Gaaf zeg ! maar hoe komt ze aan haar steentjes ? knipt ze die van tegels of wat ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:15 schreef RicXDesign het volgende:
Mijn moeder doet dit ook heel erg veel. Hieronder wat foto's ( Geen idee of ze te zien zijn, want ik link ze door vanaf Hyves)
Dat dienblad! Oblivion boft maar en het past echt op een boerderij.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
verder nog niet veel gemaakt, ben er wel fanatiek mee bezig geweest toen ik een maand in de ziektewet zat en we alleen nog beton in de woonkamer hadden, dan boeien de rondvliegende glassplinters niet zo
Eerste werkje:
[ afbeelding ]
Tweede werkje:
[ afbeelding ]
momenteel wordt de schuur geprepareerd zodat ik glas-in-lood kan gaan maken
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:24 schreef DeZoektocht het volgende:
WOW!knap gemaakt Tinoz.
Wou dat ik zo creatief was.
Volgens mij is de tussenruimte precies goed zo
Doe dat !!quote:Op maandag 30 april 2012 09:36 schreef Nijna het volgende:
Ik vond een webshop, misschien handig http://www.mozaiek-winkel.nl/ met losse tegels te koop.
Ik zal mn creaties tot nu toe eens komen spammen...
kan jij ook andere dingen dan draken mozaïeken??quote:Op maandag 7 mei 2012 12:28 schreef tinoz het volgende:
Het is duurder , maar je kan dus ook met gekleurde spiegel stukjes werken ! Ik vond dat effect overigens erg mooi
[ afbeelding ]
Ik moest meteen denken aan het mozaïeken van een draak ! Dus niet een 2D tafelblad of iets, maar een 3D draak gemaakt van gips of papier maché of iets ! lijkt me erg leuk !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |