Waneer moet ik langskomen dan??quote:Op maandag 18 april 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat saai.
Dus nu is je bed nog niet ingewijd?
Nuquote:
Viroooooquote:
Pm me maar ..quote:
weet ik toch schatje.. maar ik mag het zeggenquote:
Waarom moet ik jou pmen dan?quote:
* Carooltje79 zingt ook lekker meequote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum doet meezingen![]()
Dat is waarquote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik toch schatje.. maar ik mag het zeggen
Checkquote:
Ongetwijfeld!quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie dit, heb je lekker een UCD gemaakt en dan niet het project opgeslagen en dan is er een dingetje fout.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
zijn jullie klaar voor wat drum n bass?
Oeh je word echt oud he??quote:
Jaquote:
Dan niet....your lossquote:
Jennifer Lopezquote:
okokquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jennifer Lopez
On The Floor (feat. Pitbull)
heb ik niet en mijn laptop flipt als ik ga downloadenquote:Op maandag 18 april 2011 13:38 schreef Berenklem het volgende:
[..]
Freestylers - Cracks (Flux Pavilion Remix)?
wat denk je zelfquote:Op maandag 18 april 2011 13:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik luister ook Space, ga je nu mijn naam kreunen?
Ik stro als een stekker?quote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik
[ afbeelding ]
als een
[ afbeelding ]
Ik hooi als een stekker?quote:Op maandag 18 april 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik
[ afbeelding ]
als een
[ afbeelding ]
jij komt uit 1200 voor Christus?quote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef ToT het volgende:
Waar is de tijd toch gebleven van de rechthoekige hooibalen?
quote:Op maandag 18 april 2011 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij komt uit 1200 voor Christus?
Ja gaat ff een jingle'tje voor me maken, jij!quote:Op maandag 18 april 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
sorry tot
tee oo tee
theatre of tragedy
nee, heb je mijn pm al gehad?quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er al mensen die vanaf 5 uur gaan/willen draaien?
Kom dan doen we een dansje Knetterquote:
jaaaquote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kom dan doen we een dansje Knetter
Ik zou gaan als ik niet tot 5 uur moest werken.quote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaaaaquote:Op maandag 18 april 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
doeiiiquote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Viro het volgende:
Ik moet er helaas vandoorVanaf 18.00 ben ik er weer
quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
* Carooltje79 en Knetter gooien volume omhoog en doen een dansje en zingen meequote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Viro het volgende:
wanneer ga ik weer naar jou toe?quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[me=Carooltje79] en Knetter gooien volume omhoog en doen een dansje en zingen mee
[/me]
Hierquote:
Euhmm wat doe je dit weekend?quote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wanneer ga ik weer naar jou toe?
Ow miste je al*bloos*quote:
Ik geloof dat we mijn bed Freek-WIllem gaan noemenquote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef McSteamy het volgende:
Ej Huppel nieuwe naam voor je bedje McDreamy is dat wat???
" McSteamy or McDreamy Life is full of tough Choices"
niksquote:
quote:
Jezus whyquote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat we mijn bed Freek-WIllem gaan noemen
Laat ik je nog ff wetenquote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niksben alleen thuis en geen zin in
![]()
maar vrijdag is mijn ov niet geldig.. dus dan moet ik donderdag al komen
Ssssstttt..ik voel toch een afstandquote:Op maandag 18 april 2011 13:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik zit verdorie naast je... hoe dan?!
quote:Op maandag 18 april 2011 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Laat ik je nog ff weten![]()
Heb er wel zin in
Dan moet je je laptop wegleggen en hier komenquote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ssssstttt..ik voel toch een afstand![]()
hahaha
driewerf neenquote:Op maandag 18 april 2011 13:59 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
heb je ook iets van deze meisjes?
Waarom niet. Klinkt geil tochquote:
Nou wat jij zegt....vind het niet echt geil klinkenquote:
McSteamy gooit zn lappie uit het raam en spring boven op Carooltje79quote:Op maandag 18 april 2011 13:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan moet je je laptop wegleggen en hier komen
Je kan em ook gwn aan de kant leggen hoor.. das ook zondequote:Op maandag 18 april 2011 14:06 schreef McSteamy het volgende:
[..]
McSteamy gooit zn lappie uit het raam en spring boven op Carooltje79
Dat is de grap juistquote:Op maandag 18 april 2011 14:03 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nou wat jij zegt....vind het niet echt geil klinken![]()
Van ej ik denk dat ik maar ff in Freek Willem duik....bah bah
Maar ej huppelkut..dan kom ik nooit bij jou in bed slapen....McSteamy is geen 1 euro burger hequote:
quote:
Te laat he zit nu al boven op jequote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je kan em ook gwn aan de kant leggen hoor.. das ook zonde
Wie had het dan over slapen?quote:Op maandag 18 april 2011 14:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maar ej huppelkut..dan kom ik nooit bij jou in bed slapen....McSteamy is geen 1 euro burger he
Slapen is een ruim begrip hequote:
En McSteamy laat je liever alle hoeken van je McDreamy zien dan van Freek Willemquote:
Stokkieeequote:
Hey Stokkiequote:
* Stokstaart pakt Carooltje mee en sleurt haar de dansvloer op voor een potje klef dansenquote:Op maandag 18 april 2011 14:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Stokkieee![]()
Samen een dansje doen?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
* Stokstaart pakt Carooltje mee en sleurt haar de dansvloer op voor een potje klef dansen
Aliens ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aliens ook
Ow die is echt cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lievvvv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |