quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef sharr het volgende:
Ik wou een TT doen over veel liefde voor Michhas
Hallo broederquote:
Overal spierpijnquote:
Haha succesquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hallo broeder
[..]
Overal spierpijnMaar verder prima
Kan me alleen niet aftrekken door die spierpijn..dat wordt weer naar de hoeren
rook ze en succesquote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef sharr het volgende:
Ik ga roken, proberen nog iets van mezelf te maken en dan naar schoolLiefde voor jullie.
Achja..het zijn professionals he, dus dat moet wel goed komenquote:
Ja die weten wel wat ze moeten doen met hun handenquote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Achja..het zijn professionals he, dus dat moet wel [b]goed komen[/b]Hoe gaat het met jou? Ik zag je zaterdag niet meer in Utrecht
Schuldig jaquote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die weten wel wat ze moeten doen met hun handen [ afbeelding ] Ik kijk altijd op hookers.nl wat mijn volgende bezoek wordt.
En dat kan kloppen, ik zat diehard te fokken met Jan en nog een paar
Dat klinkt ook erg leukquote:Op maandag 18 april 2011 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja die weten wel wat ze moeten doen met hun handen [ afbeelding ] Ik kijk altijd op hookers.nl wat mijn volgende bezoek wordt.
En dat kan kloppen, ik zat diehard te fokken met Jan en nog een paar
Ja. Lekker kijken naar dames op de cam onder het genot van een biertje. Veel beter dan tijdens het uitgaan vrouwen aanspreken want dat is eng. Een mooi alternatief zo.quote:
aaahh de brakke zondag inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef HappyBob het volgende:
Jan, gisteren Hobo with a shotgun gekekenPrachtige film
tot straks man en heel veel succes met het gesprek zometeen !!!quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Lekker kijken naar dames op de cam onder het genot van een biertje. Veel beter dan tijdens het uitgaan vrouwen aanspreken want dat is eng. Een mooi alternatief zo.
Maar ik ga weerfijne dag vriendjes.
En stiekem fappen, want dat kunnen zij toch niet zienquote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja. Lekker kijken naar dames op de cam onder het genot van een biertje. Veel beter dan tijdens het uitgaan vrouwen aanspreken want dat is eng. Een mooi alternatief zo.
Maar ik ga weerfijne dag vriendjes.
Op het einde van de brakke zondag keken wij 'm..dus had af en toe wel dat mijn ogen bijna dichtvielenquote:Op maandag 18 april 2011 12:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahh de brakke zondag inderdaadik genoot ook man
hoe haar hand verpulverd werd en ze toen die gast neerstak met haar bot
echt hoe verzinnen ze het
Mjah kan wel begrijpen dat sommige mensen denken dat dit erg flauw of een B-film is maar die overdreven bad guys en dat hele grindhouse gevoel weer net als Machete en Planet Terror vind ik persoonlijk echt heerlijkquote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op het einde van de brakke zondag keken wij 'm..dus had af en toe wel dat mijn ogen bijna dichtvielenMaar dat was inderdaad een mooie scene
Alleen aantal vrienden snapte de creativiteit van deze film niet helemaal
jij vuige veelvraat ookquote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
omnomnom deze ballen zijn beter dan de haaiensoep van vanochtend
zelf gevangen met de harpoen?quote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
omnomnom deze ballen zijn beter dan de haaiensoep van vanochtend
Je kan je houten been even afschroeven en vervangen voor deze als je wilt gaan hardlopen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen wel hardlopen
met mijn houten been
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je kan je houten been even afschroeven en vervangen voor deze als je wilt gaan hardlopen hoorcheeta'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer dus dat er weinig van dit soort films gemaakt wordenquote:Op maandag 18 april 2011 12:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah kan wel begrijpen dat sommige mensen denken dat dit erg flauw of een B-film is maar die overdreven bad guys en dat hele grindhouse gevoel weer net als Machete en Planet Terror vind ik persoonlijk echt heerlijken hier veel beter uitgewerkt dan bij die genoemde 2 imo
ga naar een carnavalswinkel..quote:
quote:
ga zitten en wacht rustig tot de drugs uitgewerkt zijnquote:Op maandag 18 april 2011 13:34 schreef Henkie94 het volgende:
Hoi ik ben duizelig en heb een beetje van mn evenwicht verloren gr
quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga zitten en wacht rustig tot de drugs uitgewerkt zijn
quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga zitten en wacht rustig tot de drugs uitgewerkt zijn
Bastard!quote:
Ik heb het mooierquote:Op maandag 18 april 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bastard!
ach ja, dit weekend genoeg buiten geweest. Mijn blanke huidje kan niet zo heel veel zon verdragen
Guinnessquote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb het mooierIk heb ook nog eens Iers bloed
op vakantie kan ik genoeg mensen wijsmaken dat ik iers ben.quote:Op maandag 18 april 2011 13:55 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb het mooierIk heb ook nog eens Iers bloed
gadvurdammuh! henkie wil um graag droog in de poepert?quote:
sryquote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gadvurdammuh! henkie wil um graag droog in de poepert?
je hoeft niet sorry te zeggen, ieder zn eigen smaak..quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft niet sorry te zeggen, ieder zn eigen smaak..
nee, dit is te makkelijk..quote:
Neen. Draaierigheid en als ik ga staan een beetje verlies van evenwicht.quote:
Ja maar wat als ik dorst heb?quote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hai gian
[..]
Gewoon niet staan dan.
Zal ik proberen.quote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Michhasssss lekkerding
[..]
Alles oké?
[..]
Verban de dorst uit je lichaam.
jawel alleen hooikoorts.quote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Michhasssss lekkerding
[..]
Alles oké?
[..]
Verban de dorst uit je lichaam.
Hab k nie.quote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef JanPiraat het volgende:
Henkieee eet snel een pizza ouwe schat van me
Ok.quote:Op maandag 18 april 2011 14:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik sla het er wel even uit op je billetjes dan die draaierigheid![]()
Mijn gehemelte jeukt als de gek.quote:Op maandag 18 april 2011 14:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
JAAAAANN![]()
[..]
Hmm, lekker, cola.
[..]
Kusje op je hooikoorts.
Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordtquote:Op maandag 18 april 2011 14:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, kom net van schoolhoe is het met jou?
Je maakt me aan het blozenquote:
Ahh jammer.quote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordtMaar ik mag niet klagen, altijd vrolijk
[..]
Je maakt me aan het blozen
we hebben een aantal vacatures op dit moment, maar ik heb geen idee wat je doet of waar je vandaan komt. dus weet niet of ik je daarmee helpquote:Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordtMaar ik mag niet klagen, altijd vrolijk
Krabben probeer ik al heel lang met mijn tong.quote:Op maandag 18 april 2011 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eraf hakken helpt niet, verbranden helpt niet...
Heb je al geprobeerd te krabben
quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef Oceanview het volgende:
En het erge is mijn pilletjes zijn kwijt.
Ben je al een neger?quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb net even een baksessie in de zon achter de rug
Blauwe mitshubishi's ?quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef Oceanview het volgende:
En het erge is mijn pilletjes zijn kwijt.
Waar werk je?quote:Op maandag 18 april 2011 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben een aantal vacatures op dit moment, maar ik heb geen idee wat je doet of waar je vandaan komt. dus weet niet of ik je daarmee help
Was je er niet bij toen ik mijn knie liet zien?quote:
Nee?quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was je er niet bij toen ik mijn knie liet zien?
die zijn bijna opquote:
Janquote:
OVquote:
Liefste Patje, je weet dat ik het niet meendequote:
Weet ik tochquote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Liefste Patje, je weet dat ik het niet meende
Ik krijg die boxershort nooit meer schoon ben ik bangquote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jan en Klinker, shit was sexy
Njah toch goed van je dat je vol goede moed gegaan bent hoorquote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef sharr het volgende:
[..]
JanIk kwam op school vol goede moed, viel het uit
Dus maar even koffie gedronken met een vriendin
Ik kwam.quote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dit was ik in het gras net
[ afbeelding ]
Sjonge.quote:Op maandag 18 april 2011 14:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vraag maar aan Jan en Klinker, shit was sexy
Klopt, ik ben nog even bezig, daarna bel ik je oké?quote:Op maandag 18 april 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
Ik word zo gebeld voor een sollicitatiegesprek, als het goed is
Gemeen hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 14:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Euh niet bij de hand.
[..]
Krijg toch de hooikoorts. [ afbeelding ]
wat voor baan?quote:Op maandag 18 april 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
verkapte ik-ben-bang post
Ik ga je zo bellen inderdaad of je mn butler wilt wordenquote:Op maandag 18 april 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
verkapte ik-ben-bang post
Wel alles goed prakken voor opa Gerrit met z'n kunstgebit hè.quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef sharr het volgende:
[..]
In de keuken van een bejaardenhuis alles
Ga je me dan James noemen?quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga je zo bellen inderdaad of je mn butler wilt worden
Ik ben geen bejaarde jahquote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef sharr het volgende:
[..]
In de keuken van een bejaardenhuis alles
Ja en zo z'n pilletjes erdoorheen prakken allesquote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel alles goed prakken voor opa Gerrit met z'n kunstgebit hè.
Lekker ja.quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en zo z'n pilletjes erdoorheen prakken alles
Ik ben niet onder de indruk.quote:
dat lijkt me nog best leuk werk. (als bijbaantje dan)quote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en zo z'n pilletjes erdoorheen prakken alles
Oehhquote:Op maandag 18 april 2011 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaen misschien ook af en toe met een zweep slaan als het bier niet koud genoeg is
oeioeii appeltje tochquote:Op maandag 18 april 2011 14:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga nog maar even mijn moeder helpen en daarna klaarmaken en werken.
Alweer.
Succes met werkenquote:Op maandag 18 april 2011 14:36 schreef Omdatappel het volgende:
Alweer.
Ik ga kapot vanbinnen nu.quote:Op maandag 18 april 2011 14:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk.
Presentatie slecht, kleding slecht, zakelijk inzicht slecht.
Het spijt me sharr, je bent niet meer in the race to become 'Michhas' next stripper
Ok dan ga ik de koelkast wel met de zweep slaanquote:Op maandag 18 april 2011 14:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Oehh
Of je zegt dan gewoon dat de koelkast kouder moet
arrrrr n8nquote:
soms zijn de inkoppertjes ook echt te makkelijkquote:
Vertel, ik zie 'm nietquote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms zijn de inkoppertjes ook echt te makkelijk
Dankje! Ja, ik denk het.quote:Op maandag 18 april 2011 14:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeioeii appeltje tochheel veel succes, werkze en vanavond spreken we elkaar weereens he
![]()
Dankuu, ja AH, hihi.quote:
iets met michhas die je van binnen kapotmaakt..quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met michhas die je van binnen kapotmaakt..
whaha, ook dat kanquote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Ik zat eerder te denken aan van binnen lijmen alles
lijmsnuiven ?quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Ik zat eerder te denken aan van binnen lijmen alles
neuh rustig aan vandaagquote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok dan ga ik de koelkast wel met de zweep slaan
[..]
arrrrr n8nga je weer voor de 1e plaats vandaag ?
hihi hiquote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Dag man die te moeilijk shined voor die camera.
Pics van jouw hoofd die eraf is.quote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet mijn hoofd vasthouden anders valt hij eraf, denk ik.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met michhas die je van binnen kapotmaakt..
Succes.quote:Op maandag 18 april 2011 14:36 schreef Omdatappel het volgende:
Alweer.
goeien broek.quote:
Nee daar zijn geen pics vanquote:
Ga dan eten hihiquote:
Check.quote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef JanPiraat het volgende:
Dragen hier nog andere mensen weleens een luier omdat ze geen zin hebben om elke keer naar de wc te lopen ?
quote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef JanPiraat het volgende:
Dragen hier nog andere mensen weleens een luier omdat ze geen zin hebben om elke keer naar de wc te lopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het slaat nu ook over op je spraakvermogen..quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
A mattie ik ben draaierig tog ;p en alsk ga staan verliesk een deel van me evewigt :S
quote:Op maandag 18 april 2011 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het slaat nu ook over op je spraakvermogen..
Ik laat het gewoon lopen, ook zonder luierquote:Op maandag 18 april 2011 14:50 schreef JanPiraat het volgende:
Jaquote:
nee, daar krijg je een heel opgeblazen gevoel vanquote:
Hebbikalquote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar krijg je een heel opgeblazen gevoel van
ja, met wat jij ook allemaal in de frituur geworpen hebt tussen de middag..quote:
Lekker is dat hèquote:
Hebbiknietquote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, met wat jij ook allemaal in de frituur geworpen hebt tussen de middag..
huh, was dat spaceinvader dan?quote:
Ja die liep schandalig vroeg te frituren inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, was dat spaceinvader dan?
ik ben in de war. sorry
als je het over de duivel hebt..quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja die liep schandalig vroeg te frituren inderdaad
voor frituren is het nooit te vroegquote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja die liep schandalig vroeg te frituren inderdaad
quote:
neeequote:Op maandag 18 april 2011 15:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer frituren jij vlegel ?
zo heeft een huisgenote ooit het plafond zwart gekregenquote:Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef Henkie94 het volgende:
Alleen wij hadden gefrituurd met een koekenpan.
Ik ben nog steeds misselijk maar dat maakt niet uit gr grquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb niet zo'n stalen maag voor frituren in de ochtend of vroege middag![]()
oh jawel, geen probleem.quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb niet zo'n stalen maag voor frituren in de ochtend of vroege middag![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef n8n het volgende:
[..]
zo heeft een huisgenote ooit het plafond zwart gekregen
Pizza is altijd goed.quote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jawel, geen probleem.
al ben ik meer voor pizza of lasagna smorgens
heheh awwwwquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds misselijk maar dat maakt niet uit gr gr
ik heb alleen 3 kipnuggets en 3 satebitterballen op dus ik denk dat ik nog wel iets moet etenquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh awwwwdan hoef je vanavond in ieder geval niks meer te eten toch
koude pizza salami ontbijt na een avondje zuipenquote:
Pizza moet je warm eten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koude pizza salami ontbijt na een avondje zuipen
Koude pizza als ontbijtquote:
ik moet niksquote:
Dat was vroegâhquote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet niks
de piraten van vroeger hadden ook geen magnetron op hun boot
Precies vroeger werd er gewoon koude pizza aan boord gegeten.quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet niks
de piraten van vroeger hadden ook geen magnetron op hun boot
quote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies vroeger werd er gewoon koude pizza aan boord gegeten.
Njah je hoort het dat wordt een koude pizza voor je vanavondquote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb alleen 3 kipnuggets en 3 satebitterballen op dus ik denk dat ik nog wel iets moet eten
quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah je hoort het dat wordt een koude pizza voor je vanavond
zeker nice, hou altijd rekening met de ochtendeetbaarheid als ik bestelquote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koude pizza salami ontbijt na een avondje zuipen
meteen uit de diepvriesquote:Op maandag 18 april 2011 15:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Precies vroeger werd er gewoon koude pizza aan boord gegeten.
nehh ik ga iets lekkers koken, maar watquote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah je hoort het dat wordt een koude pizza voor je vanavond
Koekjes.quote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nehh ik ga iets lekkers koken, maar wat
Heb je t wel eens geprobeerd dan gr grquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die moet je bakken niet koken gr gr
bij mij ook mja niet iedereen is frituurpiraatje, vetspetters maken stoere littekensquote:Op maandag 18 april 2011 15:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bij ons ging dat gewoon perfect.Alleen wel lastig met de snackjes in de pan te krijgen.
Erin laten glijden is niet altijd even fijn voor je handjes.
quote:
Soulmatesquote:Op maandag 18 april 2011 15:14 schreef sharr het volgende:
Koude pizza als restje van de vorige avond
True, true.quote:Op maandag 18 april 2011 15:16 schreef n8n het volgende:
[..]
bij mij ook mja niet iedereen is frituurpiraatje, vetspetters maken stoere littekens
Precies, maar die laat ik vaak in lamme toestand bezorgen dus die heeft heel de nacht nog staan stinken. En dan als ontbijt etenquote:Op maandag 18 april 2011 15:18 schreef sharr het volgende:
Koude pizza is alleen lekker indien het bezorg-pizza is. Geen diepvries natuurlijk.
Bezorgpizza quattro formaggi
dan had ik nu al gebeld..quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
Ik ga om vier uur zelf bellen, of is dat te ongeduldig? Ze zou me om 14.15 bellen
Ik had om 14:20 al zelf gebeldquote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
Ik ga om vier uur zelf bellen, of is dat te ongeduldig? Ze zou me om 14.15 bellen
Lekker.quote:
Wie?quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
wat wat wat?quote:Op maandag 18 april 2011 15:22 schreef killerbee911 het volgende:
Ik begin woensdag met full-time werkenkrijg ik eindelijk eens een leven
Sorryquote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef sharr het volgende:
Echt, mijn muzieksmaak is totaal veranderd wat is dit![]()
Ik luister nu voornamelijk trance en lupe fiasco, welk genre dat dan ook mag zijn. Eerst hardrock en toen indie
Op Schiphol in een Italiaans restaurantquote:
BELLEN KRENGquote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, jouw schuld inderdaad
[onzeker] zal ik anders nu bellen? [/onzeker]
haha nice zeker niet verkeerdquote:Op maandag 18 april 2011 15:24 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Op Schiphol in een Italiaans restaurant
gewoon doenquote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
[..]
initiatief nemen punten scorenquote:Op maandag 18 april 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee is wel tof het is ook een nieuwe restaurant we gaan woensdag meteen openquote:
drank halen zonder btwquote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee is wel tof het is ook een nieuwe restaurant we gaan woensdag meteen open
Boarding pass nodigquote:
je hebt het goed geregeld zie ik alweerquote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Boarding pass nodigmaar ik vlieg ook veel dus dat kan sowieso
je hebt gevraagd wanneer hij er weer isquote:Op maandag 18 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
What the fuck"Ja die werkt maar tot 15:00"
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem nu al niet aardig meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |