abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95657884
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gif

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_95657912
Okay, niet aan het woord komen is kut...

Maar kon je hem niet onderbreken? Misschien was die juist wat zenuwachtig, en daardoor als een waterval bezig was.
pi_95657965
Ja dat kon ik heb het ook wel een paar keer onderbroken, maar soms lukte het ook echt niet, dan ging hij gewoon door zeg maar..

Misschien was hij zenuwachtig.. Maar goed ik heb daarna ook niets meer van hem gehoord, dus ik denk dat het gevoel wederzijds was ;)
pi_95657979
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja dat kon ik heb het ook wel een paar keer onderbroken, maar soms lukte het ook echt niet, dan ging hij gewoon door zeg maar..

Misschien was hij zenuwachtig.. Maar goed ik heb daarna ook niets meer van hem gehoord, dus ik denk dat het gevoel wederzijds was ;)
Dat is dan wel duidelijk inderdaad :)
  maandag 18 april 2011 @ 10:38:32 #5
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_95658000
Heeft Paiq een systeem zodat je uit-je-lijst-gegooide mensen niet terugkrijgt als speeddate? Ik bedacht me, dat ondanks dat de vijver niet zo heel groot is, ik nooit een speeddate 'terugkrijg'. Of is dat toeval?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 18 april 2011 @ 10:39:23 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95658015
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef Turbomuis het volgende:
Heeft Paiq een systeem zodat je uit-je-lijst-gegooide mensen niet terugkrijgt als speeddate? Ik bedacht me, dat ondanks dat de vijver niet zo heel groot is, ik nooit een speeddate 'terugkrijg'. Of is dat toeval?
Nee, die zijn dan uiteraard 'geblokkeerd'. Je kunt bijv. ook geen oneliner meer sturen naar iemand die je al eens uit je lijstje hebt gebonjourd.

Tenzij mensen zich uitschrijven en opnieuw inschrijven natuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_95658213
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Dat is dan wel duidelijk inderdaad :)
Daarom :)

Volgende week weer een date kijken of dat beter bevalt ;)
pi_95658479
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Daarom :)

Volgende week weer een date kijken of dat beter bevalt ;)
De tering, waar halen jullie toch die tijd vandaan??? Geen sociaal leven? :')
  maandag 18 april 2011 @ 10:54:54 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95658501
Jij zit zeven dagen per week met vrienden in de kroeg? :)
pi_95658572
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

De tering, waar halen jullie toch die tijd vandaan??? Geen sociaal leven? :')
Nou eigenlijk heb ik het ook best wel druk.. En ja ik heb wel een sociaal leven ;)
pi_95658931
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 10:54 schreef Silenus het volgende:
Jij zit zeven dagen per week met vrienden in de kroeg? :)
Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.
  maandag 18 april 2011 @ 11:11:17 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95659083
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Nee, maar als ik mijn week bekijk is het naast 5 dagen werken. Dan 3 dagen van de week 1,5/2 uur sporten. Dan heb je nog de sociale contacten, etentje hier, beetje netwerken etc. en voor je het weet is het weekend. Niks kroeg hangen nog, dat is dan voor in het weekend. Vaak heb ik dus alleen tijd voor een date op een zondag... of ik moet het echt gaan plannen op een doordeweekse dag, maar vaak ben ik dan 2 weken verder.
Tsja, dat is een kwestie van prioriteiten stellen dan. Ik sport al nooit, dus die avonden heb ik vrij. ;) Dinsdag- en vrijdagavond zijn voor mij de avonden waarop ik met m'n vrienden iets ga doen, blijven de overige avonden over om te daten. Beetje flexibel zijn kan best.

Of je combineert het, je gaat hardlopen met een date of je fiets snachts na het stappen maar even naar haar toe. :')
pi_95659173
quote:

[..]

Waarom denk jij dat ik pas volgende week een date heb. ik heb ook moeten plannen ;)
  maandag 18 april 2011 @ 11:19:43 #14
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95659402
quote:

[..]

Ik sport twee keer in de week, maar wel met vrienden dus telt ook weer als sociale avond. Vrijdag is bieravond, hou ik vier avonden in de week over. Met een beetje een flexibele opstelling lukt het dan altijd wel.
Overal verstand van.
pi_95659782
Wow zo veel dingen in een week plannen dat zou ik nooit volhouden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95660298
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef tijnbrein het volgende:
Wow zo veel dingen in een week plannen dat zou ik nooit volhouden.
Ik vind het prima te doen :) ben ook iemand die toch niet kan stil zitten en wat moet doen :')
pi_95661225
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ik vind het prima te doen :) ben ook iemand die toch niet kan stil zitten en wat moet doen :')
Aan mij is het niet besteed zo druk (sociaal) leven. Helaas betekend dit dus ook dat nauwelijks een sociaal leven heb. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95666624
Ah, de zelfmedelijdenfase is wedergekeerd zie ik?

Tijn, even een vraagje...
Hoe zou jij tegen iemand aankijken die niet bij een biljartclub wil en vervolgens gaat zitten klagen dat hij vrijwel nooit biljart?
I was an atheist until I realized I was God
pi_95667299
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 14:24 schreef kastanova het volgende:
Ah, de zelfmedelijdenfase is wedergekeerd zie ik?

Tijn, even een vraagje...
Hoe zou jij tegen iemand aankijken die niet bij een biljartclub wil en vervolgens gaat zitten klagen dat hij vrijwel nooit biljart?
Dat is wel raar inderdaad. Ik weet dat het ook raar klinkt als het mijn sociale leven heb. Aan de ene kant wil ik best contact aan de andere kant heb ik ook behoefte aan rust. Helaas is dit niet in balans.
14 SHADES OF GREY
pi_95667539
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel raar inderdaad. Ik weet dat het ook raar klinkt als het mijn sociale leven heb. Aan de ene kant wil ik best contact aan de andere kant heb ik ook behoefte aan rust. Helaas is dit niet in balans.
Nou Tijn, niet lullig bedoeld, maar dan ben je een zeikerd.
"Ja ik rook als een ketter, maar ik heb zo'n behoefte aan schone longen."

In zo'n geval kun je twee dingen doen:
1. Stoppen met roken
2. Stoppen met zeiken

In dit specifieke geval, als ik je date zou zijn, zou het me niet veel boeien waar je voor zou kiezen aangezien ik je toch al een zeikerd zou vinden en het bij 1 date zou blijven.

Lijkt me niet wenselijk voor jou, dus dan zou ik het voor zijn en per definitie niet zo dom gaan lullen.
pi_95667674
quote:
3s.gif Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou Tijn, niet lullig bedoeld, maar dan ben je een zeikerd.
"Ja ik rook als een ketter, maar ik heb zo'n behoefte aan schone longen."

In zo'n geval kun je twee dingen doen:
1. Stoppen met roken
2. Stoppen met zeiken

In dit specifieke geval, als ik je date zou zijn, zou het me niet veel boeien waar je voor zou kiezen aangezien ik je toch al een zeikerd zou vinden en het bij 1 date zou blijven.

Lijkt me niet wenselijk voor jou, dus dan zou ik het voor zijn en per definitie niet zo dom gaan lullen.
Je hebt gelijk.
Ik moet uit mijn isolement komen. :Y en niet meer blijven hangen in dat negatieve gedoe.
14 SHADES OF GREY
pi_95667909
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Ik moet uit mijn isolement komen. :Y en niet meer blijven hangen in dat negatieve gedoe.
Eerste stap is erkenning, so here we go :Y).

In jouw geval zou ik aanraden om gewoon bij een club of vereniging te gaan, dus wat zijn je hobby's?
pi_95668274
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Eerste stap is erkenning, so here we go :Y).

In jouw geval zou ik aanraden om gewoon bij een club of vereniging te gaan, dus wat zijn je hobby's?
Dat is een goed idee. :)
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
14 SHADES OF GREY
pi_95668389
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is een goed idee. :)
Hobby's heb ik niet echt. Sport is wel een idee.
Dan wel een teamsport hé...
Maar dan ook een sport waarbij je ook nog wel een beetje kunt meekomen, niet dat je het ongewenste kneusje van het team wordt.
Tennis is op zich wel een logische keuze denk ik; kun je lekker in je eentje oefenen en daarna tegen andere beginnen :Y).
pi_95668575
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan wel een teamsport hé...
Maar dan ook een sport waarbij je ook nog wel een beetje kunt meekomen, niet dat je het ongewenste kneusje van het team wordt.
Tennis is op zich wel een logische keuze denk ik; kun je lekker in je eentje oefenen en daarna tegen andere beginnen :Y).
Dat ongewenste kneusje ben/was ik dus altijd bij gym.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')