oow nog niet helemaal uitgeziekt?quote:
Foon is leeg, maar heb hem gezien!quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOOBSSSSSS
Waarom reageer jij niet als ik je een foto stuur?
Er zaten hier 3 mannen met ontbloot bovenlijf op het balkon gisterenquote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Foon is leeg, maar heb hem gezien!![]()
En ik krijg trek van de TT..
Naja, niet ziek kwa griep ofzo, meer ziek kwa...uhmm..... niet kunnen slapen en de hele tijd moeten janken...quote:
nomnomnomnomquote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zaten hier 3 mannen met ontbloot bovenlijf op het balkon gisteren
Hoezo huilen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Naja, niet ziek kwa griep ofzo, meer ziek kwa...uhmm..... niet kunnen slapen en de hele tijd moeten janken...
Iet met over-emotioneel zijn, overal over nadenken en alles kut vinden.....quote:
Dat is ook niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 10:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Iet met over-emotioneel zijn, overal over nadenken en alles kut vinden.....
te licht buiten??quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk![]()
Sterkte ermee.
Ik ga weer ff liggen. Ben moe, wil slapen maar dat lukt niet om een of andere vage reden
Mjah en mn gordijnen hangen nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
te licht buiten??
das voor mij reden genoeg om niet meer te kunnen slapen
Sterktequote:Op maandag 18 april 2011 10:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Iet met over-emotioneel zijn, overal over nadenken en alles kut vinden.....
dan is het al snel te licht binnen. succes met slapenquote:Op maandag 18 april 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en mn gordijnen hangen nog niet
quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Naja, niet ziek kwa griep ofzo, meer ziek kwa...uhmm..... niet kunnen slapen en de hele tijd moeten janken...
QFTquote:
MaleDuck was weer bezig?quote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
je kan trouwens echt aan de dieren merken dat het lente is
van het weekend bijna een eend of de voorruit van mijn auto. meneer eend vond het nodig om toch nog even over te vliegen
quote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
je kan trouwens echt aan de dieren merken dat het lente is
van het weekend bijna een eend of de voorruit van mijn auto. meneer eend vond het nodig om toch nog even over te vliegen
ze gaan op hosseljachtquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hoe durf je
maar wat heeft dat met lente te maken?
ja en dan spelen de hormoontjes de overhandquote:
de eerste babyeendjes zijn al gesignaleerd bij ons op het dorpquote:
Lieffffff....quote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
de eerste babyeendjes zijn al gesignaleerd bij ons op het dorp
cute!
tja mensen hebben daar ook last vanquote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
ja en dan spelen de hormoontjes de overhand
vorige week nog een fazant zijn hosseldansje zien doen in de berm voor zijn chickie
quote:
pluizige miniduckjesquote:Op maandag 18 april 2011 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
de eerste babyeendjes zijn al gesignaleerd bij ons op het dorp
cute!
* tripack ziet het voor zich hoe corblo danst als een fazant voor een vrouwquote:
haha geen detailsquote:Op maandag 18 april 2011 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack ziet het voor zich hoe corblo danst als een fazant voor een vrouw
eehm?quote:Op maandag 18 april 2011 10:46 schreef corblo het volgende:
Er is zo'n ding met kip op een broodje en ik ben de naam kwijt maar dat is zo lekker
of de chicken sensation, of die met die domme fluitreclamequote:
jaa het is de chicken sensationquote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of de chicken sensation, of die met die domme fluitreclame
Zou zo maar kunnen.. weet niet welke jij bedoeld.quote:Op maandag 18 april 2011 10:48 schreef corblo het volgende:
[..]
heet dat echt zo?ik dacht wat anders
Nog steeds ziek?quote:
de zinger burger van de kfcquote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.. weet niet welke jij bedoeld.
of misschien de long chicken van de BK
Die laat ik ze er gewoon niet opdoen... dat gevis.... te moeilijk...quote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef corblo het volgende:
[..]
die vis ik er dan altijd uit, vieze paarse slierten
Soort van....quote:
ze vragen nooit of ik uien wil, ze pleuren het er gewoon opquote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Die laat ik ze er gewoon niet opdoen... dat gevis.... te moeilijk...![]()
[..]
Soort van....
quote:
Die hoort er ook op, dus als je niet zegt dat je zonder wil vind ik het niet gek dat ze die erop doenquote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef corblo het volgende:
[..]
ze vragen nooit of ik uien wil, ze pleuren het er gewoon open beterschap
Mc Bacon was inderdaad een juweeltje...quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon zoals tie hoort...
Alles erop en eraan...
Maar de McBacon blijft nog altijd de beste burger... beetje jammer dat ie niet meer te krijgen is
quote:
Ik heb ook trek, ga zo maar een broodje maken...quote:
lekkerquote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook trek, ga zo maar een broodje maken...
Dan eet ik ook maar 1 van mn bammetjes opquote:Op maandag 18 april 2011 10:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook trek, ga zo maar een broodje maken...
Dan kom ik weer langs vanmiddag oké?quote:Op maandag 18 april 2011 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Die laat ik ze er gewoon niet opdoen... dat gevis.... te moeilijk...![]()
[..]
Soort van....
Gezellig!quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dan kom ik weer langs vanmiddag oké?
je bent heul niet dikquote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef NBT het volgende:
Nou, een broodje is nooit lekker... maar om nou vet te blijven eten word ik ook niet knapper op.....
Ik zei ook niet dat ik dik was?quote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef corblo het volgende:
[..]
je bent heul niet dikmaar een broodje is wel verstandiger dan vet eten ja
Ik heb zin in McNuggets nuquote:Op maandag 18 april 2011 10:55 schreef corblo het volgende:
[..]
je bent heul niet dikmaar een broodje is wel verstandiger dan vet eten ja
Oke, genoeg over eten nu, anders sjees ik naar de mac!!quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb zin in McNuggets nulekker krokant.. beetje vet.
van paaseitjes afblijven is niet zo moeilijk...meestal zit daar ranzige vulling in!quote:Op maandag 18 april 2011 10:57 schreef tripack het volgende:
ik heb geen trek
en ik kan me lekkere trek in bedwang houdenliggen hier paaseitjes
Doeee!quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke, genoeg over eten nu, anders sjees ik naar de mac!!
Oehwww zoetzuur.....quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Doeee!
Voor mij 20 McNuggets met zoetzuur saus
nou ik ben daar best fan vanquote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
van paaseitjes afblijven is niet zo moeilijk...meestal zit daar ranzige vulling in!
ja... vaak een smerigequote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nou ik ben daar best fan van![]()
altijd weer een verrassing
Eensch! De vulling is altijd ranzig!quote:Op maandag 18 april 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
van paaseitjes afblijven is niet zo moeilijk...meestal zit daar ranzige vulling in!
Ja maar dan zit ik zo vol, dan kan ik niet meer goed bewegenquote:Op maandag 18 april 2011 10:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehwww zoetzuur.....Ga anders ff lang de mac voor je hierheen komt!
Je moet de nuggets wel meenemen, niet opetenquote:Op maandag 18 april 2011 11:00 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik zo vol, dan kan ik niet meer goed bewegen
En.. en en.. ik dan?quote:Op maandag 18 april 2011 11:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Je moet de nuggets wel meenemen, niet opeten
Samen etenquote:
Ja, laten we het over spinazie hebbenquote:Op maandag 18 april 2011 11:05 schreef gianni61 het volgende:
al die praat over de mac..
ik ben net wat af aan het vallen, dat wilde ik graag nog even volhouden
met pasta en kip in een boursin/knoflook sausjequote:
Oeehwwwwquote:Op maandag 18 april 2011 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met pasta en kip in een boursin/knoflook sausje
gheghe, ik ga vanavond voor aardappels en vlees en zulks...quote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef gianni61 het volgende:
maandags ga ik altijd bij mn ouders eten, dus straks krijg ik toch weer frietjes
omnomnom patatquote:Op maandag 18 april 2011 11:09 schreef gianni61 het volgende:
maandags ga ik altijd bij mn ouders eten, dus straks krijg ik toch weer frietjes
same here..quote:Op maandag 18 april 2011 11:10 schreef NBT het volgende:
[..]
gheghe, ik ga vanavond voor aardappels en vlees en zulks...
Gister had ik bitterballen en kaassoufflésquote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
same here..
even gezond.
Gister had ik lekker een pizza van Domino's
gister hadden we pizza van de lokale shoarmaboer. besteld terwijl we bij het cafe op het terras zatenquote:Op maandag 18 april 2011 11:12 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
same here..
even gezond.
Gister had ik lekker een pizza van Domino's
slimquote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gister hadden we pizza van de lokale shoarmaboer. besteld terwijl we bij het cafe op het terras zaten
of anderen het lekker vinden wat ik kook weet ik niet, maar ik ben er g tevreden over.quote:Op maandag 18 april 2011 11:18 schreef corblo het volgende:
[..]
slimmag ik een keer bij jou eten
je eet lekkere dingen
Lekker!quote:Op maandag 18 april 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Gister had ik bitterballen en kaassoufflés
ach ik sta open voor een grote meet heurquote:Op maandag 18 april 2011 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of anderen het lekker vinden wat ik kook weet ik niet, maar ik ben er g tevreden over.
en meteen dinnerdaten na 1 ochtend slowchatten vind ik wel ver gaan..
vooral met een kerel
haha ja maar zonder kaas smaaktie toch niet lekker ?quote:Op maandag 18 april 2011 11:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Lekker!
Bij een kaassoufflé pers ik altijd alle kaas eruit
hij heeft zich nog niet aan mij voorgesteld..quote:
ik ben mysterieusquote:Op maandag 18 april 2011 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft zich nog niet aan mij voorgesteld..
Juist welquote:Op maandag 18 april 2011 11:30 schreef NBT het volgende:
[..]
haha ja maar zonder kaas smaaktie toch niet lekker ?
ik denk los opetenquote:
Ik vind die korst van de kaassoufflé juist het ranzigst...quote:
ieder zn smaak hequote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind die korst van de kaassoufflé juist het ranzigst...
nou dan neem jij de kaas, neem ik het omhulselquote:Op maandag 18 april 2011 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind die korst van de kaassoufflé juist het ranzigst...
doe mij de bitterballen dan maarquote:Op maandag 18 april 2011 11:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
nou dan neem jij de kaas, neem ik het omhulsel
is goed ik hou daar niet zo van.quote:
echt vleesquote:Op maandag 18 april 2011 11:48 schreef gianni61 het volgende:
ik hoef eigenlijk geen frituursnacks. heb veel liever echt vlees
Nee!quote:
nog een half uurtje wachten op de soep en mijn boterhammetjesquote:Op maandag 18 april 2011 12:01 schreef corblo het volgende:
[..]
pauze, eindelijk mn broodje kaas en sla verorberen
wat voor soep is het vandaag?quote:Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een half uurtje wachten op de soep en mijn boterhammetjes
kerrie, eigenlijk zoals elke dag.quote:
het is onvoorstelbaar. iedereen kent andries...quote:
ik stuur m wel even naar Noord-Hollandquote:
kan je doenquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik stuur m wel even naar Noord-Holland
gelukkig komt hij nooit in zuid-limburgquote:Op maandag 18 april 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik stuur m wel even naar Noord-Holland
ik stuur hem wel doorquote:Op maandag 18 april 2011 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig komt hij nooit in zuid-limburg
quote:
waar?quote:Op maandag 18 april 2011 12:20 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al genoeg debielen hier rondlopen..
is ons dorpje. iemand vond het nodig hier een korsakoff huis neer te zettenquote:
Boobsquote:
Alcoholrijk, warm, en een beetje kutquote:
hehehequote:Op maandag 18 april 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ons dorpje. iemand vond het nodig hier een korsakoff huis neer te zetten
een beetje kut?quote:Op maandag 18 april 2011 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alcoholrijk, warm, en een beetje kut
altijd beter dan helemaal geen kut..quote:
ze zeggen hetquote:Op maandag 18 april 2011 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd beter dan helemaal geen kut..
Mja, zaterdagavond echt een briljante inkakker gehad. Barstende koppijn, alles erop en er aanquote:
en dat niet bewegen lukte wel?quote:Op maandag 18 april 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, zaterdagavond echt een briljante inkakker gehad. Barstende koppijn, alles erop en er aan
Uurtje of 2 op bed gelegen bij Hups, en daarna ging het wel weer, zolang ik maar niet te veel bewoog
Mja, is me best goed gelukt inderdaadquote:
Babequote:
Je zat als een saaie zoutzak op de bank aan de chocomelkquote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, is me best goed gelukt inderdaad
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zat als een saaie zoutzak op de bank aan de chocomelk
Ach er komt vast wel nog een herkansing voor jequote:
hij miste NBT gewoonquote:Op maandag 18 april 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach er komt vast wel nog een herkansing voor je
En bedanktquote:
nja dat is altijd nog beter dan dat ik zou zeggen dat EZ ziek van jouw werdquote:
Het is ziek van jou, zonder wquote:Op maandag 18 april 2011 13:12 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dat is altijd nog beter dan dat ik zou zeggen dat EZ ziek van jouw werd![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ziek van jou, zonder w![]()
Nu zeg je gewoon dat ik, de gastvrouw, niet gezellig genoeg was
Niet aan mijn wat? Niet aan mijn tieten? Niet aan mijn gezelligheid? Niet aan mijn flat? Niet aan mijn watquote:Op maandag 18 april 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]laat maar ik kan dit niet meer goed praten
huppel het lag niet aan jouw
aan jouw allesquote:Op maandag 18 april 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet aan mijn wat? Niet aan mijn tieten? Niet aan mijn gezelligheid? Niet aan mijn flat? Niet aan mijn wat
Consequent ben je wel jaquote:Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
aan jouw alles
lekker constant dezelfde fout maken
Dat sowieso!!quote:Op maandag 18 april 2011 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
Het is allemaal de schuld van Monopoly.
De deurpost swaffelen.quote:
Klinkt als een verschrikkelijke vent..quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De deurpost swaffelen.
Over het balkon zeiken.
Druk aanwezig zijn.
Fietsers laten vallen.
Middelvinger opsteken naar marokkaantjes
Hij is fucking geniaalquote:
wtf is die gast serieus?quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De deurpost swaffelen.
Over het balkon zeiken.
Druk aanwezig zijn.
Fietsers laten vallen.
wat een boefjequote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De deurpost swaffelen.
Over het balkon zeiken.
Druk aanwezig zijn.
Fietsers laten vallen.
Men haalt den peners uit de broek en tikt ermee tegen een deurpostquote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
De deurpost swaffelen. - ??
Over het balkon zeiken. - check!
Druk aanwezig zijn. - check!
Fietsers laten vallen. - check!
Middelvinger opsteken naar marokkaantjes - Double Check!
maar waarom?quote:Op maandag 18 april 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men haalt den peners uit de broek en tikt ermee tegen een deurpost
Duidelijk toch!!quote:
omdat hij naar binnen wouquote:
HAHAquote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat hij naar binnen wou
je weet wel, ff kloppen voordat je binnenkomt
mensen kloppen altijd met hun piemelsquote:Op maandag 18 april 2011 13:30 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat hij naar binnen wou
je weet wel, ff kloppen voordat je binnenkomt
das niet lief.quote:Op maandag 18 april 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat met die fietsers was wel geniaal.
Er fietste een gast met achterop nog een gast en naast hem een fiets, denk met zachte band ofzo.
Dus mono uit het raam van de auto: KUTPAUPERS!!
Schrok die kerel zo dat ze vielen
Ja maar wie had gedacht dat ie daarvan zou vallenquote:Op maandag 18 april 2011 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das niet lief.
wielrenners mag je doodrijden, maar dit..
monopoly is ook heel engquote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar wie had gedacht dat ie daarvan zou vallen
Van wie ben jij een kloon?quote:
Geloof er niks vanquote:
Het lijkt me heel vervelend als ze ontdekken dat je CC bent en je weer een ban te pakken hebtquote:
dat ik nog 2,5 uur op kantoor zit terwijl het heerlijk weer buiten isquote:
aawh dat is zeker wel vervelendquote:Op maandag 18 april 2011 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ik nog 2,5 uur op kantoor zit terwijl het heerlijk weer buiten is
dat het pas maandag is
dat ik te weinig geld heb
dat ik niks te neuken heb..
ow gebeurde datquote:
ja, ik zag het gebeuren.quote:
heb je niks beters te doenquote:
nee, eigenlijk nietquote:
houdoe en bedankt!quote:
Ik heb hoofdpijn en ben oververmoeid.quote:
Ziek melden is geen optie?quote:Op maandag 18 april 2011 14:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn en ben oververmoeid.
Dit is dag 8 van achter elkaar werken.. en moet nog tot donderdag.
Yay!
Nee, zeker niet!quote:
Nietquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef corblo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je nou optimaal functioneren als je je zo voelt?
Blijven ademen he chickiequote:Op maandag 18 april 2011 14:55 schreef Mc.Chicken het volgende:
Niets wilt ook lukken..
pleuris zooi.
Ik kap ermee voor vandaag!
Ik ga zo eerst even buiten een rondje lopen denk ik..quote:Op maandag 18 april 2011 14:59 schreef corblo het volgende:
[..]
Blijven ademen he chickie
Wat ga je nu doen dan?
Slim plan, niet te druk maken hequote:Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even buiten een rondje lopen denk ik..
Ik ook van hier..quote:
terrasje dan maar?quote:Op maandag 18 april 2011 15:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ook van hier..
waar spreken we af?
Sure, ik trakteer.quote:
nice, niks beters dan een koud wit biertje op een zonnig terrasquote:
Maakt mij niet uit, wat jij wilt. Zolang ik hier maar weg ben.quote:
waar is hier?quote:Op maandag 18 april 2011 15:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, wat jij wilt. Zolang ik hier maar weg ben.
Yea pleaseeeee!quote:
Esmeequote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yea pleaseeeee!
Get me outta here, zoals esmee dentist zou zi.. een poging doen tot zi..
ach laat ook maar
esmee dentistquote:Op maandag 18 april 2011 16:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yea pleaseeeee!
Get me outta here, zoals esmee dentist zou zi.. een poging doen tot zi..
ach laat ook maar
Op dit moment in Vianen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:12 schreef corblo het volgende:
[..]
esmee dentistmaar waar leef jij dan kom ik eraan
waar the hell is dat nou weer?quote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Op dit moment in Vianen.
Hahaha. Kom maar
Vlakbij Utrecht..quote:
Waar wil je heenquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef corblo het volgende:
[..]
aawh dat kan welen waar moet je naartoe?
Mc Donalds is vlakbijquote:
Helaas kan je bij de Mc noooit vinden waar ik naar verlang.quote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef corblo het volgende:
[..]
neem ik meteen even de mc chicken waar ik al de hele dag naar verlang
waar verlang je naar dan?quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Helaas kan je bij de Mc noooit vinden waar ik naar verlang.
Dat is een hele lijstquote:
je wil niet zelf aan porno doen?quote:Op maandag 18 april 2011 16:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
1. Mijn bed.
2. Mijn eigen badkamer.
3. Mijn eigen not-so-secret not-so-hidden porn stash.
Dat is het zeker!quote:
Ligt eraan met wie, maar ik kan het je wel aanraden ja.quote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef corblo het volgende:
[..]
snel maar eens doen dan, schijnt het proberen waard te zijn
hmm ik weet wel al iemandquote:Op maandag 18 april 2011 16:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie, maar ik kan het je wel aanraden ja.
Ik mag zo naar huis
boefje! Dat kan dus echt nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
haha oke moooi.
Yea, finally. Wat een wazige dag. Misschien komt dat omdat ik het hele weekend misschien 6 uurtjes heb geslapen.. hahaha
Dag dag CCquote:
Nou die zien we dus pas ergens haverwege juli 2012 weer terug..quote:
Wie wat waar waarom?quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou die zien we dus pas ergens haverwege juli 2012 weer terug..
Choco-Chick. Had vanwege lekken een ban tot aan de kerst, maar ze heeft al een paar keer gekloond, dus wordt de banduur verlengt.quote:
Ik krijg het idee dat ik de enige ben die het allemaal zeer terecht vindquote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou die zien we dus pas ergens haverwege juli 2012 weer terug..
omg.. lekken??quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Choco-Chick. Had vanwege lekken een ban tot aan de kerst, maar ze heeft al een paar keer gekloond, dus wordt de banduur verlengt.
Ja ze was crew, liet iemand anders op haar account inloggen ofzo en die heeft gelekt vanuit de crewforums.quote:
Terecht dat ze daarvoor gebanned is. Maar vindt het eerlijk gezegd wel een beetje triest om der klonen speciaal aan de FA's temelden.quote:Op maandag 18 april 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze was crew, liet iemand anders op haar account inloggen ofzo en die heeft gelekt vanuit de crewforums.
Van tevoren weet je dat lekken als crew een ban is. Hij is dus terecht.
Ga je klonen krijg je gewoon weer een ban.
ik leer mijn kids om niet te klikkenquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik de enige ben die het allemaal zeer terecht vind![]()
Ik kom er ook gewoon openlijk voor uit hoor: ik heb een FA gewezen op deze kloon
Dat het een kloon was zag iedereen, dus ik vroeg om een kloonscan bij een FA. Tjah dat het dan CC bleek te zijn kan ik ook niet ruikenquote:Op maandag 18 april 2011 19:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Terecht dat ze daarvoor gebanned is. Maar vindt het eerlijk gezegd wel een beetje triest om der klonen speciaal aan de FA's temelden.
Ik leer mijn kind om te doen wat juist is.quote:
Ik vind het geheel terecht hoor. Gewoon haar eigen schuld, maar ik vind/vond haar wel aardig, daarom dat ik de traansmiley post.quote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik de enige ben die het allemaal zeer terecht vind![]()
Ik kom er ook gewoon openlijk voor uit hoor: ik heb een FA gewezen op deze kloon
Wat voor track?quote:Op maandag 18 april 2011 21:04 schreef Mc.Chicken het volgende:
Net een nieuwe track gemaakt maar ik heb feedback nodig..
wilt iemand hem luisteren voor me en feedback geven?
Ja, het is een soort house dance achtig iets..quote:
Niet mijn ding.quote:Op maandag 18 april 2011 21:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja, het is een soort house dance achtig iets..
Nvm danquote:
lekker druk bezig geweestquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:54 schreef gianni61 het volgende:
ik zie dat ik gisteren met 150 posts op plaats 36 ben gekomen
van de 150 zullen er 140 in arg7 zijn geweestquote:
hahaha ja dat kan hequote:Op dinsdag 19 april 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van de 150 zullen er 140 in arg7 zijn geweest
succesquote:
Boobsquote:
dat blijkt welquote:
Ja leuk tochquote:
wie zal em hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja leuk toch![]()
Dat maakt de hunt tenminste spannend
Oh ik hou het niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
wie zal em hebben![]()
wie gaat em pakken
spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |