Pakt in haar voordeel uit, let nou maar op mijn woordenquote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja dat kan je doen, doe ik ook. Maar ik vind het toch niet in het voordeel van Net5, om het zo te doen met Jo, iedereen begint zich te ergeren. Een brief van drie weken geleden, achterhouden, kom nou
Mits in de buitenwereld zich zaken voordoen, die van levensbelang zijnquote:Op maandag 18 april 2011 13:06 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Dan moet je niet in zo'n huis gaan zitten. Het concept is GEEN CONTACT MET DE BUITENWERELD!
ben al blij dat ze hem met rust laten...quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef mazaru het volgende:
Segredo ligt te slapen. Dit zou dus het perfecte moment zijn om hem in de bench te leggen. Maar helaas is er helemaal niemand die verstand van honden heeft in dat hok.
ja en het enige dat ik kan bedenken is iemand is komen te overlijden of is ernstig ziek. En voor de rest helemaal niksquote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mits in de buitenwereld zich zaken voordoen, die van levensbelang zijn
zoals de auto enzovoort.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mits in de buitenwereld zich zaken voordoen, die van levensbelang zijn
Maar vanavond gaan ze dat beest weer traumatiseren door hem op te sluiten in die bench. Ze maken er een strafhok van.quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef danilel het volgende:
[..]
ben al blij dat ze hem met rust laten...
Nou dat zou een bak zijn zeg...quote:Op maandag 18 april 2011 13:10 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, boodschappen binnen. Ik zie Ser ook op het vlot liggen, mag dat wel? of is de missie 5 minuten voor het einde niet gehaald door Ser.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zoals de auto enzovoort.Haar relatie was al over toen ze erin kwam.
Kan me niet voorstellen dat dat dan van levensbelang is
quote:Op maandag 18 april 2011 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is balen!!!!
Er komt geen brief voor Betty Bitch.
Is retour afzender, omdat ie niet genoeg gefrankeerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |