abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95920127
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb nergens een hekel aan. Ik vind het wel lachwekkend dat mensen die aan de zijlijn staan, en in veel gevallen geen mogelijkheden hebben, denegrerend praten over zogenaamde 'leenkneuzen', en dat allemaal om te verbloemen dat het niet mee 'willen' doen aan 'het pyramidespel' in veel gevallen een niet 'kunnen' is, zogenaamd vanuit principe e.d.
Ik kan gewoon instappen hoor... iedereen kan dat. De vraag is wat je dan koopt en of je daar wel zo gelukkig van zal worden. Persoonlijk denk ik niet dat ik gelukkig word van datgene dat ik zou kunnen kopen. Beter dus om het niet te doen. Dat ik denigrerend praat over leenkneuzen? Lijkt mij logisch toch... beetje zeepbellen blazen op kosten van de belastingbetaler :|W w/
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Moderator zondag 24 april 2011 @ 15:57:47 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_95920449
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik kan gewoon instappen hoor... iedereen kan dat. De vraag is wat je dan koopt en of je daar wel zo gelukkig van zal worden. Persoonlijk denk ik niet dat ik gelukkig word van datgene dat ik zou kunnen kopen. Beter dus om het niet te doen. Dat ik denigrerend praat over leenkneuzen? Lijkt mij logisch toch... beetje zeepbellen blazen op kosten van de belastingbetaler :|W w/
Exact, dus als je alleen maar een krot kunt kopen, dan 'kun' je het dus niet, aangezien onder 'kunnen' een fatsoenlijk huis wordt verstaan. Dat snap jij ook wel. Nee, dat lijkt mij niet logisch. Wat mij logisch lijkt is dat je het probleem bij jezelf zoekt, aangezien je, als je genoeg geld had gehad, je ook wel een fatsoenlijk huis had kunnen kopen.

Dat had je dan ook gedaan, en had je je ook niet zo denegrerend uitgelaten over leenkneuzen. Maar dat zou betekenen dat je de reden dat je dat nu niet kunt bij jezelf moet zoeken, en dat wil je niet, dus wijs je alle verantwoordelijkheid af.

Ik denk dat jij gewoon een beetje gefrustreerd bent door je eigen gemaakte keuzes in het verleden. Is vervelend, maar dat je dat bij anderen probeert neer te leggen is lachwekkend en behoorlijk doorzichtig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_95920575
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik huur... ben ik nu ook 'doomed' :D
Ja, iedereen. *kras*
pi_95922569
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:57 schreef CoolGuy het volgende:

Exact, dus als je alleen maar een krot kunt kopen, dan 'kun' je het dus niet, aangezien onder 'kunnen' een fatsoenlijk huis wordt verstaan. Dat snap jij ook wel. Nee, dat lijkt mij niet logisch. Wat mij logisch lijkt is dat je het probleem bij jezelf zoekt, aangezien je, als je genoeg geld had gehad, je ook wel een fatsoenlijk huis had kunnen kopen.
Ik wil gewoon een vrijstaand huis met grote tuin in een bosrijke omgeving, zo'n rijtjescontainer is leuk om te huren, maar zoiets moet je natuurlijk niet kopen.

quote:
Dat had je dan ook gedaan, en had je je ook niet zo denegrerend uitgelaten over leenkneuzen. Maar dat zou betekenen dat je de reden dat je dat nu niet kunt bij jezelf moet zoeken, en dat wil je niet, dus wijs je alle verantwoordelijkheid af.
Ik wijs anderen graag op hun verantwoordelijkheden, mensen die teveel lenen en zich daarna dan huiseigenaar noemen zijn gewoon goed in het afschuiven van verantwoording. Waar is het sparen gebleven? Nee..... liever sturen we aan op een hoge inflatie om zo 'waarde' te stelen van spaarders w/

quote:
Ik denk dat jij gewoon een beetje gefrustreerd bent door je eigen gemaakte keuzes in het verleden. Is vervelend, maar dat je dat bij anderen probeert neer te leggen is lachwekkend en behoorlijk doorzichtig.
Ligt het er zo duidelijk bovenop? Nou... ik moet echt wat aan mijn show op fok doen dan :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_95924034
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

we are all doomed!

of je bent te vroeg ingestapt, of je kunt geen ruk betalen.

wat een wereld :)
Spreek voor jezelf, ik kan best instappen maar heb daar geen behoefte aan.
De markt is er niet rijp voor, daarnaast is het ook wel prettig om iedere twee jaar van omgeving te veranderen, zo leer je weer een nieuwe wijk van de stad kennen en dat spreekt ons aan :7
pi_95924103
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef WammesWaggel het volgende:
daarnaast is het ook wel prettig om iedere twee jaar van omgeving te veranderen
Daar kan ik me alleen wat bij voorstellen als al je bezittingen in een sporttas passen. Ik moet er niet aan denken om elke 2 jaar een complete inboedel te verhuizen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_95924321
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Daar kan ik me alleen wat bij voorstellen als al je bezittingen in een sporttas passen. Ik moet er niet aan denken om elke 2 jaar een complete inboedel te verhuizen.
Een bus met 20m2 en een vrije middag is genoeg, maar er komt wel ieder jaar meer bij. :P
pi_95924344
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, ik kan best instappen maar heb daar geen behoefte aan.
De markt is er niet rijp voor, daarnaast is het ook wel prettig om iedere twee jaar van omgeving te veranderen, zo leer je weer een nieuwe wijk van de stad kennen en dat spreekt ons aan :7
"De markt is er niet rijp voor" :)

Da's een nieuwe. Wij willen wel, maar tsja, die markt he, die wil maar niet. Moet nog even wennen. Je moet wel een beetje compassie hebben hoor. Als de markt er klaar voor is, dan nemen we de stap wel. Gewoon even wachten tot de markt er vrede mee heeft ons te ontvangen.
pi_95924544
Mooi dat dat dan duidelijk is. :7
  zondag 24 april 2011 @ 19:21:55 #135
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_95926909
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

we are all doomed!

of je bent te vroeg ingestapt, of je kunt geen ruk betalen.

wat een wereld :)
ik ben in 1977 ingestapt, en in 2005 uitgestapt, maar zou nu echt geen huis meer kopen
echt niet, vragen om problemen is dat

Gaat niet echt hard meer, de makelaars liggen aan de plas denk ik, met een barbeknoei

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 24-04-2011 20:03:11 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95927081
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ik ben in 1977 ingestapt, en in 2005 uitgestapt, maar zou nu echt geen huis meer kopen
echt niet, vragen om problemen is dat
ja hoor. *kras*
R&P is een deur verderop hoor.
pi_95929111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ben ik nu de enige die dit nog best wel mee vindt vallen? Komop, gelijkvloers, dus ideaal voor de wat ouderen. En toch een eigen tuintje en vrij uitzicht van voren. Voor 20K verbouwen en dan is het ech tprima. Zit je voor onder de 200K toch heel goed?

Ik zag 2 jaar terug wel eens rijtjeshuizen voor 7 ton voorbijkomen.
Ik woon op loopafstand van het centrum van Delft, in een rijtjeshuis van 82m2 uit 1910, met twee slaapkamers. Alles op en eraan maar mijn achtertuin is wel beperkt: 25 m2. Maar wel onder de 200k.

Maar wat wel is: bij goedkope woningen telt elke 10k. Je kan voor relatief weinig geld al snel veel meer halen.
  zondag 24 april 2011 @ 20:42:25 #138
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95929226
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik woon op loopafstand van het centrum van Delft, in een rijtjeshuis van 82m2 uit 1910, met twee slaapkamers. Alles op en eraan maar mijn achtertuin is wel beperkt: 25 m2. Maar wel onder de 200k.

Maar wat wel is: bij goedkope woningen telt elke 10k. Je kan voor relatief weinig geld al snel veel meer halen.
Ja, dat zie je inderdaad best wel snel vooruitgaan dan.
The End Times are wild
  zondag 24 april 2011 @ 21:02:50 #139
323876 michaelmoore
pi_95930051
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef skrn het volgende:

[..] Alles op en eraan maar mijn achtertuin is wel beperkt: 25 m2. Maar wel onder de 200k.

Ja het is dan wel 500.000 gulden voor een afgeleefde kleine woning
Nee dat is waar dat is niet duur ;)
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_95931760
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja, tien jaar geleden was vijf gulden voor een biertje ook veel en leek een ton aan salaris heel ver weg.
  maandag 25 april 2011 @ 04:25:26 #141
323876 michaelmoore
pi_95946034
234.412 huizen te koop
  maandag 25 april 2011 @ 09:43:47 #142
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_95946912
quote:
gulden
:')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_95948247
quote:
Moet je eens een vrije sector huur omrekenen. Ga wel eerst even zitten.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  maandag 25 april 2011 @ 11:07:29 #144
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95948526
Curieuze steiging op de ochtend van Paasmaandag: 234.467 huizen te koop. Kennelijk worden er huizen toegevoegd op dagen dat er geen klanten langskomen.

Oh, wacht even: Werden er op Stille Zaterdag en op Pasen niet juist huizen afgehaald? Wat zou dat zijn? Kopers die de financiering toch niet rond kregen? Huizen die door de makelaar een dag uit de verkoop worden gehaald en dan weer als "net te koop" op internet verschijnen?
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_95948549
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef skrn het volgende:

Ja, tien jaar geleden was vijf gulden voor een biertje ook veel en leek een ton aan salaris heel ver weg.
ik zat gisteren in de auto en een volle tank koste opeens 275 gulden.
pi_95948554
Wat het is? Het kaartenhuis dat tergend langzaam instort, dat is het.
pi_95948728
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:08 schreef Asfyxia het volgende:
Wat het is? Het kaartenhuis dat tergend langzaam instort, dat is het.
Ja en heb je er last van? Of geniet je gewoon van mensen die in de problemen zitten?
pi_95948771
Met al die huur/koop extremisten is het lastig om echt te bepalen welke kant de markt nu op gaat.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  maandag 25 april 2011 @ 11:17:30 #149
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_95948800
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef inXs het volgende:

[..]

Ja en heb je er last van? Of geniet je gewoon van mensen die in de problemen zitten?
Wel de neiging om even flink tegen het kaartenhuis te blazen. Als coup de grâce. :)
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_95948996
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:17 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Wel de neiging om even flink tegen het kaartenhuis te blazen. Als coup de grâce. :)
Tja, sommige mensen ontgroeien een bepaalde fase van hun leven niet (pubers hebben die neiging ook maar al te vaak en ook deze laten vaak steekhoudende argumenten achterwege)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')