooral brak te wezen in de zon te dutten
Jij hebt aandelen in die sites of zo?quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
en krijg al het hele weekend paniek telefoontjes van mensen.
Good luckquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik ga er weer in, factor 50 rules
Ja, maar daar hebben wij niks aanquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De grap is dat ik na vanochtend alleen maar door ergens op te reageren t er over heb. Niet uit mezelf
Buiten Fok heb ik t helemaal niet (meer) over dr.
Ik heb jou niet ontvriend! Wij zijn nog vriendjesquote:Op maandag 18 april 2011 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat genoeg reden om iemand te ontvrienden?
Je hebt hiervoor de toon al voldoende gezetquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De grap is dat ik na vanochtend alleen maar door ergens op te reageren t er over heb. Niet uit mezelf
wie dan welquote:Op maandag 18 april 2011 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb jou niet ontvriend! Wij zijn nog vriendjes
Nee maar ken wel binnen Stars wat mensen, en heb een tijdje dingen gedaan voor pokernews.nlquote:Op maandag 18 april 2011 14:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt aandelen in die sites of zo?
Moet je, je eens voorstellen hoe erg dat in mn hoofd isquote:Op maandag 18 april 2011 14:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt hiervoor de toon al voldoende gezet
Nee, jou vind ik ook nog liefquote:
Nogquote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je, je eens voorstellen hoe erg dat in mn hoofd is
[..]
Nee, jou vind ik ook nog lief
quote:
Daar is zij altijd te vindenquote:
Af! Mine!quote:Op maandag 18 april 2011 14:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is zij altijd te vinden
Is er nog plek voor mij? Ik wil haar even zien
Ssssssst!quote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas op voor die webcam aan je linkerkant !
quote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, straks krijgt ze de voorzitster van de Stekeltevenbond nog op haar dak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, straks krijgt ze de voorzitster van de Stekeltevenbond nog op haar dak.Huuuuuuuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Ja, straks krijgt ze de voorzitster van de Stekeltevenbond nog op haar dak.What is seenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ja, straks krijgt ze de voorzitster van de Stekeltevenbond nog op haar dak.NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat had ik meer hierbijquote:
[..]
Ja, straks krijgt ze de voorzitster van de Stekeltevenbond nog op haar dak.Zelfs in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waarom post je dat nou als ik op kantoor zit?quote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik meer hierbij
(serieus, niet kijken als je een zwakke maag hebt)
CUM #6: 18+ van Rotten, Ogrish, YNC, Uncoverreality......
Must. Resist.quote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik meer hierbij
vooral de slow-motion
quote:
Ik lees/kijk geen nieuws in het weekendquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was vrijdag al.
Alle fora staan er vol mee, en krijg al het hele weekend paniek telefoontjes van mensen.
Die heb je vorige week al met ons gedeeld CLtjequote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik meer hierbij
vooral de slow-motion
Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 18 april 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Ik lees/kijk geen nieuws in het weekendDus ik las het vanochtend pas
nee, is iets anders, linkt naar een andere post.quote:Op maandag 18 april 2011 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb je vorige week al met ons gedeeld CLtje
En stbabs in de bosjesquote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FBI heeft 3 (of meer) pokersites plat gegooid. Vanwege fraude enzo.quote:Op maandag 18 april 2011 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is.
Ik klikte wel, maar ging om een filmpje. En die heb ik kunnen weerstaan.quote:
Tot nu toe 3.quote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FBI heeft 3 (of meer) pokersites plat gegooid. Vanwege fraude enzo.
Ik heb nog niet geklikt.quote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik klikte wel, maar ging om een filmpje. En die heb ik kunnen weerstaan.
Heel goedquote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik klikte wel, maar ging om een filmpje. En die heb ik kunnen weerstaan.
Sja, zo zie je maar, altijd volgens het boekjequote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot nu toe 3.
En de aanklachten zijn gegrond.
Voor europese spelers veranderd er nog niks.
Het probleem is nu het paniekgevoel waardoor veel mensen hun funds weghalen.
Dit kan de doodsteek zijn voor stars en fulltilt.
Lachende derde is Party die wel alles volgens het boekje gedaan heeft.
Vanmiddag wel dan?quote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verwachtte helse pijnen. Die hoef ik even niet te zien.
Daar had je gisteren ook al last van he?quote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef STING het volgende:
Ik lees steeds broekje ipv boekje.
Stomme lente
In dit geval heb je gelijk ja.quote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, zo zie je maar, altijd volgens het boekje
nah. ik las iets over "als je het op tv kijkt hoor je ook nog krak".quote:
Die zin 'bezig in m'n broekje.. uh boekje' vroeg er gewoon omquote:Op maandag 18 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar had je gisteren ook al last van he?
Nou, speciaal voor jou dan.quote:Op maandag 18 april 2011 14:30 schreef STING het volgende:
Ik lees steeds broekje ipv boekje.
Stomme lente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan.Leuk broekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nou, speciaal voor jou dan.Niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Nou, speciaal voor jou dan.Hoeveel uur moet je wel niet bikken voordat je bij dr echte gezicht bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bitchy kijkende vrouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze kijkt mij veel te bitchie, haar kop vind ik helemaal niks. Typisch gevalletje PLORK.
Die uggs hoeven dan weer nietquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal de trend deze zomer i.c.m. Uggs.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal jou eens Sashimi'enquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was aan het zwemmen daar.
vals alarm dus
Dat zijn allemaal losers.quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
De overige heren zijn het grotendeels met mij eens
Uggs in de zomerquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zo weiger ik er dus bij te lopenquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren op t strand liep ook iemand op die dingenquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
leuk shirtjequote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vrees dat die nooit meer uit het straatbeeld zullen verdwijnen, het lijkt wel een vloek ofzo.quote:
Blijft een bepaald publiek die die uggs zomers dragen...quote:Op maandag 18 april 2011 14:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vrees dat die nooit meer uit het straatbeeld zullen verdwijnen, het lijkt wel een vloek ofzo.
Wel! Ik zou bijna mijn topje weer aandoenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef Wicked-Game het volgende:
Blijft een bepaald publiek die die uggs zomers dragen...
het ziet er nog steeds niet uit.quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor jou hebben ze een te kêk panterprintje in gedachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat toch raar...quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die Birkenstocks zeker?quote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
Dat staat toch raar...Bij die kleding draag je toch leuke slippers of zo.
Ik vind een aantal modellen wel erg gaaf, de Cardy en de Nightfalls, bijvoorbeeld. Maar om ze nu in de zomer te gaan dragen... Overigens blijven je voeten er wel goed geventileerd in. En zuiver wol is niet warm.quote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
Ik vind Uggs sowieso niet mooi.
En in de zomer gewoon ongepast.
Braafquote:Op maandag 18 april 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
Ik vind Uggs sowieso niet mooi.
En in de zomer gewoon ongepast.
Ik heb birkenstocks jaquote:
Die Cardy's gaan. Nightfall vind ik echt vreselijkquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een aantal modellen wel erg gaaf, de Cardy en de Nightfalls, bijvoorbeeld. Maar om ze nu in de zomer te gaan dragen... Overigens blijven je voeten er wel goed geventileerd in. En zuiver wol is niet warm.
Overigens hebben ze nu ook sneakers, die zijn echt heel gaaf!
Ik heb hawaianas, die lopen lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb birkenstocks jaMaar er bestaat ook nog anders schoeisel. Flip-flops, of muiltjes. I haz them all
Mannen zie je er ook regelmatig mee lopen. Dat hebben ze wel met Uggs gemeen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb birkenstocks jaMaar er bestaat ook nog anders schoeisel. Flip-flops, of muiltjes. I haz them all
Die zijn volgens mij ook niet meer verkrijgbaar. Maar het maakt ook niet uit, ik wil ze toch nietquote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die Cardy's gaan. Nightfall vind ik echt vreselijk
quote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Uggs.
Ga dan naar www.hogehakken.nl ofzo.
Mannen horen niet op Uggsquote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Mannen zie je er ook regelmatig mee lopen. Dat hebben ze wel met Uggs gemeen.
Leuk topje wel...quote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Yuki het volgende:
Die winkel zit bij jou om de hoek, of niet?
Sneakers zijn beter, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij ook niet meer verkrijgbaar. Maar het maakt ook niet uit, ik wil ze toch niet
Heb je de sneakers ook gezien? Die zijn echt heel tof!
Miranda XL vond ik een leuke winkel. En idd erg grootquote:Op maandag 18 april 2011 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Uggs.
Ga dan naar www.hogehakken.nl ofzo.
De restquote:
Er zal geen roze inzitten.quote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Want ik had nog geen slippers
grootste sexshop van Nederlandquote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Miranda XL vond ik een leuke winkel. En idd erg groot
Offerte?quote:
Klopt.quote:Op maandag 18 april 2011 14:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die winkel zit bij jou om de hoek, of niet?
Het duurde even voordat ik doorhad dat je het over je haar had.quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
wachten tot mn pony droog is voor ik naar buiten kan... entertain me
quote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat je het over je haar had.
zeg.. ik ben samzz nietquote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat je het over je haar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |