Ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Minder kansen, dus minder goals voor én tegen. Maar ook meer conditie verlies aan jou kant als ik het goed heb...
Is dus vooral handig als je verwacht (dik) te verliezen en zo de schade wil beperken
klinkt goedquote:Op woensdag 20 april 2011 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Mijn competitie gaat waarschijnlijk in de laatste pot beslist worden, voordeel is wel dat zowel ik als mijn concurrent dan dik boven de streep staan voor directe promotie. En ik speel thuis dus da's dan ook fijn
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:35 schreef NelisZ het volgende:
1-0 achter gestaan, maar intussen al 3-1 voor![]()
Lijkt erop dat ik volgende week nog eens mag aantreden in de beker
Beetje wel ja. Maar zonder geluk vaart niemand welquote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef NelisZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik wel wat geluk gehad, aangezien ik met 4-2 heb gewonnen
Jij mag niet klagen inderdaad met die gatenkaas achterin. Is maar net hoe die dobbelsteen rolt dan..quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef NelisZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik wel wat geluk gehad, aangezien ik met 4-2 heb gewonnen
Tja, die gatenkaas achterin is het gevolg van een schorsing voor een basisdef, een reserve def die niks voorstelt en een tweede keeper met redelijk keepen en formi def...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen inderdaad met die gatenkaas achterin. Is maar net hoe die dobbelsteen rolt dan..
@Koekje: ook gefeliciteerd.
Nixx- zit momenteel in verlenging: (330890278). Tegen een counteraar die 53% bbz haalt, dus als die het achterin goed dicht heeft kan dat wel eens lastig worden. Gelukkig voor hem een defje met 2x geel en een ander met blessure eraf. Dat zou een gaatje kunnen bieden
En je eerste keeper dan? Of wacht, je trainde Keepen zeker?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:11 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Tja, die gatenkaas achterin is het gevolg van een schorsing voor een basisdef, een reserve def die niks voorstelt en een tweede keeper met redelijk keepen en formi def...
Inderdaad, ik train keepersquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En je eerste keeper dan? Of wacht, je trainde Keepen zeker?
Bij mij huisgenoot ook, alleen heeft hij ze niet ingesteldquote:
Zit bij mij ook wel enig verschil tussen 1e en 2e keeper (9 niveaus Verdedigen). Ze worden echter beide op Spelhervatting getraind nu, dus dat valt nog relatief mee. En afhankelijk van de tegenstander spelen ze competitie of beker. Heb momenteel verder nog maar een beperkt aantal B-trainees, dus zo kan ik over het algemeen iedereen wel training geven tot dusver. En dan als ik straks uit de beker lig maar even snel geld verdienen met SP-training, althans, een poging doen totquote:Op woensdag 20 april 2011 19:16 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad, ik train keepers
Mn eerste keeper is wel van een iets beter kaliber, maar die speelt over het algemeen in de competitie
Jammer van 't controversieel, had best nog een C-spitsje er bij kunnen gebruiken om wat SP mee te geven. Risico op een TS-hit neem ik echter liever nietquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef Kefmania het volgende:
Jerzy Matracki (309844225)
18 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 09-06-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: AC Capelle (sinds 31-01-2011)
Total Skill Index (TSI): 2 160
Loon: 420 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 22-04-2011 20:39
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: waardeloos