quote:
Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef Je_Psychiater het volgende:Het spel is voor Gerard veel meer een lolletje waardoor hij relaxter dan de anderen in het spel staat, denk ik en daardoor sympathiek overkomt en veel stemmen krijgt. Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat hij niet op de 100.000 euro uit is als miljonair, maar het meer als een unieke ervaring beleefd.
Logisch dat mensen waarvoor de unieke kans op 100.000, wat een hoop geld is, voor iemand met weinig, een veel groter spanning met zich mee brengt. Door zijn miljonairsschap heeft Gerard een duidelijk voordeel in het spel om geld.
Hier ben ik het met je eens. Servio gaf ook aan nu veel relaxter te zijn nu de druk om 100,000 euro te winnen weg is. 100,000 euro is heeeeeeeeeeel veel geld en natuurlijk doe je je stinkende best ( ook al kan je het verkeerd doen ) om het geld te winnen. Gerard daarintegen heeft het geld niet nodig en kan het spel idd heel anders gaan spelen.
Segredo> Segredo weet al prima wie zijn baasje is, de bewoners hebben dit al beaamt. Ik vind dat Sharon het prima doet, tuurlijk heeft ze foutjes maar wie heeft dat niet. Perfecte ouders bestaan niet, perfecte hondebezitters ook niet